Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Oprava ventilace

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Oprava ventilace

Poslaťod majki » Štv Aug 25, 2005 2:09 pm

Lidickove, potrebuju help. Podelalo se mi ovladani rychlosti ventilace, funguje jen prvni stupen, ty dalsi jen kdyz na ten cudlik poradne zatlacim a drzim ho...jinak ne. Tak jsem si rikal, ze bych to vymenil z ty druhy mazdy, tam to funguje dobre...jenze...nemam cas na to sedet v garazi a zkoumat, jak se k tomu propracovat, co kde odpojit, co kde vyndat, co kde odsroubovat. Tak se obracim na Vas.
Odmontoval jsem cernej panel, tim se dostal ke sroubkum od radia a take ke dvoum sroubkum celyho toho panelu ventilace...kdyz je ale odroubuju, ten panel se mi podari vytahnout tak o pul cm...vic ani tuk? Kde je chyba? Co musim pro to udelat? Potrebuju to tak nejak narychlo, pac se mi nechce absolvovat 1000km bez vetrani a okna na dalnici nejsou zrovna tim nejlepsim zpusobem :(...
Diky moc, vkladam ve vas duveru :rock

PS: Cas je do nedele vecer :neverim
Naposledy upravil majki dňa Pon Aug 29, 2005 8:50 am, celkovo upravené 1
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Luke.cz » Štv Aug 25, 2005 2:18 pm

Drží ti to na táhlech ovládání klapek. Když je vyhákneš dole na topení, tak by tě to mělo pustit.
VOLVO V70 Momentum D5, 2007
VOLVO S60 SUmmum D5, 2004
Obrázok užívateľa
Luke.cz
Luke.CZ
Luke.CZ
 
Príspevky: 1664
Registrovaný: Ned Aug 29, 2004 12:30 pm
Bydlisko: Valtice

Poslaťod majki » Štv Aug 25, 2005 2:24 pm

Luke.cz píše:Drží ti to na táhlech ovládání klapek. Když je vyhákneš dole na topení, tak by tě to mělo pustit.

Kudy se k tem tahlum dostanu...nebo kde ty tahla jsou? Co vsecko musim rozebrat? :tma Popis v Etzoldovi totalne nechapu (ono tam toho taky moc neni :?: )
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Luke.cz » Štv Aug 25, 2005 2:34 pm

vlez pod palubovku, nevím teď z které strany přesně ale myslím že od řidiče. Tam to uvidíš.
VOLVO V70 Momentum D5, 2007
VOLVO S60 SUmmum D5, 2004
Obrázok užívateľa
Luke.cz
Luke.CZ
Luke.CZ
 
Príspevky: 1664
Registrovaný: Ned Aug 29, 2004 12:30 pm
Bydlisko: Valtice

Poslaťod Peter Borek » Štv Aug 25, 2005 2:39 pm

od tych paciek idu myslim ze 3 tiahla....tak ich vystopuj a odpoj jedno je z lavej strany od vodicovych noch a tamtie dva su sprava......taktiez potom tie lanka povyberaj z plechovych uchytov a potom ti to cele vyjde von.....
MAZDA 626 GV Combi 2.Oi, r.v. 88
DAEWOO Nexia 1.5 16V 92 PS
Obrázok užívateľa
Peter Borek
Forum Guru
 
Príspevky: 1078
Registrovaný: Pon Nov 22, 2004 5:10 pm
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod majki » Štv Aug 25, 2005 2:50 pm

Peter Borek píše:od tych paciek idu myslim ze 3 tiahla....tak ich vystopuj a odpoj jedno je z lavej strany od vodicovych noch a tamtie dva su sprava......taktiez potom tie lanka povyberaj z plechovych uchytov a potom ti to cele vyjde von.....

A ktore casti palubky mam rozobrat a sundat?
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Peter Borek » Štv Aug 25, 2005 3:18 pm

myslim ze na pravo potrebujes aj skrinku vybrat a spodne-celne kryty vpravo aj vlavo...... tak sa dostanes k celemu rozvodu vzduchu taktiez zo stredu potrebujes odpojit vrchne kryty.......
MAZDA 626 GV Combi 2.Oi, r.v. 88
DAEWOO Nexia 1.5 16V 92 PS
Obrázok užívateľa
Peter Borek
Forum Guru
 
Príspevky: 1078
Registrovaný: Pon Nov 22, 2004 5:10 pm
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod majki » Štv Aug 25, 2005 4:25 pm

Peter Borek píše:myslim ze na pravo potrebujes aj skrinku vybrat a spodne-celne kryty vpravo aj vlavo...... tak sa dostanes k celemu rozvodu vzduchu taktiez zo stredu potrebujes odpojit vrchne kryty.......

