Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda CX-3 (2015 - )

Mazda správy zo Slovenska, Čiech a celého sveta.

Re: Mazda CX-3 (2015 - )

Poslaťod lakilaki » Pon Mar 23, 2015 3:58 pm

Lubos1 píše:Niekde som cital prvy test CX-3 a padli staznosti na vysoky aerodynamicky hluk. To sa Mazda vazne nemieni poucit a bude robit stale tie iste chyby. Ved sa to s nou vezie od CX-5.
Pri vyberani noveho auta bude aerohluk jedna z veci, na ktoru sa zameram. Ak to nebude lepsie ako mam teraz, pojdem inde.

Mozno,sa dockame, ze niekto zo zodpovednych nam vysvetlí, ze ten pocutelny svist vzduchu v kabine, patri k sportovemu feelingu novych KODO mazda aut. Ved aj v F1 sviští vzduch v cockpite, ci nie ?! :hmmhmm

...............
Pred chvilou som docital recenziu na CX-3, kde vyzdvihuju prave bezhlucnost v kabine. :hmmhmm
Aj benzin aj nafta maju pouzite uplne rovnake hlukove izolacie, preto je benzin v interieri vynimocne tichy, bezhlucny. Tak je napisane.
lakilaki
Komunikátor
 
Príspevky: 848
Registrovaný: Uto Jan 17, 2012 8:56 pm
Bydlisko: EU

Poslaťod Lubos1 » Pon Mar 23, 2015 5:14 pm

To je ok, to myslia hluk motora, ja pisem o aerodynamickom hluku od predneho skla, bocnych skiel, zrkadiel atd...
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod MacoBa » Str Mar 25, 2015 3:41 pm

dan za chudnutie na nespravnom mieste. Mi pride, ze na ukor velkych , tazkych kolises doplaca nieco ine. N a tenkom skle sa tiez da usetrit daka hmotnost.
Aj som hladal, ci sa robia pre mazdu akusticke skla, ale pre nove modely to nikto nerobi. Keby aspon to celne sa dalo vymenit
folie su vyhodene peniaze
Mazda 6 GJ 2.0 145k, MT, WGN
Obrázok užívateľa
MacoBa
Opytovateľ
 
Príspevky: 46
Registrovaný: Ned Júl 22, 2012 10:18 pm
Bydlisko: Slovensko
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Lubos1 » Str Mar 25, 2015 3:46 pm

Celne okno nie je problem, myslel som to vseobecne. U M6 je hluk vylucne zboku (skla, tesnenia, dvere, A/B stlpiky...)
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod MacoBa » Str Mar 25, 2015 5:11 pm

celne problem je, ale je mozne , ze nie tvoj :-)
a mozno keby si siel v aute, co ma celne lepsie odizolovane, mozno by si aj ty take chcel :hmmhmm
Mazda 6 GJ 2.0 145k, MT, WGN
Obrázok užívateľa
MacoBa
Opytovateľ
 
Príspevky: 46
Registrovaný: Ned Júl 22, 2012 10:18 pm
Bydlisko: Slovensko
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod TomAnt » Str Mar 25, 2015 10:30 pm

Ja som zatial pozoroval najvacsie aerodynamicke hluky pri jazde povedzme po dialnici, s jemne bocnym vetrom, rozumej nie uplne zboku, ale z uhla... Tyka sa Mazdy 3, ale aj mojej CXky. 6ka je predpokladam na tom podobne.
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod MacoBa » Pia Mar 27, 2015 2:04 pm

toto mozem potvrdit, hlavne ak fuka z prava
Mazda 6 GJ 2.0 145k, MT, WGN
Obrázok užívateľa
MacoBa
Opytovateľ
 
Príspevky: 46
Registrovaný: Ned Júl 22, 2012 10:18 pm
Bydlisko: Slovensko
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Lubos1 » Pia Mar 27, 2015 3:33 pm

Nikede som cital, ze Mazda slubuje u faceliftovanych modelov znizenie urovne hluku. U CX-5 o 13%, a u M6 az o 25%. Som zvedavy, ci to pravda.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod TomAnt » Pia Mar 27, 2015 3:52 pm

Ak si dobre pamatam, tak kazde zvysenie hluku o 10dB clovek vnima ako zvysenie hluku o 100%.
Takze znizenie o 13% a 25% bude realne o kolko?
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Lubos1 » Str Apr 08, 2015 12:46 pm

Mazda uz zverejnila oficialny cennik na svojom webe.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod lakilaki » Pia Jún 05, 2015 12:51 am

Táááááaak, u niektorych dealerov na SK-u sa uz nachadzaju CX3.
Ale tie ceny...... :hmmhmm :hmmhmm :hmmhmm

http://www.mazdaihned.sk/
lakilaki
Komunikátor
 
Príspevky: 848
Registrovaný: Uto Jan 17, 2012 8:56 pm
Bydlisko: EU

Poslaťod TomAnt » Pia Jún 05, 2015 11:08 am

Co ja viem... skus si tie vybavy naskladat v nejakom inom aute (ak sa vobec podari) a tie ceny nie su az take zle, teda vobec nie su zle...
Skus napriklad porovnatelneho japonca, ze kam sa dostaneme...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17888
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Lubos1 » Pia Jún 05, 2015 11:12 am

Ceny CX-3 su uplne v poriadku. V podstate vsetky nove Mazdy maju slusne ceny. Jedina vynimka je Mazda 2, kde pri navyssich vybavach trochu prestrelili.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod lakilaki » Pia Jún 05, 2015 7:43 pm

Mne sa ceny javia ako premrstene za stupen Revolution a R.Top.
Ved je to nova Mazda 2 doplnena dvojlitrovym benzin motorom.
Kedze v Japonsku predavaju M2 AWD ani pohon 4x4 nie je technicka novinka, za ktory by si mohla mazda uctovat plus eura.
Priplatit za dizajn Kodo, to ano, ale az tak vela :hmmhmm
Riesenie pre mna jednoduche, ale smutne, nekupit si za taku cenu cx3 :-(
lakilaki
Komunikátor
 
Príspevky: 848
Registrovaný: Uto Jan 17, 2012 8:56 pm
Bydlisko: EU

Poslaťod lakilaki » Ned Jún 07, 2015 12:29 am

Dnes som mal to stastie, ze som si mohol obhliadnut, nasadnut do CX-3 a vytvorit si vlastny prvy dojem z CX-3.
Na stupeň výbavy sa ma nepýtajte, viem, ze mala "iba" 16-ky kolesa.

Ked som prechadzal okolo parkoviska mazda dealera, vedel som , ze musi byt CX-3 niekde tam, ale nikde som ju nevidel.
Zacal som teda parkovat na prazdne miesto a az vtedy som si vsimol, ze vedla volneho miesta stoji biela CX-3. :shock
Aj ked je asi CX-3 najkrajsia mazda medzi sucasnymi Mazda autami, stracala sa medzi ostatnymi Kodo mazdami, Naviac vedla stala CX-5 v rovnakej bielej farbe.
Jednotna Kodo tvár mazda je sice pekna, ale uz mam v tom zmaetok, aku mazdu vlastne vidim ked sa na ne pozeram.
A to si trochu aj fandim, ze mam vacsi prehlad o mazda autach, ako laik z ulice.
Moj pvy dojem bol, ze je to kus auta, takmer ako CX-5. Ale bol to naozaj iba prvy dojem, nie je tomu tak.
O skutocnej velkosti si vytvorte nazor, pri porovnani na parkovisku s ostatnymi autami.
http://jpeg.cz/images/2015/06/06/hy1X.jpg
http://jpeg.cz/images/2015/06/06/x3q8X.jpg

Po nasadnuti som ihned hladal laktovu opierku medzi sedadlami, bohuzial nenasiel som ju. :(
V mojom ponimani crossover kategoria, ktora je najmae o pohodli, akosi evokuje pocit uz aj svojou cenou, ze CX-3 bude mat aj opierku medzi sedadlami.

Prvy dojem
Po nasadnuti som sa citil, ze sedim v novej M2 Kodo, s tym rozdielom, ze CX-3 je vybavena automat klimou, kym Kodo M2 ju ma az najvyssej vybave, ktoru som zatial este namal šancu vidiet v skutocnosti. :?:
Stredovy panel je akysi mohutnejsi, ako v M2 a ubera miesto pre kolena, nohy. :(

Predne sedenie a pristrojovka
Sedak predneho sedadla som mal dojem, ze je pre mna (178 cm) kratky, asi najkratsi zo vsetkych mázd v ktorych som doteraz sedel. Sedadla su ale dobre tvarovane.
Pouzite materialy pristrojovky a okolia su maekčené plasty, konečne budu novinari spokojní a nebudú môcť p*ndať , ze mazda ma tvrde plasty v interieri.
Ocakaval som, ze CX-3 bude mať vyssi posed a budem vsadať do auta, nie zosadať, ale ani nie vysadať do sedadla.
Ocakavania boli zbytocne. Nasadanie ja take, by som povedal, europsky normalizovane. :(
Tu musim pripomenut, ze mechanizmus nastavovania vyšky vodicovho sedadla v CX3 do ktoreho som sadol, bol ÚBOHEj kvality !!!!! Ze niekto dovolil take nieco namontovat do mazdy je pre mna neuveritelne :shock :shock

Spolujazdcove sedadlo je nizko a vyhlad z auta dopredu je mizerny uz pri mojej vyske, co bude, ak si tam sadne napr. žena mensieho vzrastu ? Spolujazdcovmu sedadlu chyba nastavovanie vysky. Ale ten isty problem som uz zazil aj v inych crossoveroch, inyh znaciek :(

Zadne sedenie
Sadol som si dozadu za seba a vzadu sa sedí naozaj vynikajuco, ak odpocitam, ze moje kolena sa uz jemne dotykali operadla vodicovho sedadla. Miesta na nárt nohy dostatok, vystupovanie, nastupovanie v pohode aj pre nohy.
Nad hlavou som mal minimalne este 5-7 cm od stropu.
Zadne dvere maju podla mna vynikajuce technicke riesenie, aby zabranili tomu, aby ste pri vystupovani otierali svojim šatstvom spinavy lem karoserie pri zadnych dverach. Ci je ucinne a odolne, ukaze az cas.
A mam dojem, ze zaroven toto technicko-konstrukcne riesenie odstranilo aj pricinu korodovania zadnych lemov blatnikov na mazdach (konecne ) :hura

Kufor
Za batozinovy priestor si zasluzi CX3 plus body, je dostatocne velky a podla mna velkostou uspokoji kazdeho, kto neplanuje stahovat svoj spalňový nabytok kazdy tyzden.

Na zaver mi neda nepripomenut pre mna vrchol lajdactva u mazdy.
To ze plasty na pristrojovke su tvrde a dotykam sa ich raz mesacne, ked ich utieram od prachu, mi absolutne nevadi, aj ked autonovinari su schopni o tom pisat dlhé litánie.
Ale vnutorna klucka dveri ktorych sa dotykam denno denne x-krat, by si zasluzila naozaj kvalitny material.
V CX3 vnutorna klucka otvarania dveri je z plastu, nastriekana akousi komínovou striebrenkou, na prvy pohlad a dotyk som z nich dostal zimomriavky.
Mam dojem, ze za par tyzdnov pouzivania sa zacnu osuchavat a 1 rocna mazda potom vyzera, ako 10 ročné ošúchané auto. Aj moja M3 ma plastovu klucku, ale urcite nie tak mizernej kvality ako v CX3, pričom uz aj z nej sa zacina ošúchavať striebrenka.
V aute ktoru mam doma (nie mazda) a je za polovicnu cenu, ako CX3, mam chromovanu kovovu klucku, ktora vyzerá a verim, ze vydrží na veky a večné časy a otvárať nimi dvere mi pripadá zakaždým ako luxusný pocit .
V CX3 taký luxusný feeling podla všetkého nik nezažije.

Moj celkovy dojem ? Na SUV je male auto, na mestske auto je neprakticke velkostou.

Snáď moje poznatky mozno pre vybavy Revolution a vyššie nebudú platiť, lebo sa v nich použijú iné materiály, iné mechanizmy .... kiežby tak bolo :janic
============================================

Update
Nedalo mi neporovnat cm-ovu dlzku sedakov v CX-3, ktore som pocitoval, ako kratke. Mali by byt rovnako dlhe ako v novej M2 a v nej som si sedadla vpredu pochvaloval problem bude asi nie v cm-och :hmmhmm
Uzky priestor vpredu v CX3, som sice pocitoval, ale nebol som isty, tak som o tom nenapisal, ale sa potvrdilo, ze cx3 ma uzsi priestor vpredu, ako M2 :shock
Rano som stretol na ceste Captur a spomenul som si, ze som mal z neho pozitivne vnimanie priestrannosti mini crossoveru. Tak ten pocit mi v CX3 chybal :bee
lakilaki
Komunikátor
 
Príspevky: 848
Registrovaný: Uto Jan 17, 2012 8:56 pm
Bydlisko: EU

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mazda u nás a vo svete

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť