Stránka 20 z 23

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Pia Nov 08, 2013 2:00 pm
od MacoBa
martinicoss : ten vykon nieje doslovne nizky-nedostatocny, len tych +20k by obcas bodlo, hlavne v nalozenom aute. Je skoda, ze od vyssej vybavy nedali tych 165k k manualnej prevodovke.
Este je rozdiel v prevodovkach a ten je asi tiez dost podstatny, 165k verzia ma prevodovku na kazdom stupni lahsiu. Takze sprinterske stupne 2 a 3 budu asi vyrazne zivsie. Nemal som ale moznost to porovnat .
Mam absolvovanu skusobnu jaztu len s tym 145k a viem co ma caka +-. Uz len dostat dobry kusok :-).
Ten motor mi pride na jeho moznosti ( atmosfera) velmi dobry jak vykonom , prejavom a aj spotrebou. Velmi pekne sa zbieral od cca 2000ot. Len v tych otackach nad 5000 tomu akoby chybala ta ceresnicka, tych par ponikov k dokonalosti. Ale za to moze myslim ta tazsia prevodovka, ktora otackam branila v rozlete :-) . Ten motor jemne prekonal moje ocakavania. Mal som moznost ist 2l DISI v Mazde 5 a 3. Tam som bol trochu sklamany.

inak ma prekvapilo , ze v COC mam uvedenu zakladnu hmotnost 1461kg, namiesto udavanym 1305kg. Maximalna 1980kg sedi. Tych 1305kg je asi hmotnost bez vodica( 75kg) a zakladna vybava. Kazda extra vybava nieco vazi

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Pia Nov 08, 2013 9:34 pm
od marclucpicard
MacoBA: 2.0L 165k má v najvyššej výbave Revolution možnosť len MT, a 2.5-ka (192k) je iba AT bez možnosti manuálu je to síce zvláštne a bez možnosti voľby MT / AT naprieč výbavami ale asi to musíme akceptovať :hmmhmm

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Pia Nov 08, 2013 11:20 pm
od kayman
A v Attraction je 165k zase len s automatom a 145k len s manuálom..

Už keď predstavili výbavy a ceny som nad týmto hútal prečo a doteraz som na to neprišiel :hmmhmm

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Sob Nov 09, 2013 11:39 am
od Lubos1
MacoBa píše:...Lubos1: mam pre teba dobru a aj zlu spravu. Hluk ide riesit a udajne na uroven luxusnej triedy. Ta zla sprava je, ze to chlapika stalo 17t zlotych :!!: , co je cca 4t eur :ko

Co som z polstiny pochopil, robili myslim komplet auto. Blatniky, strechu, dvere, podvozok .... . Niekto si dal robit len tesnenia dveri, ale efekt bol slaby, minimalny...


Viem o tom, cital som to na inom fore. Na to sa mozem vykaslat. Vraj na tom Mazda Europe uz robi a mal by vyjst nejaky TSB. Ale nemam to 100% - ne potvrdene.

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Ned Nov 10, 2013 6:52 pm
od MacoBa
Lubos1: keby to bola pravda, Mazda by si u mna riadne splha, nebolo by to bezvyznamne + . Ked nie, tak som s tym zmiereny . Hluk od kol som hadam ciastocne vyriesil zimnymi pneumatikami Dunlop 4D.

marclucpicard : tak ako pises, da sa to akceptovat, alebo este je moznost dovozu z DE, PL. Napr v PL je 145k verzia len pre najnizsiu vybavu.

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Ned Nov 10, 2013 9:25 pm
od Lubos1
Hluk od kolies mi nevadi, v tomto Mazda urobila oproti minulemu modelu pokrok a je to lepsie. Podobne je na tom odhlucnenie motora. Naopak, aerohluk je omnoho silnejsi ako v GH.

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Ned Nov 10, 2013 9:42 pm
od MacoBa
ten aerohluk moze byt rovnaky ako u GH, len je teraz mozno viac vnimany, kedze ostatne zdroje hluku su viac potlacene. Mne plave hluk od kol prisiel trosku vyssi ako by som cakal. Som zvedavy, ako sa prejavia zimaky
inak som mal moznost ist so 175k dieslom a motor mi prisiel ako hlucny. Teda bud slabo odhlucneny, alebo hlucny prejav motoru. Oba benziny mi prisli ako tiche :hmmhmm

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Pon Nov 11, 2013 9:35 am
od Lubos1
Ak ti nieco svisti pri uchu, tak by si to vnimal aj keby boli ostatne zdroje hlukov na rovnakej urovni. Diesel je urcite tichsi ako v GH (aj tichsi aj lepsie odhlucneny), ale je to stale diesel a pocut to. Na dialnici je to ale naopak. O motore nevies kvoli nizkym otackam. Benzin naopak celkom dost pocut. Ja pocujem motor v podstate iba v meste.

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Str Nov 13, 2013 9:32 am
od implant
Lubos1 píše:Ak ti nieco svisti pri uchu, tak by si to vnimal aj keby boli ostatne zdroje hlukov na rovnakej urovni. Diesel je urcite tichsi ako v GH (aj tichsi aj lepsie odhlucneny), ale je to stale diesel a pocut to. Na dialnici je to ale naopak. O motore nevies kvoli nizkym otackam. Benzin naopak celkom dost pocut. Ja pocujem motor v podstate iba v meste.

Mal som M6 150 koni diesel ma cely víkend ale ten aerohluk som si nevsimol a pritom som jazdil aj na dialnici mozno preto ze mam Mazdu CX 5 a uz som si zvykol.

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Sob Nov 23, 2013 5:24 pm
od Tommy76
Tiez som si ten hluk nejako moc nevsimol, ani na dialnici pri 150 km/h. Co som si ale vsimol, bol ten strasny naraz kamena a prasknute celne sklo. Som "very happy"... :ko

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Uto Jan 21, 2014 9:07 am
od majki

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Pia Jan 24, 2014 11:32 am
od majki
Prijde mi to trochu az onanisticke, ve stylu Sveta Motoru a VW Group...ale co uz :lol , Mazda si to snad muze jednou za x let dovolit

http://auto.idnes.cz/test-auta-roku-maz ... _testy_fdv

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Uto Feb 25, 2014 4:36 pm
od Lubos1
Dnes mi volali z Autopalace, je nejaka zvolavacka. Nieco s vyhodnocovanim vyfukovych plynov (nie DPF). Jedna sa o vymenu nejakeho snimaca.

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Štv Mar 06, 2014 9:34 am
od Lubos1
Dnes som si pri jazde vsimol, ze mi pri brzdeni trasie volantom. Len pri brzdeni, nie pri beznej jazde, takze kolesa su ok. To by sice naznacovalo krive brzdove kotuce alebo nieco podobne, ale nezda sa mi to. Mam najazdene iba 17 000 km a to je priskoro. Niekde som zachytil, ze 6GJ ma problemy so zadnymi brzdami, ale detaily si nepamatam.
Vie niekto viac? :o)

Re: Mazda6 3. generace

PoslaťNapísal: Štv Mar 06, 2014 10:05 am
od lakilaki
Lubos1 píše:Dnes som si pri jazde vsimol, ze mi pri brzdeni trasie volantom. Len pri brzdeni, nie pri beznej jazde, takze kolesa su ok. To by sice naznacovalo krive brzdove kotuce alebo nieco podobne, ale nezda sa mi to. Mam najazdene iba 17 000 km a to je priskoro. Niekde som zachytil, ze 6GJ ma problemy so zadnymi brzdami, ale detaily si nepamatam.
Vie niekto viac? :o)

Podla mna pricinou budu na 99 % brzdove kotuce. Len ci to uznaju v mazde, ako zarucna vada :hmmhmm
Necudoval by som sa, keby znizovaniu hmotnosti á la skyactiv, podlahli aj brzdove kotuce ich stencenim :(

Mne sa uz stalo, ze original mazda kotuce po vymene sa zvlnili uz po 12.000 km-och.
(prve tovarenske kotuce vydrzali 100.000 km-ov)
Stanovisko mazda servisu ? Zvlnenie som sposobil ja, nespravnym pouzivanim auta, dali mi to aj pisomne. :crazy