Ja uz by som tych nasich "zakonodarskych hajzlov" zavesil za gule do prievanu. Kontrola originality, to je vlastne COC v zelenom, skratka, ide o tie prachy co z nas musia vytiahnut do statneho rozpoctu, pripadne este lepsie, do vackov vybranych sukromnych firiem. Chce sa mi grcat z tychto praktik tohto statu...
A najlepsia je tato veta: "Prehliadka má poskytnúť novému majiteľovi istotu, že automobil nie je kradnutý". No co uz len to novemu majitelovi da aku istotu, ked uz za to auto zaplatil???
A este toto je fasa: "Za kontrolu originality (alebo zhody) sa bude platiť v závislosti od kubatúry vozidla. Ceny nie sú regulované, ich maximálnu výšku však odporúča Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Preverenie automobilu s objemom motora do 1 300 kubických centimetrov vyjde na 1 500 Sk, s kubatúrou nad 2 000 centimetrov kubických by sa malo platiť najviac 2 800 Sk. "
To je zasa aky kluc k cenotvorbe??? Kubatura, to musel zas vymysliet nejaky oddychnuty mozog... Vysvetli mi niekto, o co je pracnejsie zistit potrebne veci pri aute s motorom 2.5 v porovnani s autom 1.6 ???
Dolezita je tam samozrejme veta "Ceny nie su regulovane".
Podla predmetnej stranky je na Slovensku na toto pripravenych 20 stanic. Pricom som nedavno videl dokument, kde dovozcovia zratali, ze len v Bratislave je ich potrebnych minimalne 17, aby sa to vobec dalo zvladnut (samozrejme za optimalnych podmienok, ktore ale nie su aj tak nikdy)
Cize? Cize, prachy pojdu, ako som uz pisal vybranym staniciam, ktore navyse nemaju horny strop... A kedze ich je malo, tak na zaklade ponuka/dopyt si mozme len predstavovat, ake nahodia ceny... O zakaznikov totiz nudza nebude... Bude zaujimave mozno zistit, komu tie pripravene stanice na kontrolu patria...