Tak jsem se dal do opravy pi...vinek a řekl jsem si že zkusím dekarbonizaci dle George (tzn. stříkat přes klapku sání co nejvíc destilky přímo do sání). Nejdřív jsem musel dojít na to že musím odpojit vzduchovou váhu aby motor neskapával. Potom jsem došle nato, že víc jak dva litry tím rotřikovačem fakt neumačkám. Nakonec to dopadlo tak, že jsem do motoru natlačil asi tak 1,5 vody a musel jsem zkončit, protože manželka mě držela plyn a neměla na to nervy, když slyšela ten příšerný zvuk motoru. Popravdě si nemyslím, že by to mělo nějaký význam. Klapka se otevřela až tap po nastříkání litru, do té doby běžel motor úplně plynule a samozřejmě klapka byla i při 3tis ot/min skoro zavřená, takže o nějakém rozprašování do sání nemohla být řeč. Potom začal motor chrochtat, párkárát něco vystřelilo z výfuku a zase se uklidnil. Ale jak jsem už napsal neměl jsem už sílu ani povolení pokračovat. Pára asi z výfuku šla, protože u katu mám bouhužel díru a tou to sežehlo trávu pod autem do bíla. Jestli to mělo ale nějaký vliv na výkon ať pozitivní nebo negativní nevím. Naštěstí auto funguje v pohodě, ale netěsní mě kat a celkem dost mě to uniká a motor sám osobě je hodně uhoněný (nemá někdo tipa co s tím???kromě koupit nový). Takže nula z nuly pojde.
BTW. po dlouhé dobně zdravím, omlovám se, že jsem všechny témata označil za přečtené, protože to nemám náděj dohnat, tak snad se chytnu v průběhu