Stránka 2 z 3

PoslaťNapísal: Ned Jan 01, 2006 12:11 pm
od relo
btw. Relo: aj ty by si si mohol nastavil plyn Som ja ale hnusak



No tak ja to teda skusim :jamaica

PoslaťNapísal: Ned Jan 01, 2006 12:57 pm
od PUMA
George píše:Sem si to myslel. Taky sem leštil ventil dekl a je to hnusná práce.
http://tuners-bud.wz.cz/hlina.html


pekna praca, presne tak isto sme aj my robili , ale este sme ju potom prelestili 3M pastou a filcovym kotucom...a lesklo sa to ako zrkadlo....teraz je uz spinava, je to fotene v zime...na leto ju prebehnem zas 3M

PoslaťNapísal: Pon Jan 02, 2006 12:32 am
od whitex
Ještě k tomu leštění...
Jak vypadá víko na GE určitě víte.. Jde mi o to, jak vyleštit každý záhyb v těch litých nápisech ("Mazda / 16VALVE DOHC")

PoslaťNapísal: Pon Jan 02, 2006 9:24 am
od George
ručně nebo vysokootáčkovou vrtačkou s malinkým kotoučkem. Dobrý jsou taky jemný drátěný kotoučky

PoslaťNapísal: Uto Jan 03, 2006 10:32 pm
od whitex
George píše:ručně nebo vysokootáčkovou vrtačkou s malinkým kotoučkem. Dobrý jsou taky jemný drátěný kotoučky
Jako myslíš měkkým hadrovým? - Nebo brusným? - to je o hubu, ne?
Ideální tak fortunou s tím malým draťákem, ne? - nebo takovou tou malou el. bruskou... - Ale ta bude asi dost slabá... Vrtačka je zas na tak jemnou práci celkem neforemná....

PoslaťNapísal: Uto Jan 03, 2006 10:51 pm
od Harry FE3
Někdo to tu má na 323 to víko,ten co napnul lanko plynu a jede mu to líp.Někde to tu je,zeptal bych se jeho,ten to má precizní bych řek,podle těch fotek,co tam měl...

PoslaťNapísal: Uto Jan 03, 2006 11:14 pm
od whitex
Harry, nejsem si jitej, ale myslím, že měl lakovaný (nebo pochromovaný) víko...
Takový se leští podst. lépe, než ten drsnej hnusnej odlitek an GE...

- Možná se pletu...

PoslaťNapísal: Uto Jan 03, 2006 11:17 pm
od Harry FE3
Má to právě ze stejnýho materiálu jako ty,pokud si to dobře pamatuju.

PoslaťNapísal: Uto Jan 03, 2006 11:20 pm
od whitex
Harry FE3 píše:Má to právě ze stejnýho materiálu jako ty,pokud si to dobře pamatuju.
Tak já to zkusím pohledat...

Skutocne to funguje na 323F BA1,5

PoslaťNapísal: Štv Máj 25, 2006 9:45 pm
od yanny
Vyskusal som, nastavil som lanko, skutocne citit rozdiel, podla mna ani nie tak v zrychleni ako v plynulosti zrychlenia.
Mam za to, ze ked je volne lanko, po zoslapnuti pedalu elektronika inak vyhodnoti situaciu nahleho (nie plynuleho) otvorenia nasavania a inak reguluje, davkuje PHM pre vstrekovanie.
Mozno.

PoslaťNapísal: Pon Jún 12, 2006 3:54 pm
od Hosť
s tím lankem to není o zvýšení výkonu, ale je to čistě mechanická záležitost přenosu sešlápnutí plynu na otevření klapky - po utažení lanka se sešlápnutí plynu mechanicky přenese na otevření klapky rychleji, protože tam není prodleva způsobená prověšením lanka, to ale není nic o zvýšení výkonu - jen auto rychleji reaguje na sešlápnutí plynu - subjektivně se to člověku, kterej utáhne lanko, připadá, že auto líp jede

Mara

PoslaťNapísal: Sob Apr 21, 2007 3:44 pm
od Rainbow
Tiez som si to nastavil, lebo som to mal taketo:
Obrázok

PoslaťNapísal: Pon Apr 23, 2007 6:00 pm
od Rainbow
Paradne sa s tym teraz jazdi :) Hlavne rozbiehanie a pomale posuvanie (v zapche - dnes som to akurat vyuzil...) je lepsie.

PoslaťNapísal: Pon Apr 23, 2007 6:43 pm
od misko42
Ja mam tiez na mrkacke volne lanko,podla mna az moc.Aku ma mat volu?Podla coho to zistim ci uz to je dost alebo nie?

PoslaťNapísal: Pon Apr 23, 2007 6:44 pm
od Bootleg
misko42 píše:Ja mam tiez na mrkacke volne lanko,podla mna az moc.Aku ma mat volu?Podla coho to zistim ci uz to je dost alebo nie?


Ved to, konecne sa niekto zamyslel.. :) Lebo pride zima a..