Re: Nova Mazda2
Napísal:
Uto Jún 02, 2009 12:15 pm
od Sedvo
Já servisuju v Autopardu Břeclav a jsem nadmíru spokojený. Reklamace jedna vyřešena rychle a bezproblémů. Cena za práci taky k snesení a přístup suprový.
Re: Nova Mazda2
Napísal:
Uto Jún 02, 2009 1:08 pm
od dabel
Nechapem, preco tak riesite 5W oproti 10W. Ked su oba plne synteticke (akoze urcite su...), tak vidim rozdiel akorat v bode tuhnutia - a ci to je -30 alebo -40 je myslim relativne jedno.
Re: Nova Mazda2
Napísal:
Uto Jún 02, 2009 1:24 pm
od TomAnt
Sak vravim, kuknem knizku, ked tam je 10W tak neriesim.
A ked bude v BA -31, tak autom nikam nepojdem ale budem pekne doma v teple
Re: Nova Mazda2
Napísal:
Uto Jún 02, 2009 1:50 pm
od dabel
Su 10W-40 polosyntetiky aj syntetiky. Dexelia bude urcite syntetika.
Re: Nova Mazda2
Napísal:
Pon Jún 08, 2009 9:55 am
od majki
Tak konecne mohu porovnat i prostornost a zpracovani a dojem z interieru nekolika novinek, ve srovnani s Dvojkou:
Fiesta: kupodivu, i pres to, ze s Mazdou2 sdili takrka 50% dilu a jsou to segry jak vysite, je interier stisnenejsi. Nepusobi na mne ani prijemne, utulne, je to takovy vykrik do prazdna, radoby futurismus, ktery napriklad Honda v Civicu dokazala utvorit na jednicku, kdezto tady Ford prestrelil. Volant se drzi dobre, dosah ovladacich prvku je rovnez v norme, na zmet ovladani radia a-la klavesnice mobilu si clovek urcite zvykne, ale pres to vsechno ten interier nepusobi tak pratelsky, navic slicovani mi neprislo az tak echt, jako by se dalo ocekavat...asi chlapci v Koline nebo kde se vyrabi tato generace, delnikum nedavaj dost kafe. Vzadu je mista stejne jako v M2, jen svihadlo okna tlaci do kolene kazdeho dospeleho :-/. Pozitivum - nesmrdi jako vietnamska trznice (coz minula generace pachla a pachne i dnes po 50tkm). Radicka mela celkem presny chod, ale zjistil jsem, ze prestavam tihnout k tem dlouhym pakam, ktere drive ci pozdeji tu presnost ztrati 100%.
Ibiza: Velke prekvapeni, interier pusobi mnohem lepe nez na fotografiich, prijemne, uzivatelsky jednoduse, ale prehledne. Mista vpredu dostatek, prostor pusobi vzdusne a vetsim dojmem, nez doopravdy je. Zpracovani je prikladne, volant ma tlustsi venec, ale drzi se dobre. Radici paka mi prisla presnejsi nez ve Fieste. Vzadu je ale mista mnohem mene, na kolena dostatek, ale nad hlavou bude mit problem osoba vyssi jak 170cm (coz ve Fieste a M2 problem neni), jinak ale vse v norme.
Nove Polo: Na tohle jsem se tesil ze vsech aut nizsi tridy nejvice. Exterier se podaril, po Sciroccu nejhezci VW za posledni dlouha leta, nazivo pusobi dosti male, ale to i novy Golf VI. Jelikoz sdili platformu s Ibizou, ocekaval jsem, ze vzadu bude podobne malo mista a nemylil jsem se. Pro zadni sedadla plati naprosto to same co pro Ibizu. Vpredu ale nastava revoluce. Vim, ze pritomna byla top vybava, ale proste pusobi to dojmem, jako by clovek sedal do auta vyssi class. Tohle VW posledni dobou umi. Sedadlo dobre tvarovane, vsude pouzity prijemne materialy. Volant potazeny kuzi byl tlustsi, celkem maly, pusobici sportovne. Budiky prehledne, dobre citelne, jak je u VW zvykem. Interier nepusobi ani stisnene ani prostorne, neco mezi, nicmene prijemne. Ovladaci prvky stejne s ostatnimi VW, vse na svem miste, jak jsou konzervativni uzivatele techto aut zvykli. VW posunul Polo oproti minule generaci (co se interieru tyce) o dve tridy vyse. Uprimne, jsem zvedavy, jaky bude pak rozdil sedet v nejnizsi vybave, protoze ony prijemne materialy maji byt vyhrazeny jen pro dve nejvyssi. Rozpaky ve mne vzbuzovaly male zpetne zrcatka, ale to se ukaze az v provozu. Co ale asi zamrzi, pokud se potvrdi zvesti novinaru, kteri jiz meli tu cest Polo prohnat, bude mekci nastaveni podvozku. Udajne (a shodli se na tom zatim vsichni) ma prilis necitelne rizeni, gumove razeni a podvozek neni tak zabavny jako v Ibize. Mno uvidime.
Soul: Vim, ze neni konkurenci k M2, ale musim se podelit. Doprdele prace, kde se v tom aute bere tolik mista. Zvenku tak nepusobi, dobre, vyssi stavba, takove miniMPV, jenze ono prd, vlezete dovnitr a mate pocit, ze se to auto nafouklo. Mista je tam vsemi smery nadbytek, stehovak hadra. Zpracovani je prumer, stredova konzole pusobi zpocatku zmatecne, posaz za volantem je vysoky a dava pocitu nadhledu. Vyhled z auta je prikladny, diky hranate pridi je videt i na zacatek kapoty, rozmerna zpetna zrcatka jsou taky plus.
Takze toliko dojmy.
Re: Nova Mazda2
Napísal:
Sob Jún 13, 2009 3:31 pm
od pepo
dizajn je subjektivny, takze ten sa hodnotit velmi neda. mozno autor vyzdvihoval aj klavesnicu z mobilu na fieste
bolo by mozne dany clanok odfotit a poslat? chcem sa aj ja pobavit
v kazdom pripade diky
Re: Nova Mazda2
Napísal:
Sob Jún 13, 2009 3:32 pm
od majki
V pondelok si snad zpomenem nascanovat v rachote.
Re: Nova Mazda2
Napísal:
Str Jún 17, 2009 8:20 pm
od pepo
heh spomenul, ovsem na margo pred-predchadzajuceho prispevku, alebo sam od seba?
ale aj tak diky, ze si to poslal
no heh precital som to, ale fakt je to test za vsetky drobne
len tak z fleku co ma teraz napadne:
- nazvy a znacky aut su raz velke, raz male, kto sa ma potom v tom vyznat
- kua u kufra sa rozpisuje ako keby to bolo az tak velmi podstatne(rozdiel 31litrov) a ked spomina nizsiu hmotnost dvojky, tak citujem "mirne nizsi hmostnost mazdy". 24kg je mierna nizsia hmotnost? Ja keby som schudol 24kg, tak som vysmiaty na vsetky svetove strany
- interier uz bol spomenuty, mozno niekomu sa to paci...
- a ta ich vysledna tabulka: dizajn - subjektivny, sedadla heh netusim uz davno som tam nesedel, jazdny komfort - tak tam to trocha prepiskol maximalne rozdiel stvrt bodu, heh ovladacie prvky - ja som skor nazoru ze v jednoduchosti je krasa, dynamika - moze mi toto niekto vysvetlit? Ako moze auto ktore ma viac takmer 6 koni s vahou vacsou o 24kg s vacsim kufrom o 31l dynamickejsie? nechapem
edit: kukam ze sa jedna o IPM verziu