Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Nova Mazda2 - USA & Asia F/L 2010 od str. 42

Mazda správy zo Slovenska, Čiech a celého sveta.

Re: Nova Mazda2

Poslaťod Sedvo » Uto Jún 02, 2009 12:15 pm

Já servisuju v Autopardu Břeclav a jsem nadmíru spokojený. Reklamace jedna vyřešena rychle a bezproblémů. Cena za práci taky k snesení a přístup suprový.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3330
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod majki » Uto Jún 02, 2009 12:19 pm

Tchanovci taktez, Sedvo :palec
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod dabel » Uto Jún 02, 2009 1:08 pm

Nechapem, preco tak riesite 5W oproti 10W. Ked su oba plne synteticke (akoze urcite su...), tak vidim rozdiel akorat v bode tuhnutia - a ci to je -30 alebo -40 je myslim relativne jedno.
...od Mazdy (uz nevlastny) bratranec so spravnym poctom valcov + jedna japonska symetricka stvorkolka
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7455
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod TomAnt » Uto Jún 02, 2009 1:24 pm

Sak vravim, kuknem knizku, ked tam je 10W tak neriesim.
A ked bude v BA -31, tak autom nikam nepojdem ale budem pekne doma v teple :ho:
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17875
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod majki » Uto Jún 02, 2009 1:31 pm

dabel píše:Nechapem, preco tak riesite 5W oproti 10W. Ked su oba plne synteticke (akoze urcite su...), tak vidim rozdiel akorat v bode tuhnutia - a ci to je -30 alebo -40 je myslim relativne jedno.

Za dob mojej M626 bola 10W-40 polosyntetika :ho:
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod dabel » Uto Jún 02, 2009 1:50 pm

Su 10W-40 polosyntetiky aj syntetiky. Dexelia bude urcite syntetika.
...od Mazdy (uz nevlastny) bratranec so spravnym poctom valcov + jedna japonska symetricka stvorkolka
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7455
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod majki » Uto Jún 02, 2009 2:45 pm

Na ziadost niekolkych uzivatelov Mazdafora som trochu upratal tento thread, budem pokracovat aj nadalej zo starsimi prispevky v tejto teme, az bude viac casu. Pokial sa bude dakdo citit ukrivdeny a bude si mysliet, ze jeho prispevok by nemal byt sucastou Zabismu (sorry, Tom, to ta farba :ho: a to, ako to znie), nech posle SS.
Odsunute prispevky a dalsie diskuzie na temu spotreba, hrnceky, chrochtaky a lietajuce tehly najdete v Pokeci - Chcem sa pochvalit - Zabismy:
viewtopic.php?f=44&t=13599&start=0
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Pon Jún 08, 2009 9:55 am

Tak konecne mohu porovnat i prostornost a zpracovani a dojem z interieru nekolika novinek, ve srovnani s Dvojkou:
Fiesta: kupodivu, i pres to, ze s Mazdou2 sdili takrka 50% dilu a jsou to segry jak vysite, je interier stisnenejsi. Nepusobi na mne ani prijemne, utulne, je to takovy vykrik do prazdna, radoby futurismus, ktery napriklad Honda v Civicu dokazala utvorit na jednicku, kdezto tady Ford prestrelil. Volant se drzi dobre, dosah ovladacich prvku je rovnez v norme, na zmet ovladani radia a-la klavesnice mobilu si clovek urcite zvykne, ale pres to vsechno ten interier nepusobi tak pratelsky, navic slicovani mi neprislo az tak echt, jako by se dalo ocekavat...asi chlapci v Koline nebo kde se vyrabi tato generace, delnikum nedavaj dost kafe. Vzadu je mista stejne jako v M2, jen svihadlo okna tlaci do kolene kazdeho dospeleho :-/. Pozitivum - nesmrdi jako vietnamska trznice (coz minula generace pachla a pachne i dnes po 50tkm). Radicka mela celkem presny chod, ale zjistil jsem, ze prestavam tihnout k tem dlouhym pakam, ktere drive ci pozdeji tu presnost ztrati 100%.
Ibiza: Velke prekvapeni, interier pusobi mnohem lepe nez na fotografiich, prijemne, uzivatelsky jednoduse, ale prehledne. Mista vpredu dostatek, prostor pusobi vzdusne a vetsim dojmem, nez doopravdy je. Zpracovani je prikladne, volant ma tlustsi venec, ale drzi se dobre. Radici paka mi prisla presnejsi nez ve Fieste. Vzadu je ale mista mnohem mene, na kolena dostatek, ale nad hlavou bude mit problem osoba vyssi jak 170cm (coz ve Fieste a M2 problem neni), jinak ale vse v norme.
Nove Polo: Na tohle jsem se tesil ze vsech aut nizsi tridy nejvice. Exterier se podaril, po Sciroccu nejhezci VW za posledni dlouha leta, nazivo pusobi dosti male, ale to i novy Golf VI. Jelikoz sdili platformu s Ibizou, ocekaval jsem, ze vzadu bude podobne malo mista a nemylil jsem se. Pro zadni sedadla plati naprosto to same co pro Ibizu. Vpredu ale nastava revoluce. Vim, ze pritomna byla top vybava, ale proste pusobi to dojmem, jako by clovek sedal do auta vyssi class. Tohle VW posledni dobou umi. Sedadlo dobre tvarovane, vsude pouzity prijemne materialy. Volant potazeny kuzi byl tlustsi, celkem maly, pusobici sportovne. Budiky prehledne, dobre citelne, jak je u VW zvykem. Interier nepusobi ani stisnene ani prostorne, neco mezi, nicmene prijemne. Ovladaci prvky stejne s ostatnimi VW, vse na svem miste, jak jsou konzervativni uzivatele techto aut zvykli. VW posunul Polo oproti minule generaci (co se interieru tyce) o dve tridy vyse. Uprimne, jsem zvedavy, jaky bude pak rozdil sedet v nejnizsi vybave, protoze ony prijemne materialy maji byt vyhrazeny jen pro dve nejvyssi. Rozpaky ve mne vzbuzovaly male zpetne zrcatka, ale to se ukaze az v provozu. Co ale asi zamrzi, pokud se potvrdi zvesti novinaru, kteri jiz meli tu cest Polo prohnat, bude mekci nastaveni podvozku. Udajne (a shodli se na tom zatim vsichni) ma prilis necitelne rizeni, gumove razeni a podvozek neni tak zabavny jako v Ibize. Mno uvidime.
Soul: Vim, ze neni konkurenci k M2, ale musim se podelit. Doprdele prace, kde se v tom aute bere tolik mista. Zvenku tak nepusobi, dobre, vyssi stavba, takove miniMPV, jenze ono prd, vlezete dovnitr a mate pocit, ze se to auto nafouklo. Mista je tam vsemi smery nadbytek, stehovak hadra. Zpracovani je prumer, stredova konzole pusobi zpocatku zmatecne, posaz za volantem je vysoky a dava pocitu nadhledu. Vyhled z auta je prikladny, diky hranate pridi je videt i na zacatek kapoty, rozmerna zpetna zrcatka jsou taky plus.

Takze toliko dojmy.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Sob Jún 13, 2009 2:32 pm

Ve Svete Motoru 24/2009 je srovnani Fiesty a Mazdy2. Fiesta (1.85b) vyhrala o 0.03b nad Mazdou2 (1.88b) diky komfortneji ladenemu podvozku. Nicmene mam k tomu sve vyhrady, hodnotit razeni obou aut stejnou znamkou 1,00 je naprosta ptakovina, protoze tak presne razeni, jako najdete v M2, ve Fieste proste neni. Hodnotit design je taky naprosta ptakovina, budiz, dilenske zpracovani u Fiesty je teda mnohem horsi (odkoukano na cca. 10 kusech - konkretne nesoumerne mezery jednotlivych dilu, obcas nesedici linky atd.). Rovnez me pobavilo hodnoceni ovladacich prvku ve prospech Fiesty. Uz ta minula byla podprumerne ergonomicka, v nove je to lepsi, ale na jednoduchost a prehlednost Dvojky ztraci tak ci tak. Mno, je opet videt, kterym smerem je SM nakloneno (ano, tusite spravne, tim Germanskym).
Takze tak :o). Fiesta neni spatna, v kompromisech plati za spicku sve tridy (tzn. vyvazenost jizdnich vlastnosti, komfortu, designu, ceny a vybavy), lec kdo hleda hlavne pozitek jizdy, neexistuje jina volba nez Mazda2 (aspon tohle v tom testu nezapomneli zminit).
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod pepo » Sob Jún 13, 2009 3:31 pm

dizajn je subjektivny, takze ten sa hodnotit velmi neda. mozno autor vyzdvihoval aj klavesnicu z mobilu na fieste :lol

bolo by mozne dany clanok odfotit a poslat? chcem sa aj ja pobavit :ho:

v kazdom pripade diky
pepo
Prispievateľ
 
Príspevky: 408
Registrovaný: Str Feb 20, 2008 5:12 pm
Bydlisko: BR, TT
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod majki » Sob Jún 13, 2009 3:32 pm

V pondelok si snad zpomenem nascanovat v rachote.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod pepo » Pon Jún 15, 2009 7:48 pm

heh nezpomenes :ho:
pepo
Prispievateľ
 
Príspevky: 408
Registrovaný: Str Feb 20, 2008 5:12 pm
Bydlisko: BR, TT
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod majki » Str Jún 17, 2009 8:43 am

Spomenul som si :ho: , SS dostali pepo, Myso, PVD a TomAnt, kdo by mal este zaujem, poslem SS odkazy...
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod pepo » Str Jún 17, 2009 8:20 pm

heh spomenul, ovsem na margo pred-predchadzajuceho prispevku, alebo sam od seba? :ho:

ale aj tak diky, ze si to poslal

no heh precital som to, ale fakt je to test za vsetky drobne

len tak z fleku co ma teraz napadne:
- nazvy a znacky aut su raz velke, raz male, kto sa ma potom v tom vyznat :spik2
- kua u kufra sa rozpisuje ako keby to bolo az tak velmi podstatne(rozdiel 31litrov) a ked spomina nizsiu hmotnost dvojky, tak citujem "mirne nizsi hmostnost mazdy". 24kg je mierna nizsia hmotnost? Ja keby som schudol 24kg, tak som vysmiaty na vsetky svetove strany :ho:
- interier uz bol spomenuty, mozno niekomu sa to paci...
- a ta ich vysledna tabulka: dizajn - subjektivny, sedadla heh netusim uz davno som tam nesedel, jazdny komfort - tak tam to trocha prepiskol maximalne rozdiel stvrt bodu, heh ovladacie prvky - ja som skor nazoru ze v jednoduchosti je krasa, dynamika - moze mi toto niekto vysvetlit? Ako moze auto ktore ma viac takmer 6 koni s vahou vacsou o 24kg s vacsim kufrom o 31l dynamickejsie? nechapem :hmmhmm


edit: kukam ze sa jedna o IPM verziu
pepo
Prispievateľ
 
Príspevky: 408
Registrovaný: Str Feb 20, 2008 5:12 pm
Bydlisko: BR, TT
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod majki » Str Jún 17, 2009 10:03 pm

Mi este u teho kufra pobavilo, ze Fiesta ho ma horsie spracovany - cim? Tym, ze na zadne strane zadneych sedadiel nema nalepeny koberec :lol Kokos kde sme? V superpremiovke? To je spis plus, aspon sa to dobre myje...proste Svet Motorov.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mazda u nás a vo svete

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť