Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Kotúčové brzdy na 323F, 1.5i, 16V

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Poslaťod TomAnt » Pon Júl 11, 2005 10:04 am

Enzo píše:
TomAnt píše:No jo, lenze Felda je nieco ine ako Mazda...


To máš sakra pravdu. Ale tu išlo oten rozdiel, že na Feldu sadli kotúče z Golfu I. Keď si zobereš ten vekový rozdiel áut, tak je to zaujímave. Hoci obe káry sú VW group.


No to mas jednoduche, Felda je, napriek vekovemu rozdielu, technicky zrejme na urovni Golfa I, preto to tak lahko sadlo :ho: :ho: :ho:
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17875
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Enzo » Pon Júl 11, 2005 10:07 am

Peter Borek píše:ja som presne ten clanok cital takze viem o com rozpravas........


Vidíš, vidíš. A ja to chcem na Mazdu. :jo
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Peter Borek » Pon Júl 11, 2005 10:09 am

potom z tej V6 by mali sadnut a ti 5dierove prerobis na 4dierove pomocou redukcnych podloziek
MAZDA 626 GV Combi 2.Oi, r.v. 88
DAEWOO Nexia 1.5 16V 92 PS
Obrázok užívateľa
Peter Borek
Forum Guru
 
Príspevky: 1078
Registrovaný: Pon Nov 22, 2004 5:10 pm
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod Enzo » Pon Júl 11, 2005 10:09 am

TomAnt píše:
Enzo píše:
TomAnt píše:No jo, lenze Felda je nieco ine ako Mazda...


To máš sakra pravdu. Ale tu išlo oten rozdiel, že na Feldu sadli kotúče z Golfu I. Keď si zobereš ten vekový rozdiel áut, tak je to zaujímave. Hoci obe káry sú VW group.


No to mas jednoduche, Felda je, napriek vekovemu rozdielu, technicky zrejme na urovni Golfa I, preto to tak lahko sadlo :ho: :ho: :ho:


No niečo na tom asi bude. :ho:
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Bootleg » Pon Júl 11, 2005 10:11 am

Poslal som ti na mail screenshot, info o ABS tam nevidim.. :nene Tak neviem.. ok, musim padat teraz, caaaute zatiall..
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Enzo » Pon Júl 11, 2005 10:12 am

Peter Borek píše:potom z tej V6 by mali sadnut a ti 5dierove prerobis na 4dierove pomocou redukcnych podloziek


Riešenie by to bolo. Len koleso je chytené maticami a nie šróbami. Potom by som musel dať tučné podložky a kolesá s veľkým ET aby netrčali z kasne. Ale riešenie to je.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Peter Borek » Pon Júl 11, 2005 10:16 am

sruby, ktore drzia podlozky by boli zapustene do podlozky a v podlozke by boli diery na uchyt elektronu........
MAZDA 626 GV Combi 2.Oi, r.v. 88
DAEWOO Nexia 1.5 16V 92 PS
Obrázok užívateľa
Peter Borek
Forum Guru
 
Príspevky: 1078
Registrovaný: Pon Nov 22, 2004 5:10 pm
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod Enzo » Pon Júl 11, 2005 10:26 am

Len tie šróby sú dosť dlhé. Tie pôvodné.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Peter Borek » Pon Júl 11, 2005 12:48 pm

vyrobit kratsie........dobry sustruznik s kalickou vsetko spravi.....
MAZDA 626 GV Combi 2.Oi, r.v. 88
DAEWOO Nexia 1.5 16V 92 PS
Obrázok užívateľa
Peter Borek
Forum Guru
 
Príspevky: 1078
Registrovaný: Pon Nov 22, 2004 5:10 pm
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod Enzo » Pon Júl 11, 2005 1:18 pm

Ja som myslel tie závitové štifty čo sú na náboji. Tie by som musel skrátiť tak, aby netrčali cez podložku.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod Peter Borek » Pon Júl 11, 2005 3:19 pm

tak tie sa daju vylisovat a bud skratit, alebo vyrobit nove - kratsie....
MAZDA 626 GV Combi 2.Oi, r.v. 88
DAEWOO Nexia 1.5 16V 92 PS
Obrázok užívateľa
Peter Borek
Forum Guru
 
Príspevky: 1078
Registrovaný: Pon Nov 22, 2004 5:10 pm
Bydlisko: Michalovce

Poslaťod MMKS » Pon Júl 11, 2005 5:02 pm

Jen bacha u koho to budeš dělat. kamoš si nechal udělat podložky na liťáky a nějaký mamlas mu špatně navrtal díry (byly o trochu mimo). Ty šrouby pak byly ve střihu a když chtěl sundat kolo tak je všechny urval.
Obrázok užívateľa
MMKS
Komunikátor
 
Príspevky: 519
Registrovaný: Štv Mar 24, 2005 7:25 pm
Bydlisko: Břeclav okolí

Poslaťod Enzo » Uto Júl 12, 2005 10:23 am

Keď by som sa púšťal do tohoto úkonu, určite by som kupoval originálne šróby. Tie doma vyrobené sa ti môžu utrhnúť aj počas jazdy. A to by bol už iný nárez.
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

Poslaťod MMKS » Uto Júl 12, 2005 5:24 pm

No mě už zadní kolo předběhlo na žigulu tak v 90 km/h a největší strach jsem měl aby to netrefilo auto naproti. Jinak to odnesl jen buden a trochu plechy :)
Obrázok užívateľa
MMKS
Komunikátor
 
Príspevky: 519
Registrovaný: Štv Mar 24, 2005 7:25 pm
Bydlisko: Břeclav okolí

Poslaťod Enzo » Štv Júl 14, 2005 11:48 am

To teda musela byť radosť. A koľko minút si to rozdýchaval?
kazdy kon navyse potesi
Obrázok užívateľa
Enzo
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2634
Registrovaný: Pia Jún 17, 2005 2:00 pm
Bydlisko: Piešťany

PredchádzajúciĎalší

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron