Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda3 3. generace

Mazda správy zo Slovenska, Čiech a celého sveta.

Re: Mazda3 3. generace

Poslaťod kiko » Pia Jan 24, 2014 1:02 pm

Lubos1 píše:
pali3x píše:To viem, že malý motor = vysoká spotreba na diaľnici, lebo nemá rezervu. Ak má auto max rýchlosť 160, tak 130 je blízko k maximu=viac sa trápi. Ale práve preto chcem Mazdu 3 - 2,0-liter :). Má perfektnú papierovú spotrebu aj v meste. Ak ja dokážem s Astrou zajazdiť cca papierové hodnoty, s Mazdou to isto pôjde tiež. Ak aj budem na hodnotách Astry, tak to bude super. A nemyslím si, že motor 2,0 od Mazdy bude na diaľnici oveľa smädnejší ako nejaký diesel - 1 l rozdielu na 100 km sa vráti v ušetrených nákladoch na údržbu. Možno 1,6 diesel od Hondy bude viac úsporný, ale klasické veľké motory až tak nie. Samozrejme som zabudol na 1,9 TDi,...


Preco mam taky dojem, ze sa stale presviedcas o tom, ze Mazda 3 je pre teba to najlepsie a potrebujes si to nechat potvrdit aj od inych ludi? Jednoducho si ju kup a potom napis svoje dojmy.
Minula 2.0 Mazda 3 si "cucne" celkom slusne, pochybujem, ze sa to pri novej generacii rapidne zmenilo.


Presne toto som chcel napísať ale si ma predbehol.
kiko
Čitateľ
 
Príspevky: 10
Registrovaný: Str Nov 20, 2013 7:16 am

Poslaťod marclucpicard » Sob Jan 25, 2014 8:14 pm

Lubos1 "Minula 2.0 Mazda 3 si "cucne" celkom slusne, pochybujem, ze sa to pri novej generacii rapidne zmenilo."
Ver tomu že tam v spotrebe je rapídny rozdiel :spik2
M6 GG 2.3L - moj dlhorocny sen ktory sa mi splnil 7.6.07
Obrázok užívateľa
marclucpicard
Prispievateľ
 
Príspevky: 422
Registrovaný: Str Okt 17, 2007 9:56 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Lubos1 » Ned Jan 26, 2014 2:08 pm

Ty tomu verit mozes, ale ja mam skusenosti, sice s dieselom, ale su. Mal som staru M6, mam aj novu. Uz som to niekde pisal, ale rozdiel v deklarovanej a realnej spotrebe je 1.6 l. U starej bol rozdiel 0.8 l. Z toho mi vyplyva, ze teraz Mazda akurat viac odrbava.
Nevidim dovod, aby tomu bolo u benzinu inak.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod marclucpicard » Sob Feb 01, 2014 9:07 pm

No vidíš a práve pri benzíne je to značný rozdiel :spik2
Alebo je tu ešte jedna možnosť, nevieš jazdiť úsporne aby si dosiahol výrobcom deklarovanú spotrebu :hmmhmm
M6 GG 2.3L - moj dlhorocny sen ktory sa mi splnil 7.6.07
Obrázok užívateľa
marclucpicard
Prispievateľ
 
Príspevky: 422
Registrovaný: Str Okt 17, 2007 9:56 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod MacoBa » Ned Feb 02, 2014 8:31 am

ale Lubos porovnava spotrebu pri rovnakom style, nemoze zacat jazdit sporne, aby to vypadalo pre skyactiv velmi ruzovo.
ja mam 2l a so spotrebou som v celku spokojny. Ak by to bolo o pol litra lepsie, bola by to bomba, ale uz teraz to je celkom dobre.
Mal som moznost urobit ten isty okruch ale v ine dni na 2l DISI ( mazda 5) a na 150k GH a rozdiel v spotrebe dla PP 6,3 vs 7 ( bol v tom kusok dilnice pri 136 tacho, takze kasna mazdy 5 urbila tiez svoje). Potom som siel s skyactive 175k AT to iste za 6,5l. Ta 150 bude brat menej, ale o kolko neviem.Ci by to bolo pod 6l tazko povedat.
niekedy si to kolecko musim dat s mojim 2l ked bude cas a moznost. Inak mi pride, ze moja 6 je jemne zivsia , ako skusana mazda 3 so 150k DISI. Ruku do ohna za to nedam, lebo som to skusal rok dozadu, ale mi to tak prie, ale trojka ma vtedy sklamala.
ale zase tam islo lahsie radenie. Teraz dvojka bieda a trojka katastrova. Strasne zubate a za studena skoro az neviem zaradit trojku. Dam tomu este cas a ked nic, tak v marci servis
Mazda 6 GJ 2.0 145k, MT, WGN
Obrázok užívateľa
MacoBa
Opytovateľ
 
Príspevky: 46
Registrovaný: Ned Júl 22, 2012 10:18 pm
Bydlisko: Slovensko
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod lakilaki » Ned Feb 02, 2014 3:40 pm

MacoBa píše:.... Teraz dvojka bieda a trojka katastrova. Strasne zubate a za studena skoro az neviem zaradit trojku. Dam tomu este cas a ked nic, tak v marci servis

Ked pises o radeni rychlosti, na skusobnej jazde s M6 som si vsimol, ze pri zaradenej rychlosti sa triasla rychlostna paka,
aj v diesel, aj v benzine.
Mate to tak aj vo vasich 6-kach ?
lakilaki
Komunikátor
 
Príspevky: 848
Registrovaný: Uto Jan 17, 2012 8:56 pm
Bydlisko: EU

Poslaťod Lubos1 » Ned Feb 02, 2014 5:24 pm

Nie do paky sa mi ziadne vibracie neprenasaju
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod blacklemon4 » Pia Feb 07, 2014 7:41 pm

http://www.auto.cz/mazda-3-1-5-skyactiv ... -tsi-79409

Mazda sice podvozkovo a motorom prekonáva Golf o triedu
golf vyhral lebo má nastaviteľné opierky hlavy nielen výškovo a lepšiu lakťovú opierku :ho:
Mazda CX-5, 2.2, 129kW, revolution
Mazda MX-5 NC 2.0
blacklemon4
Prispievateľ
 
Príspevky: 272
Registrovaný: Str Júl 18, 2012 10:25 am
Bydlisko: Košice
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod TomAnt » Pia Feb 07, 2014 9:16 pm

Ale ved nech si kazdy kupi co chce :)
Ja tieto clanky neberem vobec vazne. Ale ten zaver je famozny, vazne :ho:
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod primas » Uto Feb 11, 2014 10:10 am

Ono sa to možno zdá somarina, ale osobne môžem kašľať nejaké vyladenie podvozku, ktoré pri bežnom jazdení normálny vodič ani nepostrehne, akoby ma mala celý čas vytáčať opierka, to, že si nemám kde dať veci pri absencii odkl. priestorov, nemá háčiky na tašky v kufr trčiaca škaredá ručná, úzke sedačky a aj ostatné veci, kde užívateľsky proste mazda na VAG nemá šancu...
Obrázok užívateľa
primas
Prispievateľ
 
Príspevky: 123
Registrovaný: Pia Sep 14, 2012 4:53 pm

Poslaťod Myso » Uto Feb 11, 2014 11:44 am

A prave tu je na mieste Tomantov prispevok: kazdy si vyberie to, co potrebuje. Niekto na svojej rovnej ceste za snom neprezije loketnej opierky a bez hacikov v kufri, iny zase vo VAGoch postrada mechanicku rucnu brzdu, bez ktorej je sebelepsi podvozok k hovnu (u predokolky na klzkom povrchu) :jupi

A kazdy z tychto dvoch by mal zvysoka s.at na to, co si o jeho rozhodnuti mysli ten druhy.
Mazda2 1.3TE 86k aka Zoom - Zoom Obrázok - predane
Lada 2105 1.7 VFTrez aka Fun - Fun - zosrotovane
Obrázok užívateľa
Myso
Prispievateľ
 
Príspevky: 308
Registrovaný: Sob Feb 07, 2009 3:09 pm
Bydlisko: Praha - Bratislava
Znalosť automobilov: 7. Nemám problém rozobrať a zložiť motor či prevodovku a adekvátne k tomu ostatné sučasti auta

Poslaťod TomAnt » Uto Feb 11, 2014 3:05 pm

Mne sa vzdy pacia v diskusiach tie snahy jednej strany presvedcit druhu o "svojej pravde". Pritom smerodajne je len jedno, kto je realne ochotny a za co zaplatit a kto to naozaj spravi.

A uz upna haluz je, ked niekto zacne argumentovat PROTI niecom. Este beriem, ze sa bijem za nieco, lebo osm si to kupil a som spokojny. Poviem OK. Ale nechapem, ze si niekto da namahu (typicke pre internetove diskusie), aby argumentoval PROTI nejakemu vyrobku, autu, compu, comukolvek.

Uplne typickym prikladom je Radek Hulan, zaryty odporca PROTI Apple vyrobkom. Kolko on energie venoval a venuje tomu aby pisal proti niecomu, to az clovek nechape.
A toto vnimam aj pri fanusikoch VAG, ze dokazu zaryto argumentovat napriklad proti Mazde. Nie za Golf, ale proti comukolvek inemu... A to je uplna haluz.

Ja vravim, auta Mazda su dobre, vyrobky Apple su skvele. A tym padom Samsung alebo Volkswagen vobec neriesim, nemam tu potrebu ani to nedava zmysel, aby som teraz zacal na nich hladat chyby...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Lubos1 » Uto Feb 11, 2014 3:19 pm

To samozrejme plati aj o Mazda fanusikoch :ho:
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod TomAnt » Uto Feb 11, 2014 3:25 pm

Ja som napriklad Mazda fanusik ale v zivote som nehadzal argumenty proti nejakemu inemu autu.
Pretoze to, co pre niekoho moze byt srot a nepouzitelne auto, pre ineho moze byt presne to co potrebuje. VZDY sa to odvija od preferencii spotrebitela, nie jeho kamaratov, znamych ci diskuterov...

Tak napriklad, naozaj si viem predstavit, ze by som si kupil Daciu Duster. A vedel by som dat aj vela argumentov preco nie, ale dolezite su argumenty preco ano a ci to nakoniec niekedy naozaj spravim.

Inak to poviem.

Niekto moze pindat, ze nova Mazda 6 ani Mazda 3 nema 4x4. No, nema. A? Treba si najst auto, ktore ma, ked to clovek potrebuje...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod primas » Uto Feb 11, 2014 7:02 pm

bavili sme sa o článku z auto.cz, (nedal som ho tam ja) kde boli porovnávané asi dve najlepšie autá v triede, a keď sa niečo porovnáva, tak sa hľadajú klady a zápory. Ľudia chodia na fórum, lebo sa okrem iného často rozhodujú čo kúpiť, takže porovnávanie a argumentácia pre a proti sú základom, nechápem čo je na tom zlé. Tak potom tu len píšme aké je všetko na mazde super, pár krát sa tu môžeme odbaviť nad dokonalosťou mazdy3 a že nič iné okolo neexistuje. A dávať sa tu smú výhradne len odkazy na testy, kde mazda vyhrá. A nedaj bože napísať niečo proti, hneď ukamenovať. Ale to by sme skĺzli na úroveň VAG, že. Alebo zrušme celé fórum, o čom sa tu chcete baviť? Tie posledné dva Tomantove príspevky sú fakt mimo misu. Inak ste sa smiali nad tým záverom z auto.cz, ja som iba poukázal, čo tým autor myslel, keď uznal kvality mazdy, ale nakoniec výhru prisúdil Golfu práve kvôli zbytočným používateľským chybám v mazde3.
PS: Vôbec nie som zástancom VAG, na vlákne CX-5 či 6 je predsa môj pozitívny postoj k týmto dvom autám známy, vyrušuje ma iba trojka, tak vyrovnávam debatu ak niekto začne priveľmi toto auto chváliť...)
PS: "iny zase vo VAGoch postrada mechanicku rucnu brzdu, bez ktorej je sebelepsi podvozok k hovnu (u predokolky na klzkom povrchu)" Tak to som vôbec nepochopil, to akože na klzkom povrchu chodíš na ručnej? :shock TO akože v meste, na okreske, alebo na diaľnici driftuješ na ručnej? A ešte máš v sedačkách aj dve deti, nie? :nene :dobry
Obrázok užívateľa
primas
Prispievateľ
 
Príspevky: 123
Registrovaný: Pia Sep 14, 2012 4:53 pm

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mazda u nás a vo svete

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť