Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Vymena motoru?

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Vymena motoru?

Poslaťod Gothic » Pon Feb 07, 2005 4:51 pm

Zdravim.

Ciste teoreticky - je velky problem vymenit 2.2i za 2.0i 16V ? Mozna by se mi ho podarilo splasit, tak ze bych zvednul vykon auta... :o)


Stejne by me zajimalo koho a proc napadnul motor 2.2i s 12 ventilem......proc tam nedali 16-tku???? Takhle to zere a nejede.... :o) No dobre, zas takovy problem to neni, ale stejne...... :)
I QUIT !
Gothic
Komunikátor
 
Príspevky: 890
Registrovaný: Štv Aug 05, 2004 8:09 am
Bydlisko: ČR

Poslaťod dabel » Pon Feb 07, 2005 5:05 pm

Gothic píše:Stejne by me zajimalo koho a proc napadnul motor 2.2i s 12 ventilem......proc tam nedali 16-tku???? Takhle to zere a nejede.... :o) No dobre, zas takovy problem to neni, ale stejne...... :)

Nemyslim, ze to je vina prave troch ventilov ;)

V tom case (87-88) bolo 95% "standardnych" motorov obycajne dvojventily. Japovia zacali ako prvi experimentovat s viacventilovymi motormi v "normalnych" autach - prve "vysokootackove" stvorventily vsak zo zaciatku ludom prilis nevyhovovali, tak Mazda skusala "kompromis" v podobe troch ventilov. V podstate je tam iba 1 vyfukovy ventil, vstrekovacie ventily su dva. Casom sa vsak podarilo "ukludnit" aj stvorventilove motory a tak 3V prestali mat prakticky vyznam.

Inak trojventily stale ziju - konkretne v novych Mercedesoch, kedy Merc s prechodom z R6/R8 na V6/V8 motory v druhej polovici 90-tych rokov znizil pocet ventilov na valec zo 4 na tri ;)
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod majki » Pon Feb 07, 2005 5:15 pm

Zere a nejede? Gothic, a na to jsi prisel kde???? Myslis si snad, ze 16V ma mensi spotrebu nebo co? :nene Jo, vyssi vykon ma, o 25koni, neprijde ti to zbytecny? To si tam radsi hod hribek a udelej nejake upravy, ktere ti v souctu tenhle vykon priblizne daji taky, hm?
A prehodit motor, to uz taky potrebujes jinou prevodovku a navic, kdo ti to asi tak zapise do technicaku? To radsi tu svou prodej a kup si jiny GD, 2.0i 16V
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Gothic » Pon Feb 07, 2005 5:23 pm

Nevrč ! :) To byl jen teoreticky napad.... Mno, mne to zere odhadem cca 9 - 10 l na 100 km..... odhadem.... A nevim kolik zere 16V.
Proste mi to propadne liny, no :)

No, mohl jsem jeden 16V koupit, ale byl ve stavu "vybydleno" :) servo obcas vypadavalo pri zataceni. Coz majitel komentoval slovy "nooo, vono staci zastavit, vypnout motor, zase nastartovat a vono se to chytne..." :) o vuli ve volantu a opravach ve stylu "lidova tvorivost" ani nemluvim a taktne pomlcim.... :) nehlede na motor tesne pred smrti, nebo spis tesne po ni.... :)
I QUIT !
Gothic
Komunikátor
 
Príspevky: 890
Registrovaný: Štv Aug 05, 2004 8:09 am
Bydlisko: ČR

Poslaťod Honza » Pon Feb 07, 2005 5:23 pm

majki píše:Zere a nejede? Gothic, a na to jsi prisel kde???? Myslis si snad, ze 16V ma mensi spotrebu nebo co? :nene Jo, vyssi vykon ma, o 25koni, neprijde ti to zbytecny? To si tam radsi hod hribek a udelej nejake upravy, ktere ti v souctu tenhle vykon priblizne daji taky, hm?
A prehodit motor, to uz taky potrebujes jinou prevodovku a navic, kdo ti to asi tak zapise do technicaku? To radsi tu svou prodej a kup si jiny GD, 2.0i 16V


Proč by měl měnit převodovku?Ty bloky jsou naprosto stejný...
Přidat úpravama 25 koní?Jistě,ale ne za cenu za kterou sežene ten 16V...Hříbkem myslíš co?Filtr?To ti přidá tak velký prd..stejně jako nějaký sportovní vejfuky..Jediný co pomůže je úprava hlavy a s tím spojená úprava ŘJ..Jedině to ti těch 25 koní přidá..jenomže i když seženeš někoho kdo to udělá,tak to bude stát mnohonásobně víc,co ten 16V motor..

Gothicu,fandím ti..jdi do toho..poděl se a dej vědět,taky bych si dal říct :ho:
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod Harry FE3 » Pon Feb 07, 2005 6:49 pm

Převodovka pasuje,takže ti zbývá vyměnit motor,řídící jednotku se všema kabelama a mělo by to jet.Možná ještě benzínový čerpadlo,ale to by to mělo taky zvládnout.Je to nejlepší nápad,jak zvýšit výkon!
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod majki » Pon Feb 07, 2005 7:25 pm

Jdi do toho...a pak, az to udelas, dej vedet, co budes chtit delat s puvodnim motorem, hodil by se mi jeden na transplantaci :mrk
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod George » Pon Feb 07, 2005 9:34 pm

majki píše:To si tam radsi hod hribek a udelej nejake upravy, ktere ti v souctu


Dají asi tak tři koně
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod George » Pon Feb 07, 2005 9:36 pm

Jestli se ti to povede tak jdu hned po tobě na řadu.Akorát budu muset dát dozadu kotouče.
16V se dá sehnat okolo 5 000 i míň v celkem dobrým stavu
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Harry FE3 » Pon Feb 07, 2005 9:45 pm

George píše:Jestli se ti to povede tak jdu hned po tobě na řadu.Akorát budu muset dát dozadu kotouče.
16V se dá sehnat okolo 5 000 i míň v celkem dobrým stavu


Ku..a,taková převodovka z něj by se mě hodila :buuu:
Georgi,ty bys musel měnit víc věcí-brzdovej válec,převodovku,zadní brzdy,přední asi taky,s převodovkou diferák a tak,ale ani tak by ti to nevyšlo draze.Pořád lepší,než vrážet do pi..vin,který ti stejně přidají tak max. na dojmu...
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod Harry FE3 » Pon Feb 07, 2005 9:47 pm

Teď borec v sekci prodám prodává celý auto 2.0 16V bez papírů...
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Poslaťod George » Pon Feb 07, 2005 9:50 pm

16V a 8V maji jinou převodovku?
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Honza » Pon Feb 07, 2005 9:56 pm

George píše:16V a 8V maji jinou převodovku?


Asi s jiným stálým převodem..Zase bys to měl divočejší..já bych převodovku z 8 ventilu bral..alespoň by to nebylo tak letargický jako teď :twist: :ho:
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod George » Pon Feb 07, 2005 9:58 pm

takže ale blok je stejnej a měla by tam normálně pasovat ne.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím
Mazda 6 - 100kW turbo diesel
Obrázok užívateľa
George
NadMazďák
 
Príspevky: 5415
Registrovaný: Uto Júl 01, 2003 8:28 pm
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Harry FE3 » Pon Feb 07, 2005 10:00 pm

Mají úplně jinou převodovku a to nejen stálým převodem,ale i co se týče přidělání k bloku.Nešlo by to,ale i kdyby,podle mě by ta převodovka z 8V nepřežila.Vím určitě,že z 12V na FE3 jde,ale z 8V fakt myslím,že ne..
Naposledy upravil Harry FE3 dňa Pon Feb 07, 2005 10:01 pm, celkovo upravené 1
Obrázok užívateľa
Harry FE3
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2774
Registrovaný: Sob Dec 04, 2004 12:24 pm
Bydlisko: Brno

Ďalší

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 1 hosť