Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Dekarbonizace dle George

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Dekarbonizace dle George

Poslaťod MMKS » Pia Dec 02, 2005 7:31 pm

Tak jsem se dal do opravy pi...vinek a řekl jsem si že zkusím dekarbonizaci dle George (tzn. stříkat přes klapku sání co nejvíc destilky přímo do sání). Nejdřív jsem musel dojít na to že musím odpojit vzduchovou váhu aby motor neskapával. Potom jsem došle nato, že víc jak dva litry tím rotřikovačem fakt neumačkám. Nakonec to dopadlo tak, že jsem do motoru natlačil asi tak 1,5 vody a musel jsem zkončit, protože manželka mě držela plyn a neměla na to nervy, když slyšela ten příšerný zvuk motoru. Popravdě si nemyslím, že by to mělo nějaký význam. Klapka se otevřela až tap po nastříkání litru, do té doby běžel motor úplně plynule a samozřejmě klapka byla i při 3tis ot/min skoro zavřená, takže o nějakém rozprašování do sání nemohla být řeč. Potom začal motor chrochtat, párkárát něco vystřelilo z výfuku a zase se uklidnil. Ale jak jsem už napsal neměl jsem už sílu ani povolení pokračovat. Pára asi z výfuku šla, protože u katu mám bouhužel díru a tou to sežehlo trávu pod autem do bíla. Jestli to mělo ale nějaký vliv na výkon ať pozitivní nebo negativní nevím. Naštěstí auto funguje v pohodě, ale netěsní mě kat a celkem dost mě to uniká a motor sám osobě je hodně uhoněný (nemá někdo tipa co s tím???kromě koupit nový). Takže nula z nuly pojde.

BTW. po dlouhé dobně zdravím, omlovám se, že jsem všechny témata označil za přečtené, protože to nemám náděj dohnat, tak snad se chytnu v průběhu
Obrázok užívateľa
MMKS
Komunikátor
 
Príspevky: 519
Registrovaný: Štv Mar 24, 2005 7:25 pm
Bydlisko: Břeclav okolí

Poslaťod milan » Pia Dec 02, 2005 8:27 pm

Nazdar :-) , rad te tady znova vidim.
Obrázok užívateľa
milan
VIP 2007
 
Príspevky: 425
Registrovaný: Pon Feb 14, 2005 11:17 am

Poslaťod MMKS » Pia Dec 02, 2005 8:38 pm

dík za uvítání. Sorry, že ti fušuju do kšeftu, snad aspoň můj příspěvek osvětlí, že to není řešení. Aspoň ne u mě
Obrázok užívateľa
MMKS
Komunikátor
 
Príspevky: 519
Registrovaný: Štv Mar 24, 2005 7:25 pm
Bydlisko: Břeclav okolí

Poslaťod milan » Pia Dec 02, 2005 8:51 pm

neneee, v pohode, to me ani nenapadlo. to neni fusovani do meho kseftu, to s tim moc spolecneho nema.. 8-)
Obrázok užívateľa
milan
VIP 2007
 
Príspevky: 425
Registrovaný: Pon Feb 14, 2005 11:17 am

Poslaťod Black » Sob Dec 03, 2005 12:38 am

MMKS píše:dík za uvítání. Sorry, že ti fušuju do kšeftu, snad aspoň můj příspěvek osvětlí, že to není řešení. Aspoň ne u mě
Ať ti udělá dekarbonizaci Milan a motor přestane být uhoněný.
Jedna Mazda nestačí :-)

www.cx7.cz
Obrázok užívateľa
Black
NadMazďák
 
Príspevky: 13851
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 5:05 pm
Bydlisko: Tihany, Morva
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod George » Sob Dec 03, 2005 12:55 am

No tak když to foukáš do ne moc otevřený klapky tak se nediv.
Já sem nad tím přemejšlel a osobně bych to tam sypal až za váhou vzduchu takže nejlépe přes odtvor odvětrávní z klikovky.
Jinak je logické že se motor bude dusit. Má se tam nalejt kolem tří litrů.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod MMKS » Sob Dec 03, 2005 3:22 pm

ale já jsem to lil až za váhu, tzn. všechny plastové a gumové díly jsem odmontoval a zatím, je už rovnou klapka a na to aby se otevřela je potřeba tak 5 tis otáček. Apropo, ty už si to zkoušel, ty 3 litry? Už po litru mě odcházelo zápěstí i když hlavní důvod byl zákaz manželky, kterou jsem potřeboval na držení otáček, přece jen u plynovh pedálu a budíků, to pohlídá líp.

4 Black - jo to je možné, ale taky třeba ne a vylítou mě 4 tisíce, za něco, co třeba není to nejnutnější. Tím nechci říct, že to není dobrá a užitečná věc, jen se mě nechce věřit, že by to ten motor, který se mě zdá uhoněný hlučný a má za sebou 218tis tak spravil.
Obrázok užívateľa
MMKS
Komunikátor
 
Príspevky: 519
Registrovaný: Štv Mar 24, 2005 7:25 pm
Bydlisko: Břeclav okolí

Poslaťod Doktor » Sob Dec 03, 2005 7:18 pm

MMKS píše: jen se mě nechce věřit, že by to ten motor, který se mě zdá uhoněný hlučný a má za sebou 218tis tak spravil.



Brzy to podstoupím taky, pak ti dám vědět, ale myslím, že to docela pomoct může. Mimochodem, mám 250 000km.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod Black » Ned Dec 04, 2005 2:02 pm

Doktor píše:
MMKS píše: jen se mě nechce věřit, že by to ten motor, který se mě zdá uhoněný hlučný a má za sebou 218tis tak spravil.



Brzy to podstoupím taky, pak ti dám vědět, ale myslím, že to docela pomoct může. Mimochodem, mám 250 000km.
Já si myslím, že budeš Doktore spokojený a třeba se MMKS rozhodne tu dekarbonizaci podstoupit také. Já tomu také moc nevěřila, ale řekla jsem si, že do toho půjdu, protože GF se začala rapidně zhoršovat a moje šestnáctiletá milovaná GD 8V na tom byla lépe než sedmiletá GF 16V a to mě štvalo, že auto s téměř nulovým počtem najetých kilometrů nejede a je na tom čím dál hůře. Teď jsme obě spokojené a to díky perfektně odvedené práce Milana :tlesk: .
Jedna Mazda nestačí :-)

www.cx7.cz
Obrázok užívateľa
Black
NadMazďák
 
Príspevky: 13851
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 5:05 pm
Bydlisko: Tihany, Morva
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Doktor » Ned Dec 04, 2005 2:29 pm

Black píše:Já si myslím, že budeš Doktore



Já myslím, že uvidím, můj motor je ve výborné kondici, V6 zařízne GF na požádání. Spíš jde o to, abych veděl (od Milana), že se žabce vede dobře.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod Black » Ned Dec 04, 2005 2:51 pm

Doktor píše:
Black píše:Já si myslím, že budeš Doktore



Já myslím, že uvidím, můj motor je ve výborné kondici, V6 zařízne GF na požádání. Spíš jde o to, abych veděl (od Milana), že se žabce vede dobře.
Já ti to věřím a na V6 s GF nemám, to je jasné 8-). Žabce ta dekarbonizace jen prospěje .
Jedna Mazda nestačí :-)

www.cx7.cz
Obrázok užívateľa
Black
NadMazďák
 
Príspevky: 13851
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 5:05 pm
Bydlisko: Tihany, Morva
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Hosť » Ned Dec 04, 2005 4:15 pm

tady nejde spíš o přesvědčení jestli udělat nebo neudělat. Spíš se rozhoduji jestli není potřeba udělat něco jiného, jestli nemá něco vyšší prioritu, abych nedělal dekarbonizaci motoru, který daleko víc potřebuje jinou medicínu. Ale samozřejmě jsem zvědavý na vaše zkušenosti.
Hosť
 

Poslaťod Doktor » Ned Dec 04, 2005 5:00 pm

Anonymous píše:tady nejde spíš o přesvědčení jestli udělat nebo neudělat. Spíš se rozhoduji jestli není potřeba udělat něco jiného, jestli nemá něco vyšší prioritu, abych nedělal dekarbonizaci motoru, který daleko víc potřebuje jinou medicínu. Ale samozřejmě jsem zvědavý na vaše zkušenosti.



Čau anonyme, předpokládejme na chvíli, že jseš MMKS. No věc se má tak, že já už jsem všechno ostatní udělal, jenom tohle už mi chybí do sbírky.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod MMKS » Ned Dec 04, 2005 5:13 pm

omlouvám se, samozřejmě že jsem to já, než jsem si toho všimnul tak si mě předběhl. Nezbývá než gratulovat, v tom případě se níní čemu divit. Mě jen ten můj motor připadá celkem líný. Byl jsem teď na dovolené a překvapilo mě jak jsem musel celkem hodně řadit aby to trochu jelo. je jasný že naložená 1,8 zrovna moc nepotáhna, obzvlášť jestli někdo znáte cesti z Brna do Svitav a dál na sever, ale do těch kopců mi to víc než 120 na 4 nejelo. Je pravda, že mě hodně netěsní kat a taky jsem jel spíš rodinou jízdu, ale prostě mi na tom něco chybělo. Uvidím, po výměně těsnění na tom výfuku. Když jsem u toho, podle mechanika tam mám katalyzátor z Felicie :shock , ale prý by to na výkon nemělo mít vliv i když je mě to divné, když by tam měla být lamdba sonda, která přece je přece ovlivňje chod motoru.
Obrázok užívateľa
MMKS
Komunikátor
 
Príspevky: 519
Registrovaný: Štv Mar 24, 2005 7:25 pm
Bydlisko: Břeclav okolí

Poslaťod Kubis » Ned Dec 04, 2005 8:46 pm

no nevim jistě ale myslim že lambda je na felině přimo na svodech nebo ještě před katem, nicmeně si myslim že se ti to musi dost dusit protože nějaka felina 1,3MPi bude mit meně vyfukovych plynu než Mazda 1,8 :neane
ObrázokObrázok Chceš si žit jako prase v žite??? Bud sviňe!!!
Audi A6 Avant 2,5TDi QUATTRO
Obrázok užívateľa
Kubis
VIP 2007
 
Príspevky: 1600
Registrovaný: Ned Mar 06, 2005 2:30 pm
Bydlisko: Ostrava, CZ
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Ďalší

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť