Steve píše:Zdaleka to nieje vsetko, chybaju ti dalsie fotky interieru, pristrojovky, zadnej casti interieru, motora, technicke popisy a nakresy.. takze hladaj dalej.. Poviem ti len tolko, ze je toho ovela viac, len treba vediet, kde hladat a koho sa pytat. Tak uz ked to tu davas, tak sem hod aj MS-9 (su tam mensie rozdiely), aj MS-6 mozes a takisto ostatne exoticke modely.
Kris píše:Mohol si to sem rovno dat.
Yenix píše:Tahle je moc hezka, az na ty zadni svetla ve stylu 323 sedan...
Steve píše:Kris píše:Mohol si to sem rovno dat.
Najdi nabuduce aj info o aute..
Model: E-MB5A
Motor: V6 2,5 DOHC
KL-ZE V6 DOHC, 2496 cc
- vrtanie x zdvih: 84.5 x 74.2 mm
- kompresny pomer: 10:1
- max. vykon: 200 k / 6500 rpm
- max. krut. moment: 216 Nm / 5500 rpm
- EGI
- objem pal. nadrze: 58 litrov
Prevodovka: EC-AT4 (automat, 4 stupne)
- 1. stupen: 2.800
- 2. stupen: 1.540
- 3. stupen: 1.000
- 4. stupen: 0.700
- spatny chod: 2.333
- staly prevod: 4.375
Rozmery:
- dlzka: 4695 mm
- sirka: 1750 mm
- vyska 1390 mm
- razvor 2610 mm
- rozchod vpredu/vzadu 1500 mm
- svetla vyska 155 mm
- pohotovostna hmotnost 1350 kg
Pneumatiky/disky:
205/55 R15 87V 15x6.5JJ
Ako si si mohol vsimnut z rozmerov, tak je to prerobene GE, co aj je, pretoze vychadza z tej platformy, teda konkretne z MS-6. Este aj motorizacia je ta ista, takze ziadne 929/Sentia/Xedos 9.
A hlavne to urcite nema v SR a CZ homologizaciu, cize vychodisko ziadne, ledaze by si sa prastahoval niekam kde to hom. ma a mal to na takych znackach....Kris píše:Pzorel som si cenovu ponuku v bazaroch na Novom Zelande, tieto MS8cky stoja od 50 do 120 tisic korun v prepocte...len mam obavu ci sa vobe robili s lavostrannym riadenim.
Späť na Mazda u nás a vo svete
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť