Už jsem tlačila,když umřela baterka a tlačila jsem ji sama a je to pěkný macek,nadřela jsem se,ale co bych pro ni neudělala . Harry seděl za volanetm a nahodil motor a já běžela a tlačila GD .Pavel Rittich píše:Pro tenhle případ mám v kufru plastový kanystr na 5 litrů, GéDéčko bych talčil nerad
Jarda T píše:Samozřejmě ne po městě. Má tam být minimálně 10l rezerva, ale je možné že je tam třeba 12l záleží jak je to nastavené. Zajímavé je že u xedose jak se jednou rozsvítítak už nezhasne. U GE se mi rozsvítila rezerva, pak zase zhasla najel jsem asi 30km a pak se rozsvítila znovu.
Aj u mna to tak divne klesa a to mam 323ku Asi zla karma )Pavel Rittich píše:Průběh klesání rafičky je děsně nerovnoměrný. Z plné nádrže prvních 100 km ani nesleze, po 150-200 km je tak na 3/4 a pak rychle klesá až na poslední čtvrtku, tam se to zpomalí. S rozsvícenou kontrolkou jsem jel opravdu poprvé. Vycházím z předpokladu, že jedu tak za 8,5 litru, takže by to mělo vystačit na 700 km, při šesti stovkách strkám do kufru pětlilitový kanistřík a směruju to k pumpě. Jen mě zajímalo, jestli tam třeba není o pět litrů míň, abych jednou nezůstal někde v poli.
Jarda T píše:Na xedos9 je nádrž na 68l , až vydělám jednou nějakej peníz, tak si koupím plnou. Hladové oko se rosvítí,když je tam ještě min. 10l . Už jsem s tím rozsvíceným okom najel jednou i 195km. Ale fakt je že když je tam málo benzínu tak to blbě startuje. Dělaly to všechny mazdy co jsem měl GC, GD, GE, Xedos, akorát mám tušení že u toho GC to bylo jedno ,(měl jsem karbec).
Hehe tak takychto prihod mam teda dost, pre zaujimavost jednu si dovolim napisat Isiel som z Rusoviec do Bratislavy (este na mojom starom moskvici) a v strede cesty mi dosiel benzin, stasie, ze to bolo akurat pri takom travnatom "parkovisku" a tak som tam aspon na volnobeh dosiel. Potom som zacal situaciu riesit. Penazenku som si zabudol v rusovciach, cize taxik neprisiel do uvahy.. Ako prve ma samozrejme napadlo zavolat kamarata na pomoc, ale mobil sa rozhodol ze ma necha tiez v stychu a tak sa po prvom zazvoneni vybil - SUPER! Bol som medzi Rusovcami a BA asi tak 5-6km od petrzalky, bolo 23:30.... Nuz tak som zobral nohy na plecia a rozhodol som sa ze dojdem aspon do petrzky a nejak sa uz dostanem domov... Ked som tam dorazil bolo cca 00:15 a akurat mi usiel nocak.... tak som pekne krasne isiel pesi z konca petrzalky pod pristavny most kde mi okolo tretej isiel nocak, takze o pol 4 som bol doma.... Nadherny vylet, dufam, ze sa uz nikdy nezopakuje...Michal 4WS píše:Mne sa zase hneď na začiatku, ako som CICU kúpil, stalo že ani mi kontrolka nesvietila a auto po pridaní plynu išlo ako keby som dal za jazdy dole nohu z plynu. Benzín došiel a ja som musel čakať pol hodinu na kamaráta na najfrekventovanejšej križovatke kým ma príde odtiahnuť. To bolo ale iba prvý (dúfam že aj posledný ) krát čo sa mi to stalo a kedy ma vlastne aj moja Mazda nechala v štychu. Kontrolka na benzín je tam dosť ne hovno lebo ukazuje vždy ako sa jej chce, u nás v samích kopcoch je to dosť nahovno .
dochtor píše:Oko mi svieti pri cca 10l. Tankujem zasadne plnu, kvoli vypoctu spotreby. Je to celkom dobry ukazovatel, ci sa s autom nieco (ne)deje
Okrem toho, caste tankovanie (teda otvaranie nadrze) ma vplyv aj na spotrebu.
Inak vlastnit a pouzivat Xedos 9 a nemat na benzin mi pride trosku zvlastne...
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť