Zacinam chytat deziluzi. Vcera jsem se zase prohraboval netem a shanel nejake infosky, takze par bodu. Nova M2 bude na stejnem zakladu jako nova Fiesta, ktera na trh prijde v polovine roku 2008. Podle spyphotos si budou tato auta aspon exterierove velice podobna (pokud teda nenafotili novou M2 ), coz me docela stve, protoze by byl dost velky omyl nastolit politiku a la 121/Fiesta v druhe polovine 90. let. Nicmene pak vznika otazka, jestli opravdu budou nove M2 sjizdet z vyrobnich linek v Japonsku, z meho pohledu by to bylo ke stejnemu zakladu s chystanou Fiestou ekonomicky nevyhodne... Co k tomu rict? Snad bude brzo vice info...
Mazda Motor Corporation dnes zahájila sériovou výrobu nové generace modelu Mazda2. Prodej začne letos v létě nejprve na domácím japonském trhu pod názvem Demio, později se druhá dvojka dostane také na evropské, další asijské trhy nebo do Austrálie. Výrobu v závodě Ujima 1 doplní během léta další výrobní linka v závodě Ujima 2, nedaleko sídla firmy v Hirošimě. Nová Mazda2 je o 100 kg lehčí než její předchůdce, na evropské trhy by se měla dostat s motory 1,3 MZR (55 kW nebo 62 kW), 1,5 MZR (76 kW) a s turbodieselem 1,4 MZR-CD. Světová premiéra nového modelu se odehrála letos na jaře v Ženevě, asijská premiéra byla v dubnu v Šanghaji. Vedle japonských výrobních závodů poběží paralelně výroba pro čínský trh v továrně Changan Ford Mazda v čínském Nanjingu. Podrobnější technická data zatím nejsou k dispozici.
Dejfeeeeeeee No, jinak aspon dalsi mala info, dokud mozna neco vic neprozradi Dejf. Zelena Mazda 2 z obrazku je "zakladni" verze, takova pujde i na predvadecku. Ta seda metaliza, to je sport, ktera bude poradne naslapana (ale taky zaplacena
Mazda2 zacne v juli byt v Japonsku predavana s motorom 1,3 s Millerovym cyklom.
V skratke z press-reeleasu - zere to menej paliva, emisie ma o 75 percent nizsie nez najprisnejsia norma v EU, robi to nejake optimalizacie spotreby ked je cruise alebo akceleracia...no v skratke - japoncici zase nesklamali.
Každý sa sťažuje na málo peňazí, ale nikto sa nesťažuje na nedostatok rozumu
MCE je paradna vec, pokial samozrejme budu spolahlive kompresory (co zda sa ze v Xedos 9 su). Pri mensom objeme ako pisu, lepsi vykon, lepsie emisie, nizsia spotreba v porovnani s vyssim objemom...
(moja 2.3ka sa ma porovnavat s 3.0 objemom, cize ak to hlupo prepocitame, tak 1.3ka v Mazde 2 bude ekvivalentom k motorm s objemom 1.69. Vykonovo... Akurat ze by mal menej zrat. A mat mensie emisie.