Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Lacne zvysenie vykonu

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Poslaťod relo » Ned Jan 01, 2006 12:11 pm

btw. Relo: aj ty by si si mohol nastavil plyn Som ja ale hnusak



No tak ja to teda skusim :jamaica
Mazda 323F BA 1.5i 16V DOHC Z5 Engine 65kW/88HP 132nM/4000ot.
ICQ 270536924
Obrázok užívateľa
relo
Prispievateľ
 
Príspevky: 377
Registrovaný: Str Aug 11, 2004 5:37 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod PUMA » Ned Jan 01, 2006 12:57 pm

George píše:Sem si to myslel. Taky sem leštil ventil dekl a je to hnusná práce.
http://tuners-bud.wz.cz/hlina.html


pekna praca, presne tak isto sme aj my robili , ale este sme ju potom prelestili 3M pastou a filcovym kotucom...a lesklo sa to ako zrkadlo....teraz je uz spinava, je to fotene v zime...na leto ju prebehnem zas 3M
Obrázok
Obrázok užívateľa
PUMA
Prispievateľ
 
Príspevky: 268
Registrovaný: Ned Júl 10, 2005 5:51 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod whitex » Pon Jan 02, 2006 12:32 am

Ještě k tomu leštění...
Jak vypadá víko na GE určitě víte.. Jde mi o to, jak vyleštit každý záhyb v těch litých nápisech ("Mazda / 16VALVE DOHC")
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod George » Pon Jan 02, 2006 9:24 am

ručně nebo vysokootáčkovou vrtačkou s malinkým kotoučkem. Dobrý jsou taky jemný drátěný kotoučky
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod whitex » Uto Jan 03, 2006 10:32 pm

George píše:ručně nebo vysokootáčkovou vrtačkou s malinkým kotoučkem. Dobrý jsou taky jemný drátěný kotoučky
Jako myslíš měkkým hadrovým? - Nebo brusným? - to je o hubu, ne?
Ideální tak fortunou s tím malým draťákem, ne? - nebo takovou tou malou el. bruskou... - Ale ta bude asi dost slabá... Vrtačka je zas na tak jemnou práci celkem neforemná....
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod Harry FE3 » Uto Jan 03, 2006 10:51 pm

Někdo to tu má na 323 to víko,ten co napnul lanko plynu a jede mu to líp.Někde to tu je,zeptal bych se jeho,ten to má precizní bych řek,podle těch fotek,co tam měl...
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod whitex » Uto Jan 03, 2006 11:14 pm

Harry, nejsem si jitej, ale myslím, že měl lakovaný (nebo pochromovaný) víko...
Takový se leští podst. lépe, než ten drsnej hnusnej odlitek an GE...

- Možná se pletu...
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod Harry FE3 » Uto Jan 03, 2006 11:17 pm

Má to právě ze stejnýho materiálu jako ty,pokud si to dobře pamatuju.
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod whitex » Uto Jan 03, 2006 11:20 pm

Harry FE3 píše:Má to právě ze stejnýho materiálu jako ty,pokud si to dobře pamatuju.
Tak já to zkusím pohledat...
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod yanny » Štv Máj 25, 2006 9:45 pm

Vyskusal som, nastavil som lanko, skutocne citit rozdiel, podla mna ani nie tak v zrychleni ako v plynulosti zrychlenia.
Mam za to, ze ked je volne lanko, po zoslapnuti pedalu elektronika inak vyhodnoti situaciu nahleho (nie plynuleho) otvorenia nasavania a inak reguluje, davkuje PHM pre vstrekovanie.
Mozno.
yanny
 

Poslaťod Hosť » Pon Jún 12, 2006 3:54 pm

s tím lankem to není o zvýšení výkonu, ale je to čistě mechanická záležitost přenosu sešlápnutí plynu na otevření klapky - po utažení lanka se sešlápnutí plynu mechanicky přenese na otevření klapky rychleji, protože tam není prodleva způsobená prověšením lanka, to ale není nic o zvýšení výkonu - jen auto rychleji reaguje na sešlápnutí plynu - subjektivně se to člověku, kterej utáhne lanko, připadá, že auto líp jede

Mara
Hosť
 

Poslaťod Rainbow » Sob Apr 21, 2007 3:44 pm

Tiez som si to nastavil, lebo som to mal taketo:
Obrázok
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Rainbow » Pon Apr 23, 2007 6:00 pm

Paradne sa s tym teraz jazdi :) Hlavne rozbiehanie a pomale posuvanie (v zapche - dnes som to akurat vyuzil...) je lepsie.
Mazda 323 BA 3HB, Z5
Obrázok užívateľa
Rainbow
Forum Guru
 
Príspevky: 1837
Registrovaný: Ned Dec 03, 2006 9:52 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod misko42 » Pon Apr 23, 2007 6:43 pm

Ja mam tiez na mrkacke volne lanko,podla mna az moc.Aku ma mat volu?Podla coho to zistim ci uz to je dost alebo nie?

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod Bootleg » Pon Apr 23, 2007 6:44 pm

misko42 píše:Ja mam tiez na mrkacke volne lanko,podla mna az moc.Aku ma mat volu?Podla coho to zistim ci uz to je dost alebo nie?


Ved to, konecne sa niekto zamyslel.. :) Lebo pride zima a..
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

PredchádzajúciĎalší

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť