Nuz priatelia, tak mam Mazdu stastne na slovenskych znackach. A aby ste uz mali "vyslapanu cesticku", dam sem cely popis, ako to prebiehalo a co vsetko clovek potrebuje (podotykam, ze od 1.4. platia zase ine zakony ako platili od 1.3.):
1. K autu su potrebne nasledovne veci:
- COC (to sa tu uz preberalo x-krat),
- protokol o odhlaseni v krajine, kde ste auto kupili,
- kupna zmluva
Vsetky tieto dokumenty musite dat URADNE prelozit do slovenciny (bez zmluvy - ved je moja
- ma to stalo 2800SKK)
2. Cesta na Obvodny urad, odbor dopravy (pre celu BA v Ruzovej Doline, kontakt, co nasiel TomAnt o prispevok vyssie - dalej len "urad")
Tu treba predviest, ze vsetky doklady mate a vypisat si ziadost o schvalenie auta - ak chcete niekoho splnomocnit, da sa to aj bez overeneho podpisu, treba vsak specialnu formulaciu, ktoru na poziadanie poslem.
3. Medzicasom samozrejme treba vybavit zakonnu poistku - poistovne konecne nerobia problemy a daju poistku aj autu bez znaciek a na zaklade zahranicneho TP (mozno aj COC, u mna to prebehlo s TP - konkretne Wüstenrot)
4. Po 2 dnoch su hotove podklady z uradu pre STK. Na urade treba k ziadosti prilozit kolky vo vyske 2000Skk.
5. STK - prebehne len "obycajna" STK za 650Skk
6. Opat urad. Urad si berie vsetky originaly a vydava technicky preukaz
7. Je potrebne uhradit 3000Skk do recyklacneho fondu (nove nariadenie od 1.4.). Cisla uctov su na internete, pozor ale, popis ako specifikovat variabilny a specificky symbol su chybne! Co tam treba presne dat, to sa treba spytat na urade!
8. Vydanie znaciek na dopravnom inspektorate (cca. 2000Skk)
9. Navrat na STK. Za 150Skk nalepia na znacky nalepku o prejdeni STK
Takze asi tak...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)