Kua, to nevyzera na pracu na jednu hodinu :|
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Peter Borek » Pia Aug 26, 2005 8:34 am

moc ne.......take hodinku a pol az dva hodinky si na to rezervovat treba.........ak nebudes opravovat stary ale ho len vymenis
MAZDA 626 GV Combi 2.Oi, r.v. 88
DAEWOO Nexia 1.5 16V 92 PS
Obrázok užívateľa
Peter Borek
Forum Guru
 
Príspevky: 1078
Registrovaný: Pon Nov 22, 2004 5:10 pm
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod majki » Pia Aug 26, 2005 8:48 am

Peter Borek píše:moc ne.......take hodinku a pol az dva hodinky si na to rezervovat treba.........ak nebudes opravovat stary ale ho len vymenis

Ee, nebudem, len vyberiem ten z druhej Mazdy a dam do svojej, takze tak 3hodiny :ho:
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Peter Borek » Pia Aug 26, 2005 8:55 am

zalezi na tom ako si xces zachovata palubovku na tej druhej mazde :ho: ak to budes vyberat zo sekerou :ho: :ho: :spik2 tak ho mas za 10 min. vonku....
MAZDA 626 GV Combi 2.Oi, r.v. 88
DAEWOO Nexia 1.5 16V 92 PS
Obrázok užívateľa
Peter Borek
Forum Guru
 
Príspevky: 1078
Registrovaný: Pon Nov 22, 2004 5:10 pm
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod Harry FE3 » Sob Aug 27, 2005 10:30 am

Nedávno asi dva týdny zpět jsem to měl venku kvůli žárovce.Asi půl hod max. a máš to venku.Přesně jak psali kluci-3 táhla.Nejlepší je oddělat ty spodní části palubky,tzn. tu pod volantem a tu s přihrádkou u spolujezdce.Táhla s lankama najdeš,ty pak vyhákneš a jde to ven.Pokud ti to větrání na ostatní stupně funguje,když na to zatlačíš,je to o.k.Pokud ne,je to v cívkách,co ovládají rychlost větrání a jsou umístěny v tělese větráku pod tou přihrádkou u spolujetdce.Všechny ty cívky jsou takovej obdelníček na dvou šroubech a jdou do toho dráty.Je to zespod toho tělesa.Kdyby něco,napiš.Zjistil jsem,že už to auto znám po slepu...
Obrázok
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod majki » Pon Aug 29, 2005 8:49 am

No, rozhod jsem se, ze ted na to prdim, ten den a tech 1000km nejak budu muset vydrzet, nemam chut se v tom ted stourat, vikend se trochu protah :o). Diky vsem za rady, ve stredu se na to asi vrhnu...
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Pon Aug 29, 2005 1:47 pm

Hm :twist: , mam asi jiny auto, nez vy :twist: . Nedalo mi to a zavrel jsem se dneska do garaze...tolik k***v a p**i smerem k sikmookym inzenyrum uz dlouho nepadlo. Oddelal jsem celej plast s uloznou schrankou u spolujezdce...hm...bylo tam videt jedno tahlo, ale to bylo napojeny nekam jinam, takze by to nepomohlo...tak jsem si rikal, dam pryc ten plast, co tvori stredovej sloupek...hm...ho**o z toho, pac jsem oddelal vsecky sroubky, co sly videt a stejne to tam drzelo jak privarene...a plast pod volantem neni zrovna jednoduchy oddelat, nebo aspon ja povolil vsecky sroubky a ted jak to pretahnout pres spinaci skrin?? Mel jsem strach, ze to polamu, tak jsem to nasrane zase vsecko slozil zpatky, pet minut nadaval a pak vyrazil domu :x . Tak by me zajimalo, jak na to :cry Pac kdyz jsem koukal ze strany spolujezdce, tak tam zadny tahla proste videt nebyly, jen kupa dratu, plno bilyho a cernyho plastu (asi rozvod vzduchu) a trubky klimatizace...tot vse, jo a misto uplne zadny...takze?? HELP please

Jo a jeste jedna vec...u spolujezdce, uplne napravo, ulozeny jeste niz nez je reprak, je takovy nejaky...jak to nazvat - vymennik? Mozna tam je i ventilator nebo tak neco...nektery medeny/kovovy casti mi tam chytaj korozi (vsichni jiste zname zeleny korodovy povlak na medi) a bylo to tam i trochu vlhky, je to normalni??
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod TomAnt » Pon Aug 29, 2005 1:58 pm

Majki, mne to tiahlo Luke.CZ nahodil na GDcku s5, na parkovisku bez toho, aby nieco sroboval !!! Chapes ma bratm? Mu zavolaj a nech ta ponaviguje...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Ďalší

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť