Bill píše:Dakujem pani za podnetne rady. Radsej to vyskusam dat za spinaciu skrinku. Ide hlavne o to, ze sa chystam pripojit rampu s pridavnymi svetlami, takze to bude mat velky odber a nie som si isty, ci to alternator zvladne. Presnost nie je az taka podstatna. Existuje aj nieco take ako izolator, ktory by odpojil niektore spotrebice pri poklese pod urcitu hodnotu, aby ostalo dost stavy na nastartovanie?
LEDky urcite nechcem. Toto tiez stalo par korun a je to asi aj kvalitnejsie. Ten okruhly budik sa tam bude dokonale hodit. Okrem toho planujem aj okruhly naklonomer, vyskomer, kompas, ukazovatel tlaku oleja...
Bill píše:...Nastastie je to diesel. Nejake lepsie riesenie, aby sa pokles dal vcas zistit?
Bill píše:Ked startujem vypinam komplet vsetko, este aj ventilaciu .
Tak som sa aj ja mrkol na tie svoje co som kupil pred mesiacom v akcii v Lidli za 2 stovky Sk.626BB píše:Jeste zpet k tematu, vcera jsem si prohlizel startovaci kabely prodavane v Kauflandu za cca 8 eur.
Medeny drat prumer 16mm, svorky s oboustrannymy kontakty (plechove), delka 2 metry.
Rekl bych ze za ty love dost dobry.
hochut píše:Tak som sa aj ja mrkol na tie svoje co som kupil pred mesiacom v akcii v Lidli za 2 stovky Sk.626BB píše:Jeste zpet k tematu, vcera jsem si prohlizel startovaci kabely prodavane v Kauflandu za cca 8 eur.
Medeny drat prumer 16mm, svorky s oboustrannymy kontakty (plechove), delka 2 metry.
Rekl bych ze za ty love dost dobry.
Prijemne prekvapenie, 200A, 2,5m a medene koncovky.
Zda sa, ze s tym snad v pripade krizy natocim aj moju PREMACY.
dochtor píše:Bill píše:Ked startujem vypinam komplet vsetko, este aj ventilaciu .
To robím (v zime) aj ja .
Alternátor je pomerne tvrdý zdroj. Pamätám doby, keď sa dynamá z autobusu používali v zváračkách . Preto si myslím, že pokles napätia nebude tak výrazný... Ale to už je len moja teória. Čestne sa priznávam, že neviem ako sa bude správať alternátor na hranici svojho max. prúdového zaťaženia.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť