lakilaki píše: Snáď moje poznatky mozno pre vybavy Revolution a vyššie nebudú platiť, lebo sa v nich použijú iné materiály, iné mechanizmy .... kiežby tak bolo
Tuto vetu som napisal dna 07.06.2015 do svojho prispevku o mojom prvom kontakte s CX-3
viewtopic.php?f=70&t=18545&start=45Dnes som absolvoval skusobnu jazdu s CX-3 Revolution, 2.0 benzin 88kW, 6 MT v A.L.Z. PO
Moje želanie vyššie sa naplnilo - Nic z toho, co som napisal o kvalitativnych problemoch materialu a mechanizmov v minulom CX-3 pre vybavu CX-3 Revolution, nie je pravda.
Vybava Revolution urobila uplne ine auto z CX-3 v akej som sedel minule.
Ake ma chyby CX-3 ? Neviem, mozno aj ma, ale mne to bolo uplne fuk.
Pri jazde s CX-3 zabudnete uplne na vsetko okolo vas, tak ako som zabudol ja.
Budete si iba uzivat jazdu, pocit komfortu, budete dakovat mazde, ze vyraba CX-3, asi tak, ako ja.
Mozno si podaktori z vas spomenu, ako som stale velebil (nielen ja) nasu M2 GTA r. 2010, jej jazdne , zabavne vlastnosti riadenia, zatacanie - ovladanie, benzin motor 1.5, radenie rychlostí, prevodovku, podvozok.
Vsetko je spaeť v krásnom, luxusnom balení CX-3.
Z KODO mázd som nejazdil uz iba na novej MX-5.
Zo vsetkych ostatnych aut, ktore som mal moznost vyskusat, jazdit, podla mojho nazoru
CX-3 je ku dnešnému dňu úplne naj, najlepšia mazda.