Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

76

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Dali by jste do své Mazdy parafínový olej?

ano
1
5%
zatím o tom neuvažuji
1
5%
ne
17
89%
 
Celkom hlasov : 19

Poslaťod Black » Štv Júl 21, 2005 9:00 pm

whitex píše:
dabel píše:
Black píše:Jestli má GF stejný motor jak GE,tak to znamená jen jedno,že máš také lenošné auto :ho: .

Motor 2.0i-16V v GF je optimalizovanym dvojlitrom z GE. Zvysenim kompresie (preto uz GF potrebuje N95!) sa podarilo zlepsit vykonovu krivku v nizkych otackach. Preto by Ti GE pripadalo este "lenosnejsie"


:shock A co se potom může lít do GE??? - Special-mix :ho:
Nedokážu si představit jezdit na N91..... :nene

Já netvrdím, že GF má špatný motor, jen že ten od Black je asi na H***, podle toho, jak ho popisuje....
Vedle GD jsme jeli na dovolenou a v poho....

Dovolená r. 99:
Jeli jsme do Mnichova a kámoš měl GD 2.0l 8V - My měli Golfa 2 1.8l - 100koní...
- Celá cesta bez problémů... Dálnice z Vídně až do Mnichova naprostá nádhera a klídek.... Celou cestu jsme drželi 160 - 180km/h = Golfík GD naprosto stačil a co víc na akceleraci byl podstatně rychlejší, šlo to vidět hlavně na křižovatkách ve Vídni, když jsme třeba stáli vedle sebe...
- Takže jestli Black tvrdí, že Gd je živější, než GF - tak to její GF za moc nestojí (resp. ten motor).....
- Ale nemyslím, tím, že GF jsou obecně na prd... :!!:

Na GD nedám dopustit.
Jedna Mazda nestačí :-)

www.cx7.cz
Obrázok užívateľa
Black
NadMazďák
 
Príspevky: 13851
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 5:05 pm
Bydlisko: Tihany, Morva
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod whitex » Štv Júl 21, 2005 9:02 pm

MMKS: Podle mě to chce cit... Ti co měli škodovku ho určitě mají... Se škodovkou se bez citu vůbec nerozjedeš, zvlášť se sjetou spojkou a studeným motore... :ho:

- Prostě když jedeš v koloně ve městě, tak se dám dá hodit i 5 - ale nejedeš úplně předpisově... Jinak, když zrychluješ - tak točit tak do 3,5 - 4,5.... Pokud chceš zruchlit hodně tak se dá točit i k 6 tisícům....
Zase když chceš jet úsporně... Můžeš řadit už při cca 2,5....
- Aspoň u mýho GE 2.0 16V - to tak funguje.... Ale slyšel jsem (od prodejce-známí maj jen 2.0l), že 1.8 se má točit víc, že má o něco málo menší výkon a hlavně krouťák, takže ty nižší otáčky zvládá hůř a když chceš hodně zrychlit, tak se prý musí dost točit, ale nevím, to jsem jen slyšel.....
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod ma(ZDA)rtin » Štv Júl 21, 2005 9:02 pm

Black píše: Na GD nedám dopustit.


To pro nás není žádná novina :)
Auta s šikmýma očima:
Mazda CX-7, 2,3 DISI Turbo, 2008
Mazda 6 GY, 2,0i, AT, 2004 - bohužel už ne
Mazda 626 GW, 2,0i, 1998 - bohužel už ne
Hyundai (E)lantra, 1,5i, 1994 - bohužel už ne
Obrázok užívateľa
ma(ZDA)rtin
VIP 2007
 
Príspevky: 2687
Registrovaný: Pon Apr 18, 2005 4:18 pm
Bydlisko: Praha - západ
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Black » Štv Júl 21, 2005 9:05 pm

ma(ZDA)rtin píše:
Black píše: Na GD nedám dopustit.


To pro nás není žádná novina :)

:lol 8)
Jedna Mazda nestačí :-)

www.cx7.cz
Obrázok užívateľa
Black
NadMazďák
 
Príspevky: 13851
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 5:05 pm
Bydlisko: Tihany, Morva
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod whitex » Štv Júl 21, 2005 9:06 pm

ma(ZDA)rtin píše:
Black píše: Na GD nedám dopustit.


To pro nás není žádná novina :)


jj - mi to víme.... Však já ti ho nehaním.....
Obrázok užívateľa
whitex
NadMazďák
 
Príspevky: 4517
Registrovaný: Pon Jún 14, 2004 7:08 pm
Bydlisko: Opava

Poslaťod Black » Štv Júl 21, 2005 9:10 pm

whitex píše:
ma(ZDA)rtin píše:
Black píše: Na GD nedám dopustit.


To pro nás není žádná novina :)


jj - mi to víme.... Však já ti ho nehaním.....

Však jsme team Black and White :ho: .
Jedna Mazda nestačí :-)

www.cx7.cz
Obrázok užívateľa
Black
NadMazďák
 
Príspevky: 13851
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 5:05 pm
Bydlisko: Tihany, Morva
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod MMKS » Štv Júl 21, 2005 10:59 pm

Jinak k Black. Není to taky tím, že GF je lít odpružená a celkově odhlučněná, takže to zrychlení spíš necítíš, jak u té GD? Kdy žpojedu s Felckou 120 tak mě pomalu lepí a 626 je to pohodička.
Obrázok užívateľa
MMKS
Komunikátor
 
Príspevky: 519
Registrovaný: Štv Mar 24, 2005 7:25 pm
Bydlisko: Břeclav okolí

Poslaťod Black » Pia Júl 22, 2005 12:03 am

MMKS píše:Jinak k Black. Není to taky tím, že GF je lít odpružená a celkově odhlučněná, takže to zrychlení spíš necítíš, jak u té GD? Kdy žpojedu s Felckou 120 tak mě pomalu lepí a 626 je to pohodička.

Je lépe odhlučněná,to ano a zrychlení,když chci tak také cítím,ale vezme si tak 12-15l/100km hladovec,ale do sedadel se zaryješ slušně,ale takovou spotřebu nemusím :shock . Radši si jedu piánko a zrychluji jen na dálnici,abych se schovala za auta v pravém pruhu,když jedu v levém bez dálniční známky a u dálnice stojí policista s dalekohledem,jaaaj to je mě mdlo 8) :) . Zatím jsem se jim vždy schovala a akorát celníci mě jednou chytli,protože v tom pravém,jak na potvoru nic nejelo a mě se nechtělo jim ujíždět :nene .
Jedna Mazda nestačí :-)

www.cx7.cz
Obrázok užívateľa
Black
NadMazďák
 
Príspevky: 13851
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 5:05 pm
Bydlisko: Tihany, Morva
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod dabel » Pia Júl 22, 2005 9:48 am

MMKS: No skusim sa popisat Ti sposob, ako jazdim ja... nehovorim, ze je najlepsi, alebo dobry, ale s Mazdou sa mi osvedcil, jazdi jak drak a nezere (ako vravim, max. spotreba, aku som kedy mal, bola cca. 10l/100km a to som hnal o druhej v noci z Olomouca do BA za 1:15 - Tvojich kolegov nedaleko Breclavi som nastastie vcas zbadal a pribrzdil :lol :lol :lol ).

Pri kludnej jazde davam najvyssi mozny stupen (aby auto tocilo aspon 1500rpm - pod tym je uz podtocene a trosku brble). Teda nemam problem pri 65km/h pri "plavani" v meste dat V. Akonahle ale potrebujem zrychlit, podradujem a vytocenim sa co najrychlejsie dostavam na zelanu rychlost. Ked som tam, tak zase davam najvyssi mozny stupen. Jednak tym setrim palivo (nezrychlujem pol minuty, ale 10 sekund ;)) a setrim motor aj prevodovku. Teda napr. idem cez stavbu na dialnici 70 na V. Pride koniec stavby, davam za tri, vytocim na 5000-5500rpm, to je tam 120, davam za styri a tocim az po zelanu rychlost. Dam V a v pohode pelasim dalej ;)
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod dabel » Pia Júl 22, 2005 9:56 am

whitex píše: :shock A co se potom může lít do GE??? - Special-mix :ho:
Nedokážu si představit jezdit na N91..... :nene

1.8 aj 2.0 v GE (takisto 2.0-8V a 2.2-12V) maju predpisany benzin s oktanovym cislom minimalne 91. Preto mozu v pohode jazdit na normal/special. 2.0-16V v GD, 2.5V6 v GE a vsetky motory v GF uz maju predpisane minimalne oktanove cislo 95.


whitex píše:Já netvrdím, že GF má špatný motor, jen že ten od Black je asi na H***, podle toho, jak ho popisuje....
Vedle GD jsme jeli na dovolenou a v poho....

S rovnakym GD, ako ma Marketa, som najazdil za 9 mesiacov cca. 40000km. S rovnakym GF, ako ma Marketa, som najazdil za 2 a pol roka cca. 160000km. Dost casto medzi nimi este presadam, preto si myslim mozem dovolit porovnanie dynamickych vlastnosti oboch aut. Pohladom na otackomer by som to porovnal asi takto:

0-2000rpm: GD MIERNE uteka GF.
2000-2500rpm: sily su vyrovnane
2500rpm-3500rpm: GF uteka GD dost vyrazne
3500rpm a viac: GF zanechala GD stat v hanbe :lol :lol :lol

Ja nehovorim, ze GD jazdi zle, ale s 2.0i-8V je urcena pre kludnych soferov, ktori neradi tocia, neradi jazdia rychlo a maju celkovo v oblube pokludnu jazdu, take "bloumani" krajinou. S GF moze mat clovek aj prijemne jazdecke zazitky, ak si zela. Ten motor je niekde celkom inde ako v GD :lol :)

Inak dialnicu Vieden-Mnichov poznam velmi doverne a prave z nej je vacsina mojich poznatkov.

Co mi z toho vychadza? Ze Marketino GF bolo asi uuuuplne na maderu a pozliepane zo 4 vrakov, alebo je to nejaky "pondelnajsi kus", alebo naozaj elektronika prepla do maximalne usporneho modu. Vzhladom na "inteligentnu" elektroniku, ktora sa "uci" a prisposobuje svoj program soferovi, mohla pri Marketinom style jazdy prepnut do usporneho rezimu, kedy je auto citelne lenivsie a horsie reaguje na plyn.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod cajnik » Pia Júl 22, 2005 3:42 pm

dabel píše:MMKS: No skusim sa popisat Ti sposob, ako jazdim ja... nehovorim, ze je najlepsi, alebo dobry, ale s Mazdou sa mi osvedcil, jazdi jak drak a nezere (ako vravim, max. spotreba, aku som kedy mal, bola cca. 10l/100km a to som hnal o druhej v noci z Olomouca do BA za 1:15 - Tvojich kolegov nedaleko Breclavi som nastastie vcas zbadal a pribrzdil :lol :lol :lol ).

Pri kludnej jazde davam najvyssi mozny stupen (aby auto tocilo aspon 1500rpm - pod tym je uz podtocene a trosku brble). Teda nemam problem pri 65km/h pri "plavani" v meste dat V. Akonahle ale potrebujem zrychlit, podradujem a vytocenim sa co najrychlejsie dostavam na zelanu rychlost. Ked som tam, tak zase davam najvyssi mozny stupen. Jednak tym setrim palivo (nezrychlujem pol minuty, ale 10 sekund ;)) a setrim motor aj prevodovku. Teda napr. idem cez stavbu na dialnici 70 na V. Pride koniec stavby, davam za tri, vytocim na 5000-5500rpm, to je tam 120, davam za styri a tocim az po zelanu rychlost. Dam V a v pohode pelasim dalej ;)


Ja jazdim dost podobne a som spokojny aj so spotrebou aj s motorom GD.
Mazda 626 GD 2,0i sedan
Xedos 9 V6 2,3 Miller Cycle Engine 211hp
Obrázok užívateľa
cajnik
Komunikátor
 
Príspevky: 996
Registrovaný: Štv Jan 20, 2005 2:07 pm
Bydlisko: Bratislava

Poslaťod Ferin » Pon Aug 15, 2005 3:33 pm

Nechci ti radit ,ale nemělo by se v motoru přecházet z horšího oleje na lepší!!Lepší oleje obsahojí víc rozpouštědel a po výměně se může stát že rozpustí usazeniny ze starých olejů a z nového oleje vznikne tuk,který přestane mazat a můžeš zadřít motor.Není to samozdřejmně pravidlem ale stává se to.Proto je lepší zůstat u stále stejného oleje a i výrobce.Já jsem po generálce na své 2,2 12v Nalil 10w-40 od Delphi a po 20 tisících šlape jak hodiny.Je to dostatečující olej a je zbytečné lít do aut předražený syntetiky a podobný oleje typu parafin,které se jen těžko uchytí do prodeje ajejich cena poroste!!
Mazda je nejlepší auto na světě a doufám že bude pořát!!!
Ferin
Opytovateľ
 
Príspevky: 31
Registrovaný: Štv Jún 23, 2005 8:52 pm
Bydlisko: Habrovany

Predchádzajúci

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť