Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Nova Mazda2 - USA & Asia F/L 2010 od str. 42

Mazda správy zo Slovenska, Čiech a celého sveta.

Re: Nova Mazda2

Poslaťod majki » Uto Júl 21, 2009 8:40 am

Test Mazda2 1.6 MZR-CD GTA:
http://www.autorevue.cz/Magazin/Test-Ma ... fault.aspx

(test stejneho vozu najdete i v aktualnim Svete Motoru)
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Uto Júl 21, 2009 1:42 pm

Vcera jsem sledoval dopravu v Praze pac jsem hledal idealni trasu, no a na co jsem nenarazil na dopravni kamere v Podoli :ho: , priznejte se, kdo to je?

image.jpg
M2 na kamere
image.jpg (16.93 KiB) Zobrazené 5604 krát
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod pepo » Uto Júl 21, 2009 10:23 pm

z fora asi nik
pepo
Prispievateľ
 
Príspevky: 408
Registrovaný: Str Feb 20, 2008 5:12 pm
Bydlisko: BR, TT
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod majki » Pon Aug 10, 2009 12:50 pm

Jelikoz si to vyzadal jeden clovek na MACZ, tak jsem krapet pohledal a davam to i sem:
Krivky vykonu jednotlivych benzinovych motorizaci Mazdy2:

55kw.jpg
55kW


63kw.jpg
63kW


76kw.jpg
76kW
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod pepo » Pon Aug 10, 2009 7:43 pm

su krajsie ako som dostal ja zo supportu Mazdy a nevedeli mi odpovedat aka je spotreba u 63kw motora pri najvacsom krutaku
pepo
Prispievateľ
 
Príspevky: 408
Registrovaný: Str Feb 20, 2008 5:12 pm
Bydlisko: BR, TT
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod majki » Uto Aug 11, 2009 9:21 am

A moze mi to dakdo vysvetlit, co z teho vyctem? Ci je ten motor dobre konstruovany ci nie atd..? :o)
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod dabel » Uto Aug 11, 2009 9:51 am

Vidis napr. to, ze zatialco 55kW verzia od 4000 otacok "vadne" (vykonova krivka uz nerastie) a nema vyznam ju hnat do otacok, o 63kW to vyznam ma a prave od 4000 vyssie sa prejavuje rozdiel oproti slabsej verzii.
...od Mazdy (uz nevlastny) bratranec so spravnym poctom valcov + jedna japonska symetricka stvorkolka
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7455
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod TomAnt » Uto Aug 11, 2009 10:07 am

Mna zaujalo, ze priebeh krutaku maju de facto identicky.

A nie je pravda, ze nema vyznam to tocit, teda aspon u mojej zaby. Ja tam prave od 4000 citim "ozivenie". Realne. Takze, bud mam iny motor :) alebo je dobre zabehnuty, alebo co?

Co sa este z tych grafov da vycitat? Teda hlavne rozdiel medzi slabsou a silnejsou verziou mojho motora?
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17874
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod dabel » Uto Aug 11, 2009 10:40 am

No vidim to tak, ze do 4000 rpm su tie motory vlastne identicke, rozdiel je az nad tym, kedy vykonova krivka o 63kW stupa dalej hore, zatialco 55kW rastie uz len pomalicky. Je to vidiet aj na krutiacom momente, kedy nad 4000rpm u 55kW klesa prudsie ako u 63kW. Najlepsiu pruznost vidim od 2500 do 3500rpm, kedy je najprudsie rastuca krivka krutiaceho momentu.
...od Mazdy (uz nevlastny) bratranec so spravnym poctom valcov + jedna japonska symetricka stvorkolka
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7455
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod majki » Pia Sep 04, 2009 12:20 pm

Majitele Dvojek, zejmena s motorem 63kW, vsimli jste si, ze jednicka neni zrovna vhodna na prudsi akcelerace? Je takova lina a nevyplati se ji vytacet vice jak do 3.500ot/min. Zato druhy stupen uz je uplne jine kafe a motor krasne jde az nad 6.000 a trojka az do omezovace, uplne jiny pocit nez pri zarazene jednicce...
Je to jen muj pocit nebo..?
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod pepo » Pia Sep 04, 2009 8:29 pm

ja som tak vysoko este nebol :ho: , tak nemozem potvrdit
pepo
Prispievateľ
 
Príspevky: 408
Registrovaný: Str Feb 20, 2008 5:12 pm
Bydlisko: BR, TT
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Myso » Pon Sep 28, 2009 9:53 pm

no ked si spocitas ten prvy prevod a priratas k tomu ten dlhy diferak... co by si cakal... ale ja vyjebem kazdemu, akurat ta trojka uz je tak leniva ze nemam trpezlivost cakat az po obmedzovac, a naco aj, sak okolo 5000rpm to uplne zdochne a nic sa nedeje, hlavne na trojke teda... stale vravim ze kvalty to ma dlhsie ako 1600 a 1700 zigul, napriek tomu je to ale velmi svizne autiiii... to bude ten zasadny rozdiel vo vahe :spik2
Mazda2 1.3TE 86k aka Zoom - Zoom Obrázok - predane
Lada 2105 1.7 VFTrez aka Fun - Fun - zosrotovane
Obrázok užívateľa
Myso
Prispievateľ
 
Príspevky: 308
Registrovaný: Sob Feb 07, 2009 3:09 pm
Bydlisko: Praha - Bratislava
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod majki » Uto Sep 29, 2009 8:42 am

Chm, tak mi prave trojka pride s dvojkou ako najzivsie prevody, stvorka mi pride uz leniva a patka, o tej ani nehovorit... :hmmhmm
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod TomAnt » Uto Sep 29, 2009 10:48 am

A preco by mala byt 4ka a 5ka zivy prevod?
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17874
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod majki » Uto Sep 29, 2009 11:18 am

Nemala, len som pridal svoj dojem :o)
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mazda u nás a vo svete

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť