Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda3 3. generace

Mazda správy zo Slovenska, Čiech a celého sveta.

Re: Mazda3 3. generace

Poslaťod TomAnt » Uto Jan 21, 2014 3:35 pm

Potvrdzujem, kolega ma novu i30 a je to fajn auto za tie peniaze. Rozhodne lepsia vybava v porovnani s Mazdou.
Lenze... uvidime o rok, dva, tri, styri, ci aj kvalita bude OK. Dalsi aspekt je potom ten pocit, Hyundai, alebo Mazda?
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Sedvo » Uto Jan 21, 2014 5:00 pm

Jenom bych se chtěl zeptat Lubos1 kolik vyjde jedna servisní prohlídka v Hyundai? Protože mám klienta, který měl ix35 v naftě a servisní prohlídka stojí tak jak v mercedesu, oproti mazdě o 100% dražší a někdy i více.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod primas » Uto Jan 21, 2014 6:13 pm

Ono, je to vec imidžu, príslušnosti k značke, proste ako VW pozitívny ani náznakom neriešia iné auto ako Golf či Octavia, tak sú ľudia a medzi nich sa radím aj ja, že by som chcel auto Japonské, možno kvôli inakosti, prestíže spoľahlivosti atď. A tam je alternatíva Toyoty jedine v Mazde. Ja by som si tiež Hyundai či Kiu nekúpil len kvôli predsudkom a tomu, že by som sa v tom proste zle cítil. Nissan trepe do áut motory z Renaultu (nemusia byť zlé, ale už to proste nie je ono) a Honda je so Civicom úplne mimo, Suzuki či Mitsubishit tiež takže ja tiež o inom aute ako Mazda neuvažujem... Ale i30 je naozaj vydarené autíčko.
Obrázok užívateľa
primas
Prispievateľ
 
Príspevky: 123
Registrovaný: Pia Sep 14, 2012 4:53 pm

Poslaťod dabel » Uto Jan 21, 2014 10:31 pm

ad dlhovekost: 7 rokov zaruky by mali predsa dodrzat

ad ceny servisu: zavisi od konkretneho servisu. Moje ex-auta sa odlisuju len minimalne v cene prehliadky, najvacsi rozdiel robi cena oleja v znackovom servise (V8 maju raz tolko oleja ako predchadzajuce stvorvalce), inak mam pocit, ze tie ceny nie su nejak extra ine - Mazda, Honda, Subaru.

ad konkurencia: ak Japonca, tak preco nie Subaru v benzine (ako je na tom cenovo XV?)? S dieslom to bol krok vedla (spojky, DPF, motory v nudzovom rezime). Alebo potom Lexus alebo Infiniti, to sme ale cenami inde. Honda, Mazda, Toyota - co sledujem, vsetci idu s kvalitou dole. Inak mam pocit, ze kvalitou su teraz auta VELMI podobne: europania zapracovali na spolahlivosti a trosku sa zlepsili (hlavne Frantici a Taliani), Japici isli dole. Honda absolutny odklon od povodnych hodnot (kde je multilink? kde su krasne vysokootackove VTEC motory???) a hranie sa na exkluzivitu a ekologicku premiu... Mazda nezvladnutymi technologiami ala DPF- tym u mna ta znacka skoncila - ci stale nezvladnuta hlucnost a korozia (tato snad konecne zvladnuta, ale aj tak je to hanba), Toyota problemami po presune vyroby do EU (pruserove polske D-CAT motory) a design ala VW. Korejci vsetkych dobehli. A prestiz? Na SK je Mazda a Hyundai to iste, prestizne su VW (ak chces nieco bezpohlavne), BMW (ak mas silt dozadu), Mercedes (ak mas okolo krku retaz na priputanie vlciaka) a samozrejme Audi. Mna osobne ale z uvedenych znaciek po pojazdeni nezaujalo naozaj nic (s vynimkou MB-AMG). Mimochodom, taky Hyundai Santa Fe by som si ako dalsie rodinne auto vedel predstavit - podmienka je samozreje iny motor...
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Sedvo » Str Jan 22, 2014 9:38 am

Dable co se týká spolehlivosti DPF u mazdy, tak ti můžu poreferovat, že já osobně nemám s tím problém. Najeto 180000 km a nevím co to je DPF, nikdy nesvítilo ani neblikalo, neomezuji se, olej po bod X se nedostal, jezdím normálně a mám dokonce dobrou spotřebu a to mám jedno z prvních aut, které se v Evropě prodávali. Koroze na autě žádná a to nemám garáž. Předchozí M6 co jsem měl, byla taky super, bez koroze a taky stále slouží.

Servisní náklady navíc za 180000 km byly cca 5000,- Kč - pravé přední ložisko a zadní brzdové destičky, ikdyž to se dá taký brát jako spotřební zboží.

A ať mi nikdo netvrdí, že jsem měl štěstí na dobrý kus. Prostě je to užívání, zvolil jsem si správné auto na užívání (nafta nepatří do města).

VW a jejich neustálé problém s DPF - stále odchází čidla, dnes a denně se s tím setkávám, Volvo zanesený DPF, nutnost jet po dálnici aby se vypálil a mohl bych pokračovat. Fakt se v práci setkávám se vším možný.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Lubos1 » Str Jan 22, 2014 10:44 am

dabel píše:ad dlhovekost: 7 rokov zaruky by mali predsa dodrzat

ad ceny servisu: zavisi od konkretneho servisu. Moje ex-auta sa odlisuju len minimalne v cene prehliadky, najvacsi rozdiel robi cena oleja v znackovom servise (V8 maju raz tolko oleja ako predchadzajuce stvorvalce), inak mam pocit, ze tie ceny nie su nejak extra ine - Mazda, Honda, Subaru.

ad konkurencia: ak Japonca, tak preco nie Subaru v benzine (ako je na tom cenovo XV?)? S dieslom to bol krok vedla (spojky, DPF, motory v nudzovom rezime). Alebo potom Lexus alebo Infiniti, to sme ale cenami inde. Honda, Mazda, Toyota - co sledujem, vsetci idu s kvalitou dole. Inak mam pocit, ze kvalitou su teraz auta VELMI podobne: europania zapracovali na spolahlivosti a trosku sa zlepsili (hlavne Frantici a Taliani), Japici isli dole. Honda absolutny odklon od povodnych hodnot (kde je multilink? kde su krasne vysokootackove VTEC motory???) a hranie sa na exkluzivitu a ekologicku premiu... Mazda nezvladnutymi technologiami ala DPF- tym u mna ta znacka skoncila - ci stale nezvladnuta hlucnost a korozia (tato snad konecne zvladnuta, ale aj tak je to hanba), Toyota problemami po presune vyroby do EU (pruserove polske D-CAT motory) a design ala VW. Korejci vsetkych dobehli. A prestiz? Na SK je Mazda a Hyundai to iste, prestizne su VW (ak chces nieco bezpohlavne), BMW (ak mas silt dozadu), Mercedes (ak mas okolo krku retaz na priputanie vlciaka) a samozrejme Audi. Mna osobne ale z uvedenych znaciek po pojazdeni nezaujalo naozaj nic (s vynimkou MB-AMG). Mimochodom, taky Hyundai Santa Fe by som si ako dalsie rodinne auto vedel predstavit - podmienka je samozreje iny motor...


DPF u Mazdy uz pruser nie je, resp. nie vacsi ako u inych znaciek. Posledny problematicky motor bol 2.0 v GH. Aj ked ako pise Sedvo vyssie, on konkretne ziadny problem nemal. Ja som s GH najazdil cca 85 000 km s 2.2 a ziadny problem. U Mazdy ma stve akurat ta hlucnost, inak je to ok. Este som riesil nemoznost vyvazenia drbnutych Mazda diskov, na ktore nepasuje ziadny bezny kuzel na ich vnutorne vystredenie na vyvazovacke...
Uvidime, ako bude nova 6 na tom s kvalitou po rokoch. Santa Fe - ano, uplne v pohode by som do toho isiel. a prave s motorom 2.2, nepocul som, ze by boli s nim problemy. Inak suhlas skoro so vsetkym, co si pisal, hlavne o tej prestizi znaciek na Slovensku. Ak niekomu poviem, ze som kupil Mazdu 6 za urcitu sumu, vzdy dostanem otazku, ci som normalny. "Za to si mohol mat Passat alebo rocnu A4". Takze suhlas, prestiz znacky Mazda a Hyundai je na rovnakej urovni. Skor si myslim, ze prestiz Kia/Hyundai bude narastat, co o Mazde platit nebude.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Lubos1 » Str Jan 22, 2014 10:46 am

Sedvo píše:Jenom bych se chtěl zeptat Lubos1 kolik vyjde jedna servisní prohlídka v Hyundai? Protože mám klienta, který měl ix35 v naftě a servisní prohlídka stojí tak jak v mercedesu, oproti mazdě o 100% dražší a někdy i více.

Este neviem, caka ma prehliadka o 2 mesiace. Ale podla informacii by mala vyjst od 120-180 EUR, zalzi od servisu. Ja som za Mazdu GH platil bezne cca 280 EUR v Breclavi.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod lakilaki » Str Jan 22, 2014 10:47 am

dabel píše:ad dlhovekost: 7 rokov zaruky by mali predsa dodrzat

.......

ad konkurencia: ak Japonca, tak preco nie Subaru v benzine (ako je na tom cenovo XV?)? ...

Moja skusenost so 7 rocnou zarukou.
Svagor vlastni KIA Ceed a v zaruke, na piaty rok mu vymenili vybite, klepajuce tycky stabilizatora !!!!
U mazdy je nieco take nemyslitelne ani v 3 rocnej zaruke.
Vid moja M2 s 5 rocnou zarukou, kde som uz musel menit capy, stabilizatory po 3 rokoch/40.000 km-och (boli talianska vyroba TRW) ale samozrejme za vlastne peniaze.

dabel , som rad, ze si spomenul Subaru, ako alternativu k Mazde.
Mam ich odskusane a su to este stale japonske auta v klasickom ponimani.
Dizajnom sice neutocia na RedDot ceny, ale Subaru permanentny pohon 4x4, na ceste dava to, co AWD z mazda a ine haldex sratchky 4x4 nikdy nezmozu.
Ak nastane cas vymeny mojich mazda, u mna prvy kandidat uz nie je znacka Mazda, ale Subaru.
lakilaki
Komunikátor
 
Príspevky: 848
Registrovaný: Uto Jan 17, 2012 8:56 pm
Bydlisko: EU

Poslaťod Lubos1 » Str Jan 22, 2014 10:48 am

TomAnt píše:Potvrdzujem, kolega ma novu i30 a je to fajn auto za tie peniaze. Rozhodne lepsia vybava v porovnani s Mazdou.
Lenze... uvidime o rok, dva, tri, styri, ci aj kvalita bude OK. Dalsi aspekt je potom ten pocit, Hyundai, alebo Mazda?

Uvidime, ale aj o rok, dva, tri, styri bude auto stale v zaruke. Je to vyhoda, maju standartne 5 rokov bez obmedzenia km. A je tam zahrnute vsetko, na rozdiel od "predlzenej" zaruky u Mazdy.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod TomAnt » Str Jan 22, 2014 11:17 am

Mne nejde o to, ci je v zaruke alebo nie, ale ci sa pokazi.
Mazdu 2 mame od roku 06/2008 a okrem zlomeneho jazycka zacvaknutia palivovej nadrze (vymenene v zaruke) tomu autu NIC nebolo a nie je. Ze bola v zaruke 2 roky? Fajn, ale uz ma skoro 6 a tu zaruku som nepotreboval.

Je fajn mat 5 ci kolko rocnu zaruku, ale ja PRIMARNE nechcem, aby sa na tom nieco kazilo.
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Sedvo » Str Jan 22, 2014 11:41 am

Lubos1 píše:
Sedvo píše:Jenom bych se chtěl zeptat Lubos1 kolik vyjde jedna servisní prohlídka v Hyundai? Protože mám klienta, který měl ix35 v naftě a servisní prohlídka stojí tak jak v mercedesu, oproti mazdě o 100% dražší a někdy i více.

Este neviem, caka ma prehliadka o 2 mesiace. Ale podla informacii by mala vyjst od 120-180 EUR, zalzi od servisu. Ja som za Mazdu GH platil bezne cca 280 EUR v Breclavi.


Předpokládám, že ta i30 je benzín. U nafty, že mají luxusní ceny na servis, ale zkušenost nemám, jenom co mi klienti řekli.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Lubos1 » Str Jan 22, 2014 12:00 pm

i30 je benzin, jasne. Male benzinove auto do mesta, vacsie s naftou na dlhsie trasy...
Ale casto jazdim aj s i30 mimo mesta, trochu si zajazdit vo vysokych otackach :) Podvozok aj motor to ma slusny a da sa na tom celkom dobre blbnut.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Lubos1 » Str Jan 22, 2014 12:07 pm

TomAnt píše:Mne nejde o to, ci je v zaruke alebo nie, ale ci sa pokazi.
Mazdu 2 mame od roku 06/2008 a okrem zlomeneho jazycka zacvaknutia palivovej nadrze (vymenene v zaruke) tomu autu NIC nebolo a nie je. Ze bola v zaruke 2 roky? Fajn, ale uz ma skoro 6 a tu zaruku som nepotreboval.

Je fajn mat 5 ci kolko rocnu zaruku, ale ja PRIMARNE nechcem, aby sa na tom nieco kazilo.

To je akademicka debata. Zaruka je predsa vzdy o tom, co ak sa nieco stane. Tu niekto na fore sa na M2 dost stazuje a zaruka by bodla. Ak sa s i30 nic nestane, fajn. Ak ano, nemusim platit. Okrem toho auto pojde p 4 rokoch prec, ostane rok zaruky a to moze ovplyvnit pozitivne cenu.
Sam som zvedavy, ako na tom bude Hyundai so spolahlivostou. Ak dobre, nevidim dovod do neho po Mazde neist. Ak samozrejme bude k dispozicii nieco ako i40 s normalnym motorom, resp. ix35 bude vyzerat ako Santa Fe.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod pali3x » Str Jan 22, 2014 12:42 pm

Myslel som to tak, že Hyundai i30 mi príde lacné v detailoch v porovnaní s Kiou CEED - nie žeby sa mi nepáčilo :). Napr palubná doska v Kii Ceed pôsobí na mňa o dosť hodnotnejšie. Ale u oboch typov je úzky stredový panel - oproti Mazde. V M3 sa cítim akoby v o chlp väčšom aute.
Dokonca i30 (Hyundai má lepšiu povesť) bol jeden z mojích favoritov - aj cena je OK. Al keď prišla na trh Mazda 3 - "zamiloval" som sa :). Navyše motor 2,0 sa nedá porovnať s konkurenciou = vysoký krútiací moment a spotreba lepšia ako atmosferický (aj turbo) konkurenti. Mazda vyvinula podľa mňa jeden z najlepších motorov na svete.

Mazda 3 - v relácii Autosalón na TV Prima (v čase: cca 16:45):
http://play.iprima.cz/autosalon/autosalon-44-0

Redaktor ju hodnotil extrémne pozitívne. Síce to bola len zoznamovacia jazda, nie test, ale aj tak z nej bol nadšený. Nevidím dôvod, prečo by som si nemal kúpiť to najlepšie, čo je na trhu, ale voliť inú alternatívu, ktorá sa jej kvalitami nepribližuje. Hlavne, ak sa mi M3 neskutočne páči.

Mne kľudne stačí výbava Challenge - nič jej nechýba - ak by niečo, mám ruky - na to aby som si prípadne zapol stierače, oči - aby som zacúval... Rád sa hrám s radiacou pákou, navyše mechanické prevodovky od Mazdy sú veľmi chválené (v M3 ju prirovnávajú k tej čo je v MX5). Tak neviem prečo by som si mal kaziť zážitok z tej skvelej prevodovky automatom. Nie vždy a pre každého je TOP výbava to pravé. Občas človeka oberie o zážitok z jazdy. A audiosústava BOSE? Vymením repro, pridám "zosík" (alebo ani nie) a mám skvelé audio - za zlomok ceny výbavy so systémom BOSE. Na druhej strane som skúšal BOSE a pri rádiu hrala normálne. Skúšal som obyčajné audio a hralo tiež normálne. Asi som nemal vhodnú skladbu v potrebnej kvalite.
Ak by som mal mať najvyššiu výbavu M3 - potom by som popozeral po M6, alebo CX-5. Za cenu cez 27 000€ (za top M3) by som išiel do vyššieho modelu.

Bola tu aj otázka, či som neuvažoval o CX-5. Samozrejme - dokonca skôr ako sa objavila M3. Ale predsa len CX-5 je v základe o dosť drahšia ako M3. Tiež som si povedal, či potrebujem také auto. Asi ani nie. A tie peniažky si môžem užiť ináč. M3 mi príde aj tak modernejšia. Ale teším sa na facelift M6 a CX5 - podľa mňa spravia niečo hlave s rádiom a displayom - v štýle M3.

Ešte jeden detail som si všimol. Ak si vyberám vyhotovenie (hatchback/ sedan) na stránke Mazdy, tak ako sa tam tie Mazdy zmenia (hatch na sedan a opačne) je vidieť, že majú rovnaké výfuky. Preto má Hatchback 2 nádherné viditeľné výfuky a sedan ich má skryté. Práve tie výfuky sú pre mňa nádherným detailom. Dnes sa často výfuky skrývajú za nárazník a smerujú smerom k zemi.
Isto sa ešte pôjdem na Mazde 3 previesť, aby som našiel aj nejakú chybu :).
pali3x
Opytovateľ
 
Príspevky: 28
Registrovaný: Pon Sep 30, 2013 1:59 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod pali3x » Str Jan 22, 2014 12:48 pm

Ohľadne kvality áut. Ma máme Opel Astru r.v. 2007 a tomu autu nič vážne nebolo. Okrem zatekania do zadných ľavých dverí. Opravené v záruke. Po čase som ale zistil, ako to sfušovali :(. Najväčšia chyba nášho auta je, že mu "hrká" palubná doska :). Detail, ale človeka to zamrzí. Nakoniec sa na benzínovej atmosfére s minimálnou výbavou (klíma) nemá ani čo pokaziť :).
K Oplu len toľko. ak ho človek kúpi, tak si na vás zgustnú hlavne Škodovkári :)... Že aký šrot si si kúpil. Rovnako si vás podajú aj ak si kúpite Ford :). Ja nehovorím, že Opel je skvelý, ani že je zlý. Ale chcem niečo iné. Niečo, kde mi max povedia, že má drahý servis a diely, aj keď to nebude pravda :). Niečo, čo pôjde aj po čase, kedy budú škodovkári plakať nad rozsypanými TSI-čkami. Potom sa budem dúfam smiať je - s atmosferickou veľkoobjemovou Mazdou :).

A že mala Mazda problémy s koróziou. je to nemilé. Verím ale, že je to minulosťou. A ak náhodou, tak radšej budem chodiť s "puchýrkama" na leme, ako stáť s pokazeným turbom. Všetko je opraviteľné a jedno auto nechcem mať večne.
pali3x
Opytovateľ
 
Príspevky: 28
Registrovaný: Pon Sep 30, 2013 1:59 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mazda u nás a vo svete

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť