Akoze to svetle na tapacirunku by som mat nechcel, ale tie srieborne klucky dveri a ovladace klimy...plus srieborny kruh okolo riadicky a cuplik na rucke, to sa mi paci, mno...
A mna sa, prepacte vy s CE xx, interier nepaci, no , take jednolite ciarne daco nieco. Aspon ta srieborna na volante trochu ten interier ozivuje, co v CEckach tiez nie je...no ale, kazdy pes ina ves a ina chut, ze
Drevo tiez nemusim, to patri do Rollsa ci Maybacha a nie do Mazdy Ale ja som tymi alu cackami nakazeny uz od dob, kedy to zacalo davat do interiera Audi, no
No z tama to shodili, no, si myslim, ze by uz asi bolo moc teho na tych dverach, ked uz urobili tu svetlu cast u operky...inac, ta je opat tvrda ako kamen, polstrovana je len ve verzii GTA..
podla mna, tak na dverach mohol byt este ten reprak nejako ladeny a ovladace na klimu a vyhrievanie zadneho skla mohli byt riesene ako tlacitko na prepinanie prudenia vzduchu(teda zapinanie vnutorneho kolobehu). Takto ako som to napisal ma to riesene Suzuki
Majki, mě taky už čárka vydržela 95km.. těžko říct, zda prostě počítač pozdě zareagoval, ale bylo to tak. samozřejmě že v celé nádrži se to docela ztratilo. ale jet za něco přes 4l fakt lze. samozřejmě že profil pneu to ovlivní. ale to je o potřebách řidiče, jestli vzdá spotřebu a chce co největší požitek a sport (jako ty - pržiny, široký pneu) a nebo hodně na spotřebu a vystačí si se stále nadtřídovým pocitem jako TomAnt.. no a já bud asi někde mezi váma :p
Ako takto, aj ja by som velmi rad lepsi motor, sirsie pneu, vacsie kolesa, upravu podvozku, nejaky styling atd... pre sportovejsie naladenie celeho auta. Ale suma penazi potrebna na taketo zmeny sa mi zda velmi neadekvatna tomu, co by som dostal voci aktualnemu stavu. Takze na to kaslem Zaba je super aj tak ako je teraz, az na tie seriove letne pneu, tie pojdu do prec.
a ty jsem právě vyměnil za 15" originál disky s Dunlopkama Sport.. víc nepotřebuju. souhlasím s Tebou, auto je na užitek a investovat hodně peněz do něho mi přijde škoda. samozřejmě nějaké drobnosti prosím. tu řadičku skutečně zvažuju.
Rypete vy, musel jsem si rypnout i ja Ad. pruziny: ty by mely mit na spotrebu spise pozitivni vliv - auto je niz k vozovce, melo by mit teoreticky lepsi obtekani vzduchem atd... Ad. pneu: kdybych mohl na 16" obout 185, hned bych to udelal.. Ad. vydavky za styling + upravy: pokud bych to mel vzit od uplne serie TE s metlou, dal jsem navic za loketku, mlhovky, kola, pneu, radicku, prahove listy, zatmaveni oken, K&N filtr, bocni LED blikace, pruziny, bezpecnostni matice, kridlo a prekvapko celkem 43.500,- (dily a prace v cene). Tim me investice do techto uprav skoncily (minimalne na rok ). Tim, ze auto budu ja osobne mit jeste minimalne 5 let (nepocitam, ze se najde nejaky bohaty strycek ci ze me obdari stestena a Sazka svymi miliony) a ze potom stejne planuju, ze zustane v rodine (brachovi ci svagrovi), proto techto investic nelituji. Neni to zas nijak mnoho, jsou v tom i prakticke a uzitecne veci jako loketni operka, mlhovky, bezpecnostni matice ci zatmavena okna (jenze tam se daji pocitat i kola, pruziny ci filtr )...
Jinak me posledni sledovani spotreby: V zime na 185 - R15 jsem jezdil beznou trasu 17km home-work-home 17km (celkem 34km), kde rano to vyslo jak kdy, vetsinou zacpa pred Barrandakem do 10minut, pak plynula jizda 80-100 po JS a magistrale a domu proste minimalne 30 minut stravenych v zacpe na JS, v pondelky bezne i 45 minut, tak jedna carka vydrzela cca. 55km. Nyni v predletnim pocasi na 195 - R16 jezdim to same za 1carka = 60-63km (podle toho, jak dlouho jede klima). To vse na bezny Shell 95, popr. jiny Nat95. Co se tyce V-Power 95, tak pri jezdeni po vyse zminene trase a v tom rezimu (mala zacpa - okruh - velka zacpa) je u V-poweru spotreba nizsi na cele nadrzi cca. o 1dcl/100km. Co se tyce dalnicniho provozu na V-Power, budu sdilnejsi v polovine cervna.
Nicmene muj nazor stale pretrvava - v mestskem provozu bych si predstavoval spotrebu minimalne o 0.5l nizsi nez je tech mych cca. 7.2l/100km
Co mne prekvapilo ale, byla spotreba na V-power racing. Pred jizdou do KA pro pruziny jsem ho natankoval, rikal jsem si, dopreju ji...jel jsem klasicky 120-140tacho, ostrejsi jizda, vytaceni bezne nad 4.500 ot., ve meste pekne rychle odpichy a spis jsem motor drzival v otackach nez klidna jizda...spotreba 6.61l/100km naprosto spickova, cekal jsem minimalne o pullitr vyssi.. Nicmene, V-Power Racing je uz hodne jina cenova hladina
chalani, Vy toho cez den nakecate az, az. Byt adminom, tak vam vsetko zakazem
ale mam na Vas jednu otazku: ako sa Vam paci s odstupom casu farba/metla ktoru mate, resp ci ste spokojny, ako sa vam auto spini a tak, alebo by ste radsej sli do inej farby...
ked clovek tak pozera, tak zelena bola navrhnuta priamo pre auto, ale ani biela nieje zla, akurat sa asi viac spini...
jak jsem ti psal v PM, červená prostě dle mého nejlepší, ale Majki říká, že nevydrží tolik co metla.. i při ušpinění často vynikne jako by byla čistá a když potom člověk umeje, září do světa a člověk má zaplněné srdce radostí.. ale to bude stejné i u jiných barev.. :p
zas kukam tvoju galeriu na MACZ, ale ako si napisal je tam dobry kontras s ciernou farbou kluciek a spetakov, od vysej vybavy, no neviem, mozno by si clovek zvykol
dalsia otazka na TEckarov a vyssie: heh, cudliky na volante mate tiez podsvietene?