Stránka 6 z 8

PoslaťNapísal: Štv Mar 16, 2006 4:22 pm
od Doktor
tomasicek píše:Obrázok


Ale vyzera to na Postert, tak preco to vyzera tak zle?

PoslaťNapísal: Pia Mar 17, 2006 3:30 pm
od tomasicek
Doktor píše:
tomasicek píše:Obrázok


Ale vyzera to na Postert, tak preco to vyzera tak zle?


Post...co? nechapem ... :cry

PoslaťNapísal: Pia Mar 17, 2006 3:57 pm
od Michal 4WS
tomasicek píše:
Doktor píše:
tomasicek píše:Obrázok


Ale vyzera to na Postert, tak preco to vyzera tak zle?


Post...co? nechapem ... :cry



Postert ja tuningový úpravca (ako napr. Abt. , Rieger, ....)

PoslaťNapísal: Sob Mar 18, 2006 10:02 pm
od Doktor

PoslaťNapísal: Štv Máj 18, 2006 2:26 pm
od Joseph
Vratim sa k povodnej teme:

V poslednej dobe znizujem spotrebu tak, ze rozbehnem na rovnej ceste auto, vyhodim rychlost a necham ho nech ide zotrvacnou silou. Niekedy tak prejdem niekolko stoviek metrov a motor sa pritom vobec netrapi...

Najcastejsie to robim na cestach, ktore uz poznam a viem ze na konci je semafor, ktory ma ja tak zastavi. rozbehnem sa na rychlost 70km/h a postupne sa znizuje po 500metroch rychlost az na 50km/h, a to som uz takmer pri krizovatke...

Re: tak tak

PoslaťNapísal: Štv Máj 18, 2006 2:35 pm
od Zoran
tomasicek píše:
Doktor píše:
tomasicek píše:Kto ti kaze robit 5000km mesacne? Ak tolko KM spravis tak asi robis pre nejaku firmu a asi si benzin neplatis sam :) a ak ano tak ta lutujem xixixixix :koule


No fakt vtipné... Som z BA, žijem v Prahe, občas sa chodí aj domov, moja nastávajúca je z KE. Možem ja za to, že ty si bol najdalej v Drietome?


Studujem v Trencine a byvam v okoli Popradu, domov chodim kazde dva tyzdne....tak s tou frajerkou ta chapem ... kosicanky su riadne caje ale sam autom jazdit to je smrt...to by som radsej isiel vlakom...len mna vyjdu tak 250km na 800 korun za benzin....a bral by som aj 1.8i, par koni na vyse by sa zislo... :pray
kokso kolega tak mi sme spoluziaci?

PoslaťNapísal: Pia Máj 19, 2006 6:16 pm
od socoman
JosephBSG píše:Vratim sa k povodnej teme:

V poslednej dobe znizujem spotrebu tak, ze rozbehnem na rovnej ceste auto, vyhodim rychlost a necham ho nech ide zotrvacnou silou. Niekedy tak prejdem niekolko stoviek metrov a motor sa pritom vobec netrapi...

Najcastejsie to robim na cestach, ktore uz poznam a viem ze na konci je semafor, ktory ma ja tak zastavi. rozbehnem sa na rychlost 70km/h a postupne sa znizuje po 500metroch rychlost az na 50km/h, a to som uz takmer pri krizovatke...

no zvlast by ma zaujimalo co je uspornejsie, takyto dojazd alebo brzenie motorom? mam za to ze brzdnie motorom je uspornejsie. myslim tym usporu paliva,nie brzd.

PoslaťNapísal: Pia Máj 19, 2006 6:28 pm
od TomAnt
Tak tak, spravne... plati samo pre motory so vstrekovanim...

PoslaťNapísal: Pia Máj 19, 2006 7:34 pm
od Zoran
socoman píše:
JosephBSG píše:Vratim sa k povodnej teme:

V poslednej dobe znizujem spotrebu tak, ze rozbehnem na rovnej ceste auto, vyhodim rychlost a necham ho nech ide zotrvacnou silou. Niekedy tak prejdem niekolko stoviek metrov a motor sa pritom vobec netrapi...

Najcastejsie to robim na cestach, ktore uz poznam a viem ze na konci je semafor, ktory ma ja tak zastavi. rozbehnem sa na rychlost 70km/h a postupne sa znizuje po 500metroch rychlost az na 50km/h, a to som uz takmer pri krizovatke...

no zvlast by ma zaujimalo co je uspornejsie, takyto dojazd alebo brzenie motorom? mam za to ze brzdnie motorom je uspornejsie. myslim tym usporu paliva,nie brzd.
tiez si myslim lebo pri brzdeni motorom ukazuje palubny PC 0 litrov spotrebu... kdezto pri zotrvacnosti ma auto spotrebu ako psi volnobehu...

PoslaťNapísal: Pia Máj 19, 2006 11:51 pm
od Joseph
Pripravil som malu ilustraciu:

Obrázok

Je tam nazorne ukazane ako to funguje a jazda na zotrvacnost jednoznacne vedie...

PoslaťNapísal: Sob Máj 20, 2006 12:03 am
od Zoran
JosephBSG píše:Pripravil som malu ilustraciu:

Obrázok

Je tam nazorne ukazane ako to funguje a jazda na zotrvacnost jednoznacne vedie...
jozko a cim to vedie? lebo mozes krasne brzdit 5,4,3,2....az Okm/hod..

PoslaťNapísal: Sob Máj 20, 2006 12:43 am
od Joseph
Zoran píše:
JosephBSG píše:Pripravil som malu ilustraciu:

Je tam nazorne ukazane ako to funguje a jazda na zotrvacnost jednoznacne vedie...
jozko a cim to vedie? lebo mozes krasne brzdit 5,4,3,2....az Okm/hod..


No tym ze ides skoro 450 metrov na 1000 otackach a pri brzdeni motorom ides 350 metrov na 2200 otackach a az potom mozes zacat brzdit, keby si zacal brzdit motorom skor, tak sa ovela skor zastavis ako keby si brzdil normalne pri vyhodenej rychlosti...

PoslaťNapísal: Sob Máj 20, 2006 9:45 am
od TomAnt
Vies kde je rozdiel? Ze tebe na tych 450 metrov na neutrale ide motor de facto pod plynom, vstrekuje sa do neho benzin, aby sa neudusil. Kdezto pri brzdeni motorom pri povedzme tych 2200rpm ti na tych 350 metroch do motora pri dobrych podmienkcach nepojde ani kvapka...
Urcite je nejaka hranica, kde to je este efektivne a kde nie, takze toto je len take cvicenie... V kazdom pripade, pri jazde dole kopcom je to jednoznacne v prospech zaradenej rychlosti...

PoslaťNapísal: Sob Máj 20, 2006 11:34 am
od Dopi
TomAnt píše:Vies kde je rozdiel? Ze tebe na tych 450 metrov na neutrale ide motor de facto pod plynom, vstrekuje sa do neho benzin, aby sa neudusil. Kdezto pri brzdeni motorom pri povedzme tych 2200rpm ti na tych 350 metroch do motora pri dobrych podmienkcach nepojde ani kvapka...
Urcite je nejaka hranica, kde to je este efektivne a kde nie, takze toto je len take cvicenie... V kazdom pripade, pri jazde dole kopcom je to jednoznacne v prospech zaradenej rychlosti...

.....za cenu snížení rychlosti a nižšího dojezdu než na neutrál. Takže když vím, že budu zastavovat, nebo muset snižovat rychlost, tak jen sundám nohu z plynu a když chci co nejdál dojet a nemusel znovu přidávat plyn, tak vyřadím. Takže v tomto konkrétním případě je opravdu asi lepší mít zařazeno.

PoslaťNapísal: Pon Máj 22, 2006 5:40 pm
od socoman
a este maly dotaz.- brzdi auto motorom rovnako pri zapnutom motore ako pri vypnutom? nemyslim na zavzdusnenie motora (nechcem to skusat realne) :ho: