Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

jizda na volnobeh vs. se zarazenou rychlosti

Prišli ste na dobrú vec? Podeľte sa s vašou skúsenosťou s ostatnými...

Jak jezdis z kopce ty ?

Na volnobeh
5
13%
Se zarazenou rychlosti
21
55%
Tak i tak
10
26%
Co votravuješ, mám automat, tak nepruď
2
5%
 
Celkom hlasov : 38

Poslaťod ma(ZDA)rtin » Uto Aug 02, 2005 9:28 am

dabel píše:
ma(ZDA)rtin píše:Chtěl bych novou Mazdu 8. Mazdaklube splň, stačí k vánocům.

Samozrejme, nie je to najmensi problem. A v akej mierke? MOzes si vybrat 1:87 alebo 1:66. Kvalitny papier samozrejme. A s podpismi vsetkych adminov :lol

To chci, to chci, to chci :slina
Děkuju předem i zadem
Auta s šikmýma očima:
Mazda CX-7, 2,3 DISI Turbo, 2008
Mazda 6 GY, 2,0i, AT, 2004 - bohužel už ne
Mazda 626 GW, 2,0i, 1998 - bohužel už ne
Hyundai (E)lantra, 1,5i, 1994 - bohužel už ne
Obrázok užívateľa
ma(ZDA)rtin
VIP 2007
 
Príspevky: 2687
Registrovaný: Pon Apr 18, 2005 4:18 pm
Bydlisko: Praha - západ
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod sulo » Pon Aug 08, 2005 10:50 am

Obrázok užívateľa
sulo
Opytovateľ
 
Príspevky: 17
Registrovaný: Štv Okt 28, 2004 2:58 pm

Poslaťod 626BB » Str Aug 10, 2005 4:11 pm

No hlavne, Mazdaci, uvazujte sakra, pokud se stane, ze vam chcipne motor a mate vyrazeno, tak jednak to nepostrehnete (teda ja motor na volnobeh neslysim)
a pak se budete strasne divit, proc vam nejde zatocit a zabrzdit. No a nez na to prijdete ubehne treba 1 sec. a to bude stacit na to, ze si v lepsim pripade za penize ktere takto ustritre koupite nejake nove plechy. :!!: :!!: :!!:

Spravne by vstrikovaci jednotka nemela motor zivit, pokud dosahuje sam urcitych otacek (volnobeh a vice). U VW dieselu to tak 100% je, jak je to u 626 to nevim.

Pravda je, ze v dobrem posilovaci brzd je podtlak na 1-2 zabrzdeni, ale v posilovaci rizeni je naprosty prd.

Takze zasadne se zarazenou rychlosti !
626BB

------------------------------

626 GE 2.0i 16v, 1992, 258 000 km
Obrázok užívateľa
626BB
VIP 2006
 
Príspevky: 200
Registrovaný: Štv Júl 31, 2003 9:56 am

Poslaťod Hosť » Str Aug 10, 2005 4:52 pm

Zapominas, ze vsichni lidi tady se o svoje milacky poradne staraji a proto jim nikdy nechcipne motor pri jizde z kopce na volnobeh. :jo :lol
Hosť
 

Poslaťod Hosť » Štv Aug 11, 2005 11:57 am

Anonymous píše:Zapominas, ze vsichni lidi tady se o svoje milacky poradne staraji a proto jim nikdy nechcipne motor pri jizde z kopce na volnobeh. :jo :lol


:ho: :ho: :ho:

Tak tojo, ted uz tomu rozumim. :jo
Hosť
 

Poslaťod mirec1xxx » Štv Aug 18, 2005 3:59 pm

A taktiez aj dojazd na krizovatkach... :jo
Obrázok užívateľa
mirec1xxx
Prispievateľ
 
Príspevky: 440
Registrovaný: Štv Jún 24, 2004 2:11 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Joshuax » Sob Aug 20, 2005 10:00 pm

Jezdim s kvaltem uz jenom kvuli bezpecnosti jak se tu pise posilovace atd...

Kamiony nad Xtun to maji povinne jezdit z kopce pod kvaltem...
MAZDA 323 / 1996
Obrázok užívateľa
Joshuax
Pisateľ
 
Príspevky: 86
Registrovaný: Sob Aug 20, 2005 7:11 pm

Predchádzajúci

Späť na Tipy a triky...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť