relo píše:Prosim nejakeho cloveka, co s tym ma skusenosti, chcel by som to dajako poriesit materialovo aj cenovo )
Tak jak na to
V první řadě je potřeba demontovat všechny vnitřní tapecírunky na dveřích, blatníkách a na všech stěnách. Samozřejmně že ven musí i rezerva aby kufr byl komplet odstrojenej. V mém případě sem hned obrousil všechny flíčky a natřel proti korozi i všechny sváry apod.
Když máme vše odstrojené, přebrpušené a ošetřené, musíme povrch pořádně očistit a odmastit. To se dá udělat saponátem s vodou a poté acetonem, tech. benzínem nebo lihem.
U mojeho GD byli nejvíce na rezonanci kritické blatníky. Těma sem taky začal. Koupil sem tlumící materiál firmy Doronel nesoucí název Doromat ( http://www.autohifi.cz/shop_goods.php3?g_id=1702 ). Na oba blatníky sem spotřeboval všech deset desek což je i 1 m2. Jde o poměrně tuhý materiál takže před instalací na blatníky ho musíte dobře prohřát fénem aby šel tvarovat. Až ho budete lepit tak musíte přesně kopírovat tvar karoserie a nesmí nikde vzniknout vzduchová bublina!
Tady je pak výsledek po instalaci na blatníky. Předem upozorňuju že to není práce na hodinu!
Dalším na co sem se zaměřil byla podlaha kufru, podběhy, páté dveře a místo pro rezervu. Tady sem použil materiál od jednoho člena Autohifi s nickem Tappaja. 1*2m stojí 900 kč.
Opět musíme dodržet přesné kopírování povrchu.
tady mám již něco hotové
Tady je finále
[URL=http://img75.imageshack.us/my.php?image=p10207019st.jpg]
[/URL]
Jinak tímto to nekončí. Ještě budu dělat všechny boční dveře, kapotu a asi i celou podlahu (minimálně však středový tunel). TAky je dobré jako jsem to udělal já polepit i všechny tapecy zevnitř. Budou při zapnutém wooferu méně vibrovat.
Tlumení mě zatím přišlo celkem na 4 300 kč a pro zajímavost váží kolem 33 kil! Jenom kufr a blatníky mi zabraly tři dny práce od sedmy večer do jedné ráno.