Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Hladové oko aneb jak mi M6 škytla :-D

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Hladové oko aneb jak mi M6 škytla :-D

Poslaťod Sedvo » Sob Sep 14, 2013 11:53 am

Tímto bych chtěl sdělit svůj nedávný příběh s mojí M6. Jedu si v klidu do práce a rozsvítí se mi hladové oko (normálně to tak nedělám, ale stalo se). To by zase nebyl takový problém, protože podle PC byl dojezd cca 100 km. Jediné co jsem si nepohlídal, tak začala i regenerace DPF. Podle mých dlouholetých zkušeností, jsem usoudil, že palivo v nádrži na to musí vystačit. A v tom jsem se ,,skoro" zmýlil.

Jak jsem jel domů a probíhala regenerace, tak ručička palivoměru nebezpečně rychle klesala (hold regenerace = vyšší spotřeba). Mým největším překvapením bylo to, že při jízdě do strmějšího kopce a pod plynem auto ztratilo výkon, sice stále jelo, ale výkon tam nebyl takový jaký jej znám. Tak jsem si uvědomil, že asi se palivo v nádrži přelilo, tak jak to nebylo úplně vhodné a škytlo (tedy snížilo výkon). Volnoběh i přeřazení fungovalo normálně. V klidu jsem dojel k benzince a natankoval jsem a vše bylo OK. Největší překvapení, ale při tankování bylo, že jsem natankoval jenom 59,5 litrů, což by odpovídalo, že v nádrži ještě cca 4 litry byly. Je tedy možné, že je tam nějaký ochranný mechanizmus, kdy prostě auto sníží výkon, aby bylo schopno jet na palivo, které v nádrži ještě zůstalo. Je to vůbec možné?

Ponaučení = jak se rozsvítí hladové oko, vždy natankovat :ho:

PS: Alfa Romeo 159 pokud jede na rezervu, tak se jí údajně nespustí regenerace (asi vědí proč)
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3330
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron