Stránka 2 z 4

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 8:38 am
od Enzo
Táto téma je stále aktuálna. Začal som s ňou asi pred mesiacom a žiadna odpoveď k nej nedošla. Tak kamaráti, ak dačo o takejto prestavbe viete, tak si to nenechávajte len pre seba. :jo :jo :jo

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 8:51 am
od Enzo
A nesadli by tam zadné kotúče z 323Fky - mrkačky?

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 9:32 am
od Bootleg
:) No neviem.. z V6 by sla cela zadna naprava, ale z BG? To asi tazko, nakolko BA ma uplne iny podvozok.. A len tak pre zaujimavost, uz ked sme pri podvozku BA, ten bol testovany na Nurburgringu a okrem ineho aj ladeny spolocnostou Porsche.

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 9:43 am
od Enzo
Ja viem Steve, že tam sadne naprava z V6. Ale tá ma uchytené koleso na piatich šróboch. A ja potrebujem len 4. Nechcem mať rozdielne elektróny na predu a ine v zadu. Ale ja som nechcel meniť nápravu ale len stiahnúť bubny a dať tam kotúče. Na Feldu takto dali zadné kotúče z golfu I. Čítal som to v autotuningu. A funguje to. :jo

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 9:47 am
od Bootleg
Hm, lenze tam ti treba aj dalsie komponenty, kam uchytis napr. brzdic? A hlavne, aby to vydrzalo aj velky napor, tie brzdy.. No neviem.. :) Zdaju sa ti tie bubny slabe? Podla mna su pohodke. Aby si potom nespravil z auta to, ze bude pretacave a pri prudkom brzdeni bude nestabilne "sediet" na ceste.

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 9:51 am
od Peter Borek
ono tie brzdy budu silnejsie, takze ako pisal steve moze mat za nasledok ze ti pojdu zadne kolesa skor do smyku, ale dalo by sa to mozno nastavit zatazovym obmedzovacom brzdneho tlaku, neviem ci to to auto ma?
ale ked tam je ABS tak no problema.......ale muselo by fungovat aj vzadu.

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 9:53 am
od Enzo
Ja viem, že by to mohlo robiť problémy. Ale stale mi vŕta v hlave ta Felda. Keď to išlo na ňu. Pozriem ti číslo toho autotuningu. Alebo ti pošlem článok. A tam nebol problém s úchytmi. A mne zas nejde ani o to brzdenie lebo to brzdí v pohode. Ale ten vzhľad je o niečo lepší, nie?

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 9:55 am
od Peter Borek
ja som presne ten clanok cital takze viem o com rozpravas........

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 9:58 am
od Peter Borek
mozno by to slo z nejakej typovo rovnakej 323, ktora ma vzadu kotuce.....

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 9:59 am
od TomAnt
No jo, lenze Felda je nieco ine ako Mazda...

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:00 am
od Enzo
Kotúče má vzadu len silnejšia verzia. Ale je tam tých 5 šróbov. A to moje auto má ABS. Len teda neviem či aj na zadných kolesách.

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:01 am
od Bootleg
Tak ved Enzo vravi, ze z V6, lenze tie brzdy su tam dimenzovane prave na ten vykon V6-ky.. Pricom treba menit asi vsetko.. A podla mna aj bubny vyzeraju fajn, ved daj si z plechu vystrihnut imitaciu kotuca a mozes to dat medzi bubon a disk.. :ho:

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:02 am
od Enzo
TomAnt píše:No jo, lenze Felda je nieco ine ako Mazda...


To máš sakra pravdu. Ale tu išlo oten rozdiel, že na Feldu sadli kotúče z Golfu I. Keď si zobereš ten vekový rozdiel áut, tak je to zaujímave. Hoci obe káry sú VW group.

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:02 am
od Bootleg
Ak ma auto ABS, tak na vsetkych kolesach.. Moja sestra nema ABS, posli mi VIN na mail, poviem ti, ci mas alebo nie.. :wink

PoslaťNapísal: Pon Júl 11, 2005 10:04 am
od Enzo
Steve píše:Tak ved Enzo vravi, ze z V6, lenze tie brzdy su tam dimenzovane prave na ten vykon V6-ky.. Pricom treba menit asi vsetko.. A podla mna aj bubny vyzeraju fajn, ved daj si z plechu vystrihnut imitaciu kotuca a mozes to dat medzi bubon a disk.. :ho:


No..... čo dodať :lol