zírám, ale stejně se mě líbí B-Fighter, který jede pouze 157km/hod. a ne tohle .George píše:Ale je to nejrychlejší pickup na světě. Drží jako serivka rekord v rychlosti.
Není nad to upalovat v rychlosti 230 km/h s korbou plnou hnoje a zapíchlýma vidlema po dálnici v levým pruhu mezi poršákama
TomAnt píše:Ta zlta je vazne dobra... z coho su tie zadne svetla?
George píše:Typ motoru: zážehový
Válce / ventily: 10 / 2
Zdvihový objem (ccm): 8277
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 372 / 5600
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 712 / 4200
George píše:K čemu je ti třeba velkej výkon u RX-8 a jiných japonských sekaček když má krouťák akorát tak na dotahování šroubů.
Velkej objem je tam
1.) kvůli kroutícímu momentu (prostě přes 700 Nm neuděláš ani z 3.5 bez turba s turbem horko těžko)
2.) velkej objem skrývá další velký potenciál pro navýšení výkonu
3.) objem ničím nenahradíš
George píše:K čemu je ti třeba velkej výkon u RX-8 a jiných japonských sekaček když má krouťák akorát tak na dotahování šroubů.
Velkej objem je tam
1.) kvůli kroutícímu momentu (prostě přes 700 Nm neuděláš ani z 3.5 bez turba s turbem horko těžko)
2.) velkej objem skrývá další velký potenciál pro navýšení výkonu
3.) objem ničím nenahradíš
Bill píše:Podla mojho skromneho nazoru je podstatny vykon v pomere k hmotnosti a nie samotny udaj o pocte kW/koni. Wankel ma v tomto smere slusne hodnoty. Nemyslim si, ze pre "tuning" je krutak az tak podstatny. Tam ide asi hlavne o zrychlenie. Co poviete na toto?
1150kg, 4423 cm3, 480 Nm, 294 kW (400 PS), 6 stupnová sekvencna prevodovka, maximalka 320 km/h, 0 - 100 km/h 4 s
George píše:Vzhledem k tomu že Viper je supersport tak bude mít i tu převodovku uspůsobenou dobře
Tohle se stane když do vipera dáte twin turbo. Ještě pak je verze VENOM 1000 TT a ta má kolem 1000 HP.
Škoda jen že tenhle starší model neumí zatáčet
http://www.xpress.cz/5499
George píše:Modell BMW-Basisfahrzeug, kW/PS, Hubraum, Nm, Zylinder, Produktionszeitraum, Stückzahl
B10 V8, 540i (E 39), 250/340, 4619, 470, 8, 01/97 - 10/98, 490
B10 V8, 540i (E 39), 255/347, 4619, 480, 8, 10/98 - 08/00, 854
Viper má pořád ale skorem o nějakých 250 Nm víc a to je právě díky objemu válců
Zoran píše:George píše:Modell BMW-Basisfahrzeug, kW/PS, Hubraum, Nm, Zylinder, Produktionszeitraum, Stückzahl
B10 V8, 540i (E 39), 250/340, 4619, 470, 8, 01/97 - 10/98, 490
B10 V8, 540i (E 39), 255/347, 4619, 480, 8, 10/98 - 08/00, 854
Viper má pořád ale skorem o nějakých 250 Nm víc a to je právě díky objemu válců
to je ale orig alipina... Ale 6,0 ma ine lepsie parametre... ale jasne Viper je viper, uz nejakych tych 16-17 rokov
Kris píše:Zoran píše:George píše:Modell BMW-Basisfahrzeug, kW/PS, Hubraum, Nm, Zylinder, Produktionszeitraum, Stückzahl
B10 V8, 540i (E 39), 250/340, 4619, 470, 8, 01/97 - 10/98, 490
B10 V8, 540i (E 39), 255/347, 4619, 480, 8, 10/98 - 08/00, 854
Viper má pořád ale skorem o nějakých 250 Nm víc a to je právě díky objemu válců
to je ale orig alipina... Ale 6,0 ma ine lepsie parametre... ale jasne Viper je viper, uz nejakych tych 16-17 rokov
Pokial sa pamatam tak je v predaji od roku 1992..
Späť na Mazda u nás a vo svete
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť