Stránka 41 z 43

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Uto Júl 21, 2009 8:40 am
od majki
Test Mazda2 1.6 MZR-CD GTA:
http://www.autorevue.cz/Magazin/Test-Ma ... fault.aspx

(test stejneho vozu najdete i v aktualnim Svete Motoru)

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Uto Júl 21, 2009 1:42 pm
od majki
Vcera jsem sledoval dopravu v Praze pac jsem hledal idealni trasu, no a na co jsem nenarazil na dopravni kamere v Podoli :ho: , priznejte se, kdo to je?

image.jpg
M2 na kamere
image.jpg (16.93 KiB) Zobrazené 19248 krát

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Uto Júl 21, 2009 10:23 pm
od pepo
z fora asi nik

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Pon Aug 10, 2009 12:50 pm
od majki
Jelikoz si to vyzadal jeden clovek na MACZ, tak jsem krapet pohledal a davam to i sem:
Krivky vykonu jednotlivych benzinovych motorizaci Mazdy2:

55kw.jpg
55kW


63kw.jpg
63kW


76kw.jpg
76kW

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Pon Aug 10, 2009 7:43 pm
od pepo
su krajsie ako som dostal ja zo supportu Mazdy a nevedeli mi odpovedat aka je spotreba u 63kw motora pri najvacsom krutaku

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Uto Aug 11, 2009 9:21 am
od majki
A moze mi to dakdo vysvetlit, co z teho vyctem? Ci je ten motor dobre konstruovany ci nie atd..? :o)

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Uto Aug 11, 2009 9:51 am
od dabel
Vidis napr. to, ze zatialco 55kW verzia od 4000 otacok "vadne" (vykonova krivka uz nerastie) a nema vyznam ju hnat do otacok, o 63kW to vyznam ma a prave od 4000 vyssie sa prejavuje rozdiel oproti slabsej verzii.

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Uto Aug 11, 2009 10:07 am
od TomAnt
Mna zaujalo, ze priebeh krutaku maju de facto identicky.

A nie je pravda, ze nema vyznam to tocit, teda aspon u mojej zaby. Ja tam prave od 4000 citim "ozivenie". Realne. Takze, bud mam iny motor :) alebo je dobre zabehnuty, alebo co?

Co sa este z tych grafov da vycitat? Teda hlavne rozdiel medzi slabsou a silnejsou verziou mojho motora?

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Uto Aug 11, 2009 10:40 am
od dabel
No vidim to tak, ze do 4000 rpm su tie motory vlastne identicke, rozdiel je az nad tym, kedy vykonova krivka o 63kW stupa dalej hore, zatialco 55kW rastie uz len pomalicky. Je to vidiet aj na krutiacom momente, kedy nad 4000rpm u 55kW klesa prudsie ako u 63kW. Najlepsiu pruznost vidim od 2500 do 3500rpm, kedy je najprudsie rastuca krivka krutiaceho momentu.

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Pia Sep 04, 2009 12:20 pm
od majki
Majitele Dvojek, zejmena s motorem 63kW, vsimli jste si, ze jednicka neni zrovna vhodna na prudsi akcelerace? Je takova lina a nevyplati se ji vytacet vice jak do 3.500ot/min. Zato druhy stupen uz je uplne jine kafe a motor krasne jde az nad 6.000 a trojka az do omezovace, uplne jiny pocit nez pri zarazene jednicce...
Je to jen muj pocit nebo..?

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Pia Sep 04, 2009 8:29 pm
od pepo
ja som tak vysoko este nebol :ho: , tak nemozem potvrdit

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Pon Sep 28, 2009 9:53 pm
od Myso
no ked si spocitas ten prvy prevod a priratas k tomu ten dlhy diferak... co by si cakal... ale ja vyjebem kazdemu, akurat ta trojka uz je tak leniva ze nemam trpezlivost cakat az po obmedzovac, a naco aj, sak okolo 5000rpm to uplne zdochne a nic sa nedeje, hlavne na trojke teda... stale vravim ze kvalty to ma dlhsie ako 1600 a 1700 zigul, napriek tomu je to ale velmi svizne autiiii... to bude ten zasadny rozdiel vo vahe :spik2

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Uto Sep 29, 2009 8:42 am
od majki
Chm, tak mi prave trojka pride s dvojkou ako najzivsie prevody, stvorka mi pride uz leniva a patka, o tej ani nehovorit... :hmmhmm

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Uto Sep 29, 2009 10:48 am
od TomAnt
A preco by mala byt 4ka a 5ka zivy prevod?

Re: Nova Mazda2

PoslaťNapísal: Uto Sep 29, 2009 11:18 am
od majki
Nemala, len som pridal svoj dojem :o)