Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda6 3. generace

Mazda správy zo Slovenska, Čiech a celého sveta.

Re: Mazda6 3. generace

Poslaťod MacoBa » Pia Nov 08, 2013 2:00 pm

martinicoss : ten vykon nieje doslovne nizky-nedostatocny, len tych +20k by obcas bodlo, hlavne v nalozenom aute. Je skoda, ze od vyssej vybavy nedali tych 165k k manualnej prevodovke.
Este je rozdiel v prevodovkach a ten je asi tiez dost podstatny, 165k verzia ma prevodovku na kazdom stupni lahsiu. Takze sprinterske stupne 2 a 3 budu asi vyrazne zivsie. Nemal som ale moznost to porovnat .
Mam absolvovanu skusobnu jaztu len s tym 145k a viem co ma caka +-. Uz len dostat dobry kusok :-).
Ten motor mi pride na jeho moznosti ( atmosfera) velmi dobry jak vykonom , prejavom a aj spotrebou. Velmi pekne sa zbieral od cca 2000ot. Len v tych otackach nad 5000 tomu akoby chybala ta ceresnicka, tych par ponikov k dokonalosti. Ale za to moze myslim ta tazsia prevodovka, ktora otackam branila v rozlete :-) . Ten motor jemne prekonal moje ocakavania. Mal som moznost ist 2l DISI v Mazde 5 a 3. Tam som bol trochu sklamany.

inak ma prekvapilo , ze v COC mam uvedenu zakladnu hmotnost 1461kg, namiesto udavanym 1305kg. Maximalna 1980kg sedi. Tych 1305kg je asi hmotnost bez vodica( 75kg) a zakladna vybava. Kazda extra vybava nieco vazi
Mazda 6 GJ 2.0 145k, MT, WGN
Obrázok užívateľa
MacoBa
Opytovateľ
 
Príspevky: 46
Registrovaný: Ned Júl 22, 2012 10:18 pm
Bydlisko: Slovensko
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod marclucpicard » Pia Nov 08, 2013 9:34 pm

MacoBA: 2.0L 165k má v najvyššej výbave Revolution možnosť len MT, a 2.5-ka (192k) je iba AT bez možnosti manuálu je to síce zvláštne a bez možnosti voľby MT / AT naprieč výbavami ale asi to musíme akceptovať :hmmhmm
M6 GG 2.3L - moj dlhorocny sen ktory sa mi splnil 7.6.07
Obrázok užívateľa
marclucpicard
Prispievateľ
 
Príspevky: 422
Registrovaný: Str Okt 17, 2007 9:56 pm
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod kayman » Pia Nov 08, 2013 11:20 pm

A v Attraction je 165k zase len s automatom a 145k len s manuálom..

Už keď predstavili výbavy a ceny som nad týmto hútal prečo a doteraz som na to neprišiel :hmmhmm
Mazda 626 GF 1.8 74kW, strieborná, hatchback :)
Obrázok užívateľa
kayman
Prispievateľ
 
Príspevky: 311
Registrovaný: Štv Mar 01, 2012 12:26 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod Lubos1 » Sob Nov 09, 2013 11:39 am

MacoBa píše:...Lubos1: mam pre teba dobru a aj zlu spravu. Hluk ide riesit a udajne na uroven luxusnej triedy. Ta zla sprava je, ze to chlapika stalo 17t zlotych :!!: , co je cca 4t eur :ko

Co som z polstiny pochopil, robili myslim komplet auto. Blatniky, strechu, dvere, podvozok .... . Niekto si dal robit len tesnenia dveri, ale efekt bol slaby, minimalny...


Viem o tom, cital som to na inom fore. Na to sa mozem vykaslat. Vraj na tom Mazda Europe uz robi a mal by vyjst nejaky TSB. Ale nemam to 100% - ne potvrdene.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod MacoBa » Ned Nov 10, 2013 6:52 pm

Lubos1: keby to bola pravda, Mazda by si u mna riadne splha, nebolo by to bezvyznamne + . Ked nie, tak som s tym zmiereny . Hluk od kol som hadam ciastocne vyriesil zimnymi pneumatikami Dunlop 4D.

marclucpicard : tak ako pises, da sa to akceptovat, alebo este je moznost dovozu z DE, PL. Napr v PL je 145k verzia len pre najnizsiu vybavu.
Mazda 6 GJ 2.0 145k, MT, WGN
Obrázok užívateľa
MacoBa
Opytovateľ
 