Black píše:Proč,protože já potřebuji prostor v kufru pro náklad a ne pro plyn.bombu. Protože nechci svému miláčkovi ubírat na výkonu,aby z něj byl mrzák,chcípák. S autem na LPG nesmíte do tunelů a krytých garáží. Nechci sebou vozit časovanou nálož v kufru. Když jedu s někým ,kdo jezdí na LPG ,TAK JSEM MRTVÁ HRŮZOU CELOU CESTU, aby do nás někdo nevrazil. Radši dám vydělat Shellu a jsem klidná a spokojená. Ale každý má svobodnou volbu jestli LPG nebo ne. Na druhou stranu doufám,že těch lidí ,co mají LPG nebude moc(vyjma těch co to mají nacpané ve starých Škodovkách,kde není ,co zkazit). :
Milanc píše:Já mám naopak velmi dobrou zkušenost.Na plyn jezdím od r.1994.
Do své 626 GD,2.2i,r.90,jsem ho nechal namontovat v r.1998, do dnešního dne jezdím bez problémů. Motor má na plynu najeto 160 000 km,celkově 325 000 km. Za celých těch 8 roků jsem měnil pouze 1x filtr plynu, a vše s původním seřízením!! Mám tam Tartarini ze servem.
Věřte,nevěřte teď si opravdu nevymýšlím, i já jsem celkem překvapený... mazda je prostě mazda!
milan píše:Musim hodit par slov. Rozdiel medzi LPG a LPG je asi taky, ako medzi servisom a servisom, medzi clovekom a clovekom, ci vtakom a vtakom.....hm, hm....
No, ale k veci - trh s LPG, a vlastne aj pojem LPG je uz velmi negativne chapany medzi ludmi, ma to bohuzial pokazene meno, vdaka vselijakym garazovym majstrom, co to montuju, a potom do dopadne vseliako, niekedy aj ako poistna udalost ..
Poznam ludi, co su profesionali v LPG, a dam ruku do ohna za ich pracu. Pouzivaju najmodernejsiu techniku, dopodrobna poznaju vsetky veci okolo benz. motorov, aj PINy riadiaciek, v diagnostike ECU sa vyznaju viac, ako niektori zamestnanci znackovych servisov. Ale bohuzial, tuto skupinu ludi spocitam na prstoch jednej ruky.
Potom su montaznici, napr. aj taky, co pri vysrobovani tlakovej zatky z plynovej nadrze v garazi pouzili aku srobovak - co pohana elektr. motor, a kazdy elektr. motor hadze iskry - a zvysky plynu sa vznietili pri vyberani poslednej skrutky, a zhorelo auto. Aj garaz. James Bond a skrutkovac to prezili.
K technologii - malo ludi vie, ze momentalne technologia LPG je v takom stadiu, ze sa pouziva sekvencne vstrekovanie plynu, na kazdy valec je zvlast vstrekovac, ktore riadi zvlast riadiaca jednotka pre LPG, ktora pouziva informacie z benz. riadiacky - teda su navzajom prepojene. Prechod z benz. na plyn je hladky, postupne sa zapina, resp vypina kazdy valec zvlast. Pri tomto systeme je vykon rovnaky ako na benz. prevadzku. Dalo by sa o tom este vela napisat ...
Na zaver - neviem, co by som sem napisal, asi iba tolko, ze pri nedavnom stretnuti s ludmi - profesionalmi akurat riesili montaz sekvencneho vstrekovania LPG do Touaregu V6. Ale ak by ste chceli Jaguara, ani to nie je problem.... Samozrejme ani Mazdy
..no a teraz ma ukamenujte...
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť