Stránka 1 z 43

Nova Mazda2 - USA & Asia F/L 2010 od str. 42

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 3:55 pm
od majki
Tak uz je to tadyyyy....prvni OFICIALNI foteckaaa :hura
Obrázok

Spionazni foto zde: http://news.auto.cz/aktuality/spy-photo ... azda2.html


Nová Mazda2 už v Ženevě: první oficiální foto

Mazda v tiskové zprávě oznámila, že premiéra nového modelu Mazda2 proběhne na autosalonu v Ženevě a přidala jednu oficiální fotografii.


Viz. http://news.auto.cz/zeneva-2007/nova-ma ... -foto.html


Jeste pro srovnani NOVA FIESTA:

Obrázok

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 4:03 pm
od Maco222
Mne sa dost paci, snad len tie plasty zmenia a sucasnu pozadovanu kvalitu :)

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 4:40 pm
od TomAnt
VYBORNA ZMENA, ak porovnam sucasnu 2ku s touto... Paci sa mi.

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 4:41 pm
od majki
Mi tiez...a aj ten interier u tej spionaznej verzie vyzera velmi dobre :tlesk:

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 4:47 pm
od TomAnt
Chyba tomu uz len jedno.

RADIKALNA ZMENA cenovej politiky. Viete si predstavit, co by to mohlo spravit s trhom v tomto segmente, keby to dali za cca 300.000 ? A neverim ze by na tom nebol zisk...
Ja byt manager takej automobilky, tak na takom malom trhu ako je Slovensko a CR to proste vyskusam... Market share je market share... aj za cenu minimalneho zisku. (ktory sa prejavi neskor, lebo znacka bude v povedomi a to je hlavne)

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 4:47 pm
od dochtor
konečne aj M2 zoom-zoom :hura

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 5:01 pm
od majki
A za kolko myslis, ze sa bude predavat? Ceny budu podla mna rovnake ako u nynejsi M2, cize budu startovat na 300.000... Nemozu si dovolit dat vyssie. A mozno budu aj nizsie, kedze sa ma zvacsit rozdielnost vo vybavach a hlavne ma prist viac moznosti, cize nie tri verzie vybav ako teraz, ale mozno pat, sest...uvidime :twisted

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 5:08 pm
od dochtor
TomAnt píše:Chyba tomu uz len jedno.

RADIKALNA ZMENA cenovej politiky. Viete si predstavit, co by to mohlo spravit s trhom v tomto segmente, keby to dali za cca 300.000 ? A neverim ze by na tom nebol zisk...
Ja byt manager takej automobilky, tak na takom malom trhu ako je Slovensko a CR to proste vyskusam... Market share je market share... aj za cenu minimalneho zisku. (ktory sa prejavi neskor, lebo znacka bude v povedomi a to je hlavne)

Momentalne zijeme na trhu EU, a zisk je zisk :lol
Mazda nepotrebuje byt autom pre kazdeho, nakoniec aj Renault kvoli tomu ozivil Daciu.

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 5:10 pm
od TomAnt
Majki, 300.000 SKK nie CZK..

300.000 CZK = 400.000 SKK

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 5:12 pm
od TomAnt
dochtor píše:Mazda nepotrebuje byt autom pre kazdeho.

No oni maju vobec take protichodne myslenie...
Na jednej strane vravis, ze Mazda nepotrebuje byt autom pre kazdeho, na druhej strane zrusili vyrobnu seriu Xedosa a prenechali tento segment Volvu. To si trosku protireci.

Prave Mazda 2 je segment "auta pre kazdeho". To co si napisal by sa dalo povedat o Mini Cooper alebo tom malom BMW... Ale taky image Mazda 2 nema... A pokial ho nema a nasadia cenu vysoko, tak to bude tam kde je to teraz...

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 5:18 pm
od majki
Ale akoze uprimne povedane, serie ma, ze Mazda 2 stoji tolko, co stoji. Keby aspon ten zaklad zacinal na 220k CZK, alebo 250k.
Ked nad tym zauvazujes, tak fakt sa skyta otazka, preco tolko penazi. Ked uz shareuju tovaren, podvozok a ine veci s Fordom, zvlast v pripade M2. Aj ked pokial sa k nej stavi ako v pripade 121 90-95, ze proste okrajovy segment, abysme nechybali, tak pak sa nie je comu divit...nu coz, my to neovlivnime :o)

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 5:21 pm
od TomAnt
Vidis, dostavas sa zelanou cenou k mojej... a aj tych 300 mi pride este vela...
No nic, neporiesime to, to maju celosvetovo nadiktovane, resp. musia splnat nejake cisla...

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 5:29 pm
od dochtor
TomAnt píše:
dochtor píše:Mazda nepotrebuje byt autom pre kazdeho.

No oni maju vobec take protichodne myslenie...
Na jednej strane vravis, ze Mazda nepotrebuje byt autom pre kazdeho, na druhej strane zrusili vyrobnu seriu Xedosa a prenechali tento segment Volvu. To si trosku protireci.

Prave Mazda 2 je segment "auta pre kazdeho". To co si napisal by sa dalo povedat o Mini Cooper alebo tom malom BMW... Ale taky image Mazda 2 nema... A pokial ho nema a nasadia cenu vysoko, tak to bude tam kde je to teraz...

Viem ze zrusenie Xedosa je tvoja velka trauma, je fakt ze vzdy ked vidim na dialnici okolo seba plavat Xedos 9 , tiez sa pytam preco...
Autom pre kazdeho je podla mna Logan. Preco sa asi vola Dacia, ked je to vlastne taky zmutovany Renault?
S BMW a Mini mas samozrejme pravdu, ale ja neuvazujem o segmentoch ale znackach.
Nemusim byt postihnuty spiritom tohto klubu aby som vedel aka je Mazda kvalitna a spolahliva. Tak preco by mala byt najlacnejsia?
Inak neviem kde je teraz, ale nemyslim, ze by sa jej extremne nedarilo.

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 5:31 pm
od majki
Treba mna zaraza aj cena C1/P107/Aygo. Viem, ze je treba zaplatit prvotne naklady, ale na druhu stranu, vsetko vyvijali spolocne, vsetko vyrabaju spolocne, cize tuna je predsa ta uspora...a presto stoja tieto auta od 230tkc vyse. Aj ked velkostou by som ich videl na cene okolo 180tkc.

PoslaťNapísal: Uto Feb 13, 2007 5:41 pm
od TomAnt
Dochtore :ho: nemozes uvazovat o znackach...
Pracujem v spolocnosti Philip Morris... keby ludia sli po cigaretach akoze PM, tak to je haluz... vyrabame totiz od Parliamentiek, cez Marlboro, Spartu, Petru az po Startku... (to len tak zrychlika prve co mi napadli)...

Musis ist po trhovych segmentoch a nie po vyrobcoch, pretoze ludia tak tovary kupuju...
Alebo inac povedane, nie je vela takych zakaznikov, ktori ked su spokojni s modelom vo vysokom segmente, tak si kupia model od toho isteho vyrobcu aj v malom segmente, bez toho aby nad tym rozmyslali... naopak to niekedy funguje, preto si myslim ze by mali na Mazde 2 postavit market share....

Cize ja ako spokojny Xedosak si nekupim Mazdu 2, ked bude stat pol miliona, ked auto z Mazda 2 segmentu od Toyoty bude stat 400.000, alebo 350...

Tym som chcel povedat, ze znacka hra ulohu v rozhodovani, ale nie primarnu...