Stránka 3 z 4

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:04 am
od TomAnt
Enzo píše:
TomAnt píše:No jo, lenze Felda je nieco ine ako Mazda...


To máš sakra pravdu. Ale tu išlo oten rozdiel, že na Feldu sadli kotúče z Golfu I. Keď si zobereš ten vekový rozdiel áut, tak je to zaujímave. Hoci obe káry sú VW group.


No to mas jednoduche, Felda je, napriek vekovemu rozdielu, technicky zrejme na urovni Golfa I, preto to tak lahko sadlo :ho: :ho: :ho:

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:07 am
od Enzo
Peter Borek píše:ja som presne ten clanok cital takze viem o com rozpravas........


Vidíš, vidíš. A ja to chcem na Mazdu. :jo

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:09 am
od Peter Borek
potom z tej V6 by mali sadnut a ti 5dierove prerobis na 4dierove pomocou redukcnych podloziek

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:09 am
od Enzo
TomAnt píše:
Enzo píše:
TomAnt píše:No jo, lenze Felda je nieco ine ako Mazda...


To máš sakra pravdu. Ale tu išlo oten rozdiel, že na Feldu sadli kotúče z Golfu I. Keď si zobereš ten vekový rozdiel áut, tak je to zaujímave. Hoci obe káry sú VW group.


No to mas jednoduche, Felda je, napriek vekovemu rozdielu, technicky zrejme na urovni Golfa I, preto to tak lahko sadlo :ho: :ho: :ho:


No niečo na tom asi bude. :ho:

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:11 am
od Bootleg
Poslal som ti na mail screenshot, info o ABS tam nevidim.. :nene Tak neviem.. ok, musim padat teraz, caaaute zatiall..

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:12 am
od Enzo
Peter Borek píše:potom z tej V6 by mali sadnut a ti 5dierove prerobis na 4dierove pomocou redukcnych podloziek


Riešenie by to bolo. Len koleso je chytené maticami a nie šróbami. Potom by som musel dať tučné podložky a kolesá s veľkým ET aby netrčali z kasne. Ale riešenie to je.

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:16 am
od Peter Borek
sruby, ktore drzia podlozky by boli zapustene do podlozky a v podlozke by boli diery na uchyt elektronu........

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:26 am
od Enzo
Len tie šróby sú dosť dlhé. Tie pôvodné.

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 12:48 pm
od Peter Borek
vyrobit kratsie........dobry sustruznik s kalickou vsetko spravi.....

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 1:18 pm
od Enzo
Ja som myslel tie závitové štifty čo sú na náboji. Tie by som musel skrátiť tak, aby netrčali cez podložku.

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 3:19 pm
od Peter Borek
tak tie sa daju vylisovat a bud skratit, alebo vyrobit nove - kratsie....

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 5:02 pm
od MMKS
Jen bacha u koho to budeš dělat. kamoš si nechal udělat podložky na liťáky a nějaký mamlas mu špatně navrtal díry (byly o trochu mimo). Ty šrouby pak byly ve střihu a když chtěl sundat kolo tak je všechny urval.

PoslaťNapísal: Uto Júl 12, 2005 10:23 am
od Enzo
Keď by som sa púšťal do tohoto úkonu, určite by som kupoval originálne šróby. Tie doma vyrobené sa ti môžu utrhnúť aj počas jazdy. A to by bol už iný nárez.

PoslaťNapísal: Uto Júl 12, 2005 5:24 pm
od MMKS
No mě už zadní kolo předběhlo na žigulu tak v 90 km/h a největší strach jsem měl aby to netrefilo auto naproti. Jinak to odnesl jen buden a trochu plechy :)

PoslaťNapísal: Štv Júl 14, 2005 11:48 am
od Enzo
To teda musela byť radosť. A koľko minút si to rozdýchaval?