Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda premacy

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Mazda premacy

Poslaťod Miloš KM » Sob Jan 12, 2008 11:11 am

Lze přečipovat motor 74kW na 84kW ?
Miloš KM
Pisateľ
 
Príspevky: 70
Registrovaný: Štv Sep 15, 2005 8:30 pm

Poslaťod Bedro » Sob Jan 12, 2008 5:32 pm

Benzin alebo diesel???Turbo alebo atmosfera??? u diesla je to mozne ... aj ked aj to uz je na hranici
МАЗДА MX3 V6 2,5 KLDE
Serblolet kruz 1,8
Bramborak 2,5 turbokachle
Obrázok užívateľa
Bedro
VIP 2008
 
Príspevky: 273
Registrovaný: Pon Jan 07, 2008 5:34 am
Bydlisko: Bratislava, Raca

Poslaťod Miloš KM » Sob Jan 12, 2008 10:40 pm

Je to 1840 benzin r.v.2000 Byl tam měněn motor a dali tam místo 84 kW 74 kW nevím,jestli to nemá vliv i na
rychlost a tah ( jestli je shodná i převodovka ) proto to přečipování.Dík .M
Miloš KM
Pisateľ
 
Príspevky: 70
Registrovaný: Štv Sep 15, 2005 8:30 pm

Poslaťod Bedro » Ned Jan 13, 2008 1:55 am

benzin cipnut o 10kw to nehrozi max do 10 hopikov ale aj to som asi vela sekol
МАЗДА MX3 V6 2,5 KLDE
Serblolet kruz 1,8
Bramborak 2,5 turbokachle
Obrázok užívateľa
Bedro
VIP 2008
 
Príspevky: 273
Registrovaný: Pon Jan 07, 2008 5:34 am
Bydlisko: Bratislava, Raca

Poslaťod Miloš KM » Ned Jan 13, 2008 11:01 am

Já myslím,že motory jsou shodné a závisí to jen na elektreonice.M
Miloš KM
Pisateľ
 
Príspevky: 70
Registrovaný: Štv Sep 15, 2005 8:30 pm

Poslaťod skandal61 » Ned Jan 13, 2008 6:29 pm

.........a nebo časování ventilů........tedy vačka......
Mazda 1.5 16V BJ
skandal61
Opytovateľ
 
Príspevky: 19
Registrovaný: Štv Nov 01, 2007 12:28 pm

Poslaťod 323.Hans.626 » Ned Jan 13, 2008 7:36 pm

pozor na to, nemusí to bejt zákonitě jenom ŘJ... může bejt taky jiná hlava, motor může mít větší kompresi, jiná vačka apod... jak už tu bylo popsáno. Třeba takový rozdíl v motorech lze najít u 626 GF 2.0 16v... taky to není elektronikou.
Ono totiž lze snadno přečipovávat ty nový motory od mazdy.... viz motor v nové dvojce 1.3 55kw a 63kw... tam je rozdíl jenom v elektronice.
Ty starý motory třeba co mám já v 323 1.3 16v(B3) případně 1.5 16v (Z5) nelze načipovat vůbec... a ti kdo to tvrdí jsou podvodníci a chtějí z lidí akorát zbytečně vylákat peníze. 8)
MAZDAKLAM JE SEKTA a já rozhodně žádnou sektu NEPODPORUJI

Mazda 323 P BA 1.3 16V B3 (1997)
Honda :Civic 8.gen SDN LS 1.8 iVTEC R18A2 (2006)
Obrázok užívateľa
323.Hans.626
VIP 2008
 
Príspevky: 2903
Registrovaný: Štv Dec 15, 2005 9:52 am
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod Miloš KM » Pia Jan 18, 2008 9:20 pm

Dnes jsem byl v servisu MAZDA a řekli mi:motor je nastaven u většiny MAZD na 95% výkonu takže nelze
Naproti tomu třeba Voltswagen je seřízen na 75 % a tam je to o něčem jiném.M
Miloš KM
Pisateľ
 
Príspevky: 70
Registrovaný: Štv Sep 15, 2005 8:30 pm

Poslaťod Sedvo » Sob Jan 19, 2008 5:00 pm

Já bych to zkusil načipovat, ale jenom s podmínkou, že po načipování auto půjde na brzdu, aby se zjistil skutečný výkon. Pokud by se zvýšeil, tak je to v pohodě. A nastavený výkon na 95%, mi připadá trochu divné, myslím si, že jsou tam větší rezervy. Např. MZR-CD 89 kW a 100 kW a je to jenom v elektronice a těch 100 kW má určitě taky rezervu.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť