Stránka 4 z 5

PoslaťNapísal: Str Nov 29, 2006 11:37 am
od Doktor
janoK píše:
Doktor píše: Vždy pri výmene (á 30 000km :lol ) sa dá grafitová vazelína. Predsa len ten závit je hliníkový, nerád by som o nejaký z tých šiestich prišiel. :mrk

poznám akurát grafitku na povozky eroplánov a mám strach, že sa ten vazelínový základ pri vysokých teplotách zapečie. Takže aká? Ja som našiel na nete Copper alebo Chrome compound od Spanjaard.com.


Medená CU 800 od Wurthu. Radí odborník, takže to isté tam mám asi aj ja. Ibaže som si myslel, že to je grafitka. :lol

Obrázok

PoslaťNapísal: Str Nov 29, 2006 11:50 am
od janoK
Doktor píše:
Medená CU 800 od Wurthu. Radí odborník, takže to isté tam mám asi aj ja. Ibaže som si myslel, že to je grafitka. :lol



to je iná, dík :ha:

PoslaťNapísal: Str Nov 29, 2006 2:55 pm
od pete
janoK píše:
pete04 píše:
Doktor píše:U mna je interval 30 000km, pouzivam NGK.

toto je spravny interval, pokial nie su specialne sviecky s predlzenou zivotnostou, uz sa to tu preberalo ...
skusat, ze kolko vydrzia, asi nebude spravne, s ohladom na chod motora, spotrebu, atd ...


a to prečo? Že je to niekde napísané pred 10-15 rokmi? Technológie sú vo vývoji.
Densa standart 16 som vymenil pri 80tkm len preto, že boli trohu zvonku dohneda a na jednej sa začal opaľovať izolant. Inak to behalo normálne. Tie francúzske NGK 5 začali šklbať pri 25tkm a o farbe a opálení radšej nehovorím.

preco stale pises o francuzskych NGK :neutral to nepoznam ...
poznam im mozno podobne brazilske alebo indicke Bosch, to bude asi jedna trieda kvality 8-)

PoslaťNapísal: Štv Nov 30, 2006 9:12 am
od janoK
pete04 píše: preco stale pises o francuzskych NGK :neutral to nepoznam ...
poznam im mozno podobne brazilske alebo indicke Bosch, to bude asi jedna trieda kvality 8-)


buď rád, že nepoznáš. Možno ešte nájdem krabičku v garáži, tak dodám foto.

PoslaťNapísal: Sob Dec 02, 2006 11:14 am
od Beaver
janoK píše:
pete04 píše: preco stale pises o francuzskych NGK :neutral to nepoznam ...
poznam im mozno podobne brazilske alebo indicke Bosch, to bude asi jedna trieda kvality 8-)


buď rád, že nepoznáš. Možno ešte nájdem krabičku v garáži, tak dodám foto.


To najdi, NGK jsou odjakziva Japonsky. Podle nekterych referenci se ale zda, ze Mazdy maji radsi svicky Denso. Oproti tomu jsem jeste nenasel majitele Toyoty, co by si na NGK stezoval. Zvlasti, ale beru to jako fakt.

PoslaťNapísal: Pon Dec 04, 2006 11:00 am
od janoK
Beaver píše:
To najdi, NGK jsou odjakziva Japonsky. Podle nekterych referenci se ale zda, ze Mazdy maji radsi svicky Denso. Oproti tomu jsem jeste nenasel majitele Toyoty, co by si na NGK stezoval. Zvlasti, ale beru to jako fakt.


hledal, nenašel. Já proti nim nic nemám, akorát že vydrží jenom 25tkm.
Abych nebyl za kecala, tak jsem našel výrobce od 1991 NGK SPARK PLUG ve Francii v Meung -sur- Loire. Mají hezké stránky i s řezy svíček. Mrkněte http://www.ngkntk.fr/ a http://www.ngkntk.fr/NGK_en_France.1187.0.html. Jinak výrobu jsem našel v Brazílii, USA, JAR a Dálný východ. Teda nejenom Japan - http://www.ngkntk.co.jp/english/company/world.html

PoslaťNapísal: Štv Dec 07, 2006 10:41 pm
od janoK
Beaver píše:
To najdi, NGK jsou odjakziva Japonsky. Podle nekterych referenci se ale zda, ze Mazdy maji radsi svicky Denso. Oproti tomu jsem jeste nenasel majitele Toyoty, co by si na NGK stezoval. Zvlasti, ale beru to jako fakt.


tak jsem našel ještě zapomenutou krabičku NGK made in France.
Obrázok

NGK je holding s podniky na všech světadílech, takže nějaký rozdíl v kvalitě výrobců NGK bude. Takže pozor na europský. Na těch stránkách mají francouzi dokonce doporučení hlavně na europský vozy.

PoslaťNapísal: Štv Dec 07, 2006 10:46 pm
od pete
janoK píše:
Beaver píše:
To najdi, NGK jsou odjakziva Japonsky. Podle nekterych referenci se ale zda, ze Mazdy maji radsi svicky Denso. Oproti tomu jsem jeste nenasel majitele Toyoty, co by si na NGK stezoval. Zvlasti, ale beru to jako fakt.


tak jsem našel ještě zapomenutou krabičku NGK made in France.
Obrázok

NGK je holding s podniky na všech světadílech, takže nějaký rozdíl v kvalitě výrobců NGK bude. Takže pozor na europský. Na těch stránkách mají francouzi dokonce doporučení hlavně na europský vozy.

davam ti za pravdu, tiez som hladal a nasiel made in france 8-)

PoslaťNapísal: Štv Dec 07, 2006 11:12 pm
od Bootleg
Aj ja som nasiel Made in France. Mam to doma na stole a nasiel som aj napis NGK. No a uplne najradsej budem, ked uz tie sviecky najdem pod kapotou. :o) A na napisy sa mozem vykaslat. :o)

PoslaťNapísal: Pia Dec 08, 2006 8:45 am
od janoK
ale tie NGK europskej výroby fungujú OK. Ako som ale písal, vydržia menej ako DENSO (aspon u mna na 1,5L -kludné jazdy)
na NGK sa po 25 tkm začal opaľovať stredový izolátor a zvonku boli do hneda (myslím Corona efekt sa tomu nadává). Motor trochu pocukával, nedržal volnobeh. Tak som ich porovnal s odloženými povodnými Densami so 75tkm, tie boli o triedu lepšie. Tie Densa potom v poho eště nabehali cca 5tkm než som zohnal nové. Ceny : NGK 145kč, Denso len 90, tak si to spočítajte čo sa vyplatí.
Zohnal som ale Densa 20 (povodné boli 16). Nemá niekdo skúsenosti s "chladnejšími" 20 na 1,5L? Mazda ich doporučuje do 1,8L.

PoslaťNapísal: Pia Dec 08, 2006 12:52 pm
od Bootleg
Podam spravu, zajtra tie moje NGK budu nahodene v aute, tak pozriem po 20tis km, ako vyzeraju.. Podla mna sa nezmenia, stale tam bude napis NGK. :o) Joking..

PoslaťNapísal: Pia Dec 08, 2006 4:22 pm
od Šeďa
Když se Mzdu koupil, tak tam byly svíčky Brisk a fungovaly ještě dlouho a v pohodě.
Pak NGK a dnes sem do útrob implantoval Denso.

PoslaťNapísal: Pia Dec 08, 2006 7:59 pm
od Beaver
janoK píše:
Beaver píše:
To najdi, NGK jsou odjakziva Japonsky. Podle nekterych referenci se ale zda, ze Mazdy maji radsi svicky Denso. Oproti tomu jsem jeste nenasel majitele Toyoty, co by si na NGK stezoval. Zvlasti, ale beru to jako fakt.


tak jsem našel ještě zapomenutou krabičku NGK made in France.
...img...

NGK je holding s podniky na všech světadílech, takže nějaký rozdíl v kvalitě výrobců NGK bude. Takže pozor na europský. Na těch stránkách mají francouzi dokonce doporučení hlavně na europský vozy.


Zajimave... se musim schvalne pro jistotu podivat na krabicku tech mych platinovek, ale nemam ji bohuzel po ruce.

Re: Sviečky

PoslaťNapísal: Sob Aug 04, 2007 4:48 pm
od Strit
Tak jsem prolezl intertnet a na 626 GF 2.0i 16v, 85kw jsem našel tyto svčky DENSO a to platinum PKJ 16 CR8 (doporučené Mazdou), dále Extended Iridium a to SKJ16CR-A8 (cena kolem 750,- Kč) ale Iridium Power jsem našel IK16 (cca 500,- Kč) ale ty nebyly přímo doporučený na mojí Mazdu. Tak se Vás tady chci zeptat, kdo má GF 2.0, s 85 kw co tam dává za svíčky od Densa. Já tam mám v současné době Brisk platinum a nějaký zhoršený chod motoru nepociťuji ale chci tam dát kvalitu :jupi

Re: Sviečky

PoslaťNapísal: Pia Aug 17, 2007 10:17 pm
od djorkef
takze vas poprosim o radu, ake maju byt sviecky do mojej 323BJ r.v. 1999, 1,5 DOHC, hm?
Ale iba DENSO by som chcel a potom aky je ozaj servisny interval ich vymeny a este aj cenu za kus, dakujeeeem. :jupi