milan píše:Viete, ze Citroen DS
- malo hydropneumaticke pruzenie, kde mali spolocnu napln s tymto systemom aj brzdy a servo?
- bolo dizajnovo navrhnute tak, aby bolo mozne nastupit aj v klobuku?
- ma predne brdzove kotuce na poloosiach kvoli znizeniu hmotnosti pruziacich casti?
- pri premiere na Parizskom autosalone objednalo v prvy den az 12.000 zakaznikov?
- zachranil zivot prezidentovy de Gaulle -ovi pri atentate preto, lebo aj s prestrelenym kolesom bolo schopne jazdy?
- v roku 1967 dostalo do zakrut natacacie svetlomety, ?
- od roku 1972 mal motor s injektorom?
- ma predne svetla s automatickou korekciou sklonu toku svetla, preto vzdy rovnako svieti aj pri akceleracii a brzdeni?
- v roku 1956 vyhralo Rallye Monte Carlo, a o tri roky neskor uz to bolo auto vtedajsieho majstra sveta a v rokoch 1963 az 65 vyhralo vsetko co sa len dalo ?
Sice asi off-topic jak svina, ale snad mi to Kris prepaci.
TomAnt píše:Myslim ze Kris pouziva Photoshop, asi sa ti na nejaky Microsoft Picture "Manager" vyprdne
V kazdom pripade, Majki ma pravdu, ak sem hadzete fotky tak nechapem preco v JPEG kvalite 100% ? Fotky v uzivatelskych galeriach su napriklad v rozpati 70-85 a nikto sa zatial nestazoval...
Diiiiky. (A Kris neoperuj prosim cenou za priestor versus cenou za pracu prerobenia fotografie... )
TomAnt píše:A Kris neoperuj prosim cenou za priestor versus cenou za pracu prerobenia fotografie...
majki píše:Navod pro MILANa a KRISe a ostatni, ktere by to zajimalo:
Takze, jak zmensit velikost obrazku a zachovat temer stejnou kvalitu (vsimnete si slovicka temer, ono lidske oko to ani na prvni, druhy pohled nerozezna, ale po blizsim prostudovani tam nepatrne rozdily jsou).
Program MS Office Picture Manager (MS OPM) je soucasti kancelarskeho baliku MS Office 2003 (jsou i jine nastroje, treba ACDSee tusim od verze 6 nahoru atd...).
Obrazky, ktere chceme upravit si nakopirujeme do nove slozky, kterou si pojmenujeme treba Mazdaobr
Spustime MS OPM a v nabidce Soubor vybereme Pridat zastupce obrazku, kde vybereme nasi slozku Mazdaobr.
Nyni se nam otevre slozka se vsemi obrazky, ktere jsme do ni nahrali. Vybereme jeden a nasledne stiskneme Ctrl + A, cimz vybereme veskere obrazky ve slozce (samozrejme muzeme pracovat jen s obrazkem, ktery si vybereme, popripade s nekterymi obrazky ze slozky, ty vybereme tak, ze drzime Ctrl a pri tom klikneme levym mysitkem na obrazek, ktery chceme vybrat). Pote jdeme na volbu Soubor - Exportovat a na prave strane obrazovky se nam objevi sloupec s moznostmi. Nechame zaskrnuty vsechny volby tak jak jsou a ve volbe Exportovat v tomto formatu zvolime JPG. Dale zvolime: Moznosti JPEG, kde zadame Vybrat vlastni nastaveni komprese (v pripade Krisovych obrazku jsem zvolil 90%). Az mame nastaveno, dame zelenou sipecku (ukazuje vlevo ) a stiskneme tlacitko OK. Nejakou chvilicku pockame a tradaaaa, vysledek je na svete (jo, jeste kdyby to zahlasilo hlasku, ze ten a ten soubor jiz existuje, dame jen volbu Nahradit vse )
Jeste poznamka "pod carou", Krisovy obrazky jsou v maximalne mozne kvalite JPG, tudiz nemuzeme napriklad cekat vyrazne snizeni velikosti souboru v pripade, kdy se budeme snazit ji zmensovat u souboru s jiz pomerne velkou kompresi (pak se to projevi na vyrazne zhorsene kvalite obrazku), ale vsak kazdy muze testovat a prijit na to sam
Puvodni obrazek o velikosti 220kB:
Obrazek po uprave o velikosti 63kB
TomAnt píše:Myslim ze Kris pouziva Photoshop, asi sa ti na nejaky Microsoft Picture "Manager" vyprdne
V kazdom pripade, Majki ma pravdu, ak sem hadzete fotky tak nechapem preco v JPEG kvalite 100% ? Fotky v uzivatelskych galeriach su napriklad v rozpati 70-85 a nikto sa zatial nestazoval...
)
Späť na Mazda u nás a vo svete
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť