Jak jsem jel domů a probíhala regenerace, tak ručička palivoměru nebezpečně rychle klesala (hold regenerace = vyšší spotřeba). Mým největším překvapením bylo to, že při jízdě do strmějšího kopce a pod plynem auto ztratilo výkon, sice stále jelo, ale výkon tam nebyl takový jaký jej znám. Tak jsem si uvědomil, že asi se palivo v nádrži přelilo, tak jak to nebylo úplně vhodné a škytlo (tedy snížilo výkon). Volnoběh i přeřazení fungovalo normálně. V klidu jsem dojel k benzince a natankoval jsem a vše bylo OK. Největší překvapení, ale při tankování bylo, že jsem natankoval jenom 59,5 litrů, což by odpovídalo, že v nádrži ještě cca 4 litry byly. Je tedy možné, že je tam nějaký ochranný mechanizmus, kdy prostě auto sníží výkon, aby bylo schopno jet na palivo, které v nádrži ještě zůstalo. Je to vůbec možné?
Ponaučení = jak se rozsvítí hladové oko, vždy natankovat

PS: Alfa Romeo 159 pokud jede na rezervu, tak se jí údajně nespustí regenerace (asi vědí proč)