M6 je krasne auto , ale stale sa neviem zbavit pocitu , ze je postavene opaet na platforme Ford Mondeo, ktory ma naviac aj verziu liftback ( alebo Mondeo je na pltaforme M6 ?? ) Este aj celna maska na new Mondeo a new M6 ma takmer identicky tvar.
M6 v ramci mazda mi pripada, akoby verzia sedan, alebo verzia combi - Mazdy CX5 .
Upřímně tato hodnota např. pro mne je zbytečná. Pružné zrychlení bude zajímavější. Nakonec i sedan by mi vyhovoval, dlouhý kufr do kterého půjde skoro vše naložit. Škoda, že liftback není v plánu, ale co už. V nejhorším bych šel do kombi.
Potkan: tato verze bude spolecna pro cely svetovy trh (narozdil od 2. gen, ktera se v USA od zbytku sveta dost lisi), takze si myslim, ze dovoz z USA nebude problem
Nuz, chcelo by to adekvatnu motorizaciu... 2.5i ledva konecne dobehol hondi 2.4i z roku 2003. U dieslov je zrychlenie 0-100 za 10s uplne mimo, kedze motor v 320d dokaze zrychlit hlboko pod 9 sekund pri skutocne vybornej spotrebe. Hm takto 2.5i s malym turbom, to by uz zacalo trosku vyzerat
Evropa zpomaluje dalnice, CO2 zpomaluje auta/zrychleni, okruhy se zaviraji/bankrotuji, myslim si, ze muzeme byt radi aspon za to zachovani ridicskeho zazitku, ktere dnesni unifikovane elektronicke posilovace a zmekcele necitelne podvozky, jen tezko muzou nabidnout.