Nie som si teraz isty, ako presne to je, ale nekupil nahodou Renault podiel v Nissane prave kvoli ich motorarni? Z toho by vychadzalo, ze Renault motory pochadzaju od Nissanu...primas píše:Nissan trepe do áut motory z Renaultu
Nie som si teraz isty, ako presne to je, ale nekupil nahodou Renault podiel v Nissane prave kvoli ich motorarni? Z toho by vychadzalo, ze Renault motory pochadzaju od Nissanu...primas píše:Nissan trepe do áut motory z Renaultu
pali3x píše:Myslel som to tak, že Hyundai i30 mi príde lacné v detailoch v porovnaní s Kiou CEED - nie žeby sa mi nepáčilo . Napr palubná doska v Kii Ceed pôsobí na mňa o dosť hodnotnejšie. Ale u oboch typov je úzky stredový panel - oproti Mazde. V M3 sa cítim akoby v o chlp väčšom aute.
Dokonca i30 (Hyundai má lepšiu povesť) bol jeden z mojích favoritov - aj cena je OK. Al keď prišla na trh Mazda 3 - "zamiloval" som sa . Navyše motor 2,0 sa nedá porovnať s konkurenciou = vysoký krútiací moment a spotreba lepšia ako atmosferický (aj turbo) konkurenti. Mazda vyvinula podľa mňa jeden z najlepších motorov na svete.
dabel píše:Sedvo: uvedom si, ze profil Tvojej jazdy (kazdodenna pokludna jazda po dialnici dost hlboko pod limit) je uplne idealny aj pre spotrebu aj pre rezim auta, kedy dokonca aj ten uuuplne nemozny DPF u Teba funguje na jednicku Ja som teraz tiez isiel pokludne mierne nadlimitne mimo mesta a po dialnici dlhu streku a dostal som sa 2.5 litra pod priemernu spotrebu - dlhodobo som ale vzhladom na velky podiel kratkych tras 1.2 litra NAD nou.
dabel píše:Sedvo: Prepaaac, mal som v pamati, ze mas vacsinu cesty do prace po dialnici. Okresky su este lepsie. Pri tej poslednej ceste mi svietila pri sviznej jazde po okreske spotreba dokonca 9.4l, nasledne po prejdeni na dialnicu a vynulovani pocitadla som skoncil na 350km useku so spotrebou 9.9l - tempomat na 130kmh. Papierovo je priemer 12.5l - co zodpoveda spotrebe na dialnici pri tempomatovych 160kmh.
Takze ak by som jazdil iba mimo mesta a takehoto klobouka, tak som tiez dokonca pod papierovou spotrebou. Realne mam dlhodobu na niekolko tisic kilometroch podla PP 13.7l, vacsina kratucke trasy po meste a obchvate.
pali3x píše:Práve preto chcem ako ďalšie auto "Japonca" - lebo nikto mi nikdy nepovie, že som kúpil zle a ak, tak sa to dá vyvrátiť veľmi ľahko. Navyše M3 je úplne prekrásna a tu už aj "Golfista", alebo "Octávkar" musia uznať, že to auto má niečo do seba a má väčšieho ducha ako Octávia.
pali3x píše:Je mi jedno, kto si čo myslí o mojom aute,
pali3x píše:To viem, že malý motor = vysoká spotreba na diaľnici, lebo nemá rezervu. Ak má auto max rýchlosť 160, tak 130 je blízko k maximu=viac sa trápi. Ale práve preto chcem Mazdu 3 - 2,0-liter . Má perfektnú papierovú spotrebu aj v meste. Ak ja dokážem s Astrou zajazdiť cca papierové hodnoty, s Mazdou to isto pôjde tiež. Ak aj budem na hodnotách Astry, tak to bude super. A nemyslím si, že motor 2,0 od Mazdy bude na diaľnici oveľa smädnejší ako nejaký diesel - 1 l rozdielu na 100 km sa vráti v ušetrených nákladoch na údržbu. Možno 1,6 diesel od Hondy bude viac úsporný, ale klasické veľké motory až tak nie. Samozrejme som zabudol na 1,9 TDi,...
Späť na Mazda u nás a vo svete
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť