Stránka 2 z 3
Napísal:
Ned Jan 01, 2006 12:11 pm
od relo
btw. Relo: aj ty by si si mohol nastavil plyn Som ja ale hnusak
No tak ja to teda skusim
Napísal:
Ned Jan 01, 2006 12:57 pm
od PUMA
pekna praca, presne tak isto sme aj my robili , ale este sme ju potom prelestili 3M pastou a filcovym kotucom...a lesklo sa to ako zrkadlo....teraz je uz spinava, je to fotene v zime...na leto ju prebehnem zas 3M
Napísal:
Pon Jan 02, 2006 12:32 am
od whitex
Ještě k tomu leštění...
Jak vypadá víko na GE určitě víte.. Jde mi o to, jak vyleštit každý záhyb v těch litých nápisech ("Mazda / 16VALVE DOHC")
Napísal:
Pon Jan 02, 2006 9:24 am
od George
ručně nebo vysokootáčkovou vrtačkou s malinkým kotoučkem. Dobrý jsou taky jemný drátěný kotoučky
Napísal:
Uto Jan 03, 2006 10:32 pm
od whitex
George píše:ručně nebo vysokootáčkovou vrtačkou s malinkým kotoučkem. Dobrý jsou taky jemný drátěný kotoučky
Jako myslíš měkkým hadrovým? - Nebo brusným? - to je o hubu, ne?
Ideální tak fortunou s tím malým draťákem, ne? - nebo takovou tou malou el. bruskou... - Ale ta bude asi dost slabá... Vrtačka je zas na tak jemnou práci celkem neforemná....
Napísal:
Uto Jan 03, 2006 10:51 pm
od Harry FE3
Někdo to tu má na 323 to víko,ten co napnul lanko plynu a jede mu to líp.Někde to tu je,zeptal bych se jeho,ten to má precizní bych řek,podle těch fotek,co tam měl...
Napísal:
Uto Jan 03, 2006 11:14 pm
od whitex
Harry, nejsem si jitej, ale myslím, že měl lakovaný (nebo pochromovaný) víko...
Takový se leští podst. lépe, než ten drsnej hnusnej odlitek an GE...
- Možná se pletu...
Napísal:
Uto Jan 03, 2006 11:17 pm
od Harry FE3
Má to právě ze stejnýho materiálu jako ty,pokud si to dobře pamatuju.
Napísal:
Uto Jan 03, 2006 11:20 pm
od whitex
Harry FE3 píše:Má to právě ze stejnýho materiálu jako ty,pokud si to dobře pamatuju.
Tak já to zkusím pohledat...
Skutocne to funguje na 323F BA1,5
Napísal:
Štv Máj 25, 2006 9:45 pm
od yanny
Vyskusal som, nastavil som lanko, skutocne citit rozdiel, podla mna ani nie tak v zrychleni ako v plynulosti zrychlenia.
Mam za to, ze ked je volne lanko, po zoslapnuti pedalu elektronika inak vyhodnoti situaciu nahleho (nie plynuleho) otvorenia nasavania a inak reguluje, davkuje PHM pre vstrekovanie.
Mozno.
Napísal:
Pon Jún 12, 2006 3:54 pm
od Hosť
s tím lankem to není o zvýšení výkonu, ale je to čistě mechanická záležitost přenosu sešlápnutí plynu na otevření klapky - po utažení lanka se sešlápnutí plynu mechanicky přenese na otevření klapky rychleji, protože tam není prodleva způsobená prověšením lanka, to ale není nic o zvýšení výkonu - jen auto rychleji reaguje na sešlápnutí plynu - subjektivně se to člověku, kterej utáhne lanko, připadá, že auto líp jede
Mara
Napísal:
Sob Apr 21, 2007 3:44 pm
od Rainbow
Tiez som si to nastavil, lebo som to mal taketo:
Napísal:
Pon Apr 23, 2007 6:00 pm
od Rainbow
Paradne sa s tym teraz jazdi
Hlavne rozbiehanie a pomale posuvanie (v zapche - dnes som to akurat vyuzil...) je lepsie.
Napísal:
Pon Apr 23, 2007 6:43 pm
od misko42
Ja mam tiez na mrkacke volne lanko,podla mna az moc.Aku ma mat volu?Podla coho to zistim ci uz to je dost alebo nie?
Napísal:
Pon Apr 23, 2007 6:44 pm
od Bootleg
misko42 píše:Ja mam tiez na mrkacke volne lanko,podla mna az moc.Aku ma mat volu?Podla coho to zistim ci uz to je dost alebo nie?
Ved to, konecne sa niekto zamyslel..
Lebo pride zima a..