Dochtore
nemozes uvazovat o znackach...
Pracujem v spolocnosti Philip Morris... keby ludia sli po cigaretach akoze PM, tak to je haluz... vyrabame totiz od Parliamentiek, cez Marlboro, Spartu, Petru az po Startku... (to len tak zrychlika prve co mi napadli)...
Musis ist po trhovych segmentoch a nie po vyrobcoch, pretoze ludia tak tovary kupuju...
Alebo inac povedane, nie je vela takych zakaznikov, ktori ked su spokojni s modelom vo vysokom segmente, tak si kupia model od toho isteho vyrobcu aj v malom segmente, bez toho aby nad tym rozmyslali... naopak to niekedy funguje, preto si myslim ze by mali na Mazde 2 postavit market share....
Cize ja ako spokojny Xedosak si nekupim Mazdu 2, ked bude stat pol miliona, ked auto z Mazda 2 segmentu od Toyoty bude stat 400.000, alebo 350...
Tym som chcel povedat, ze znacka hra ulohu v rozhodovani, ale nie primarnu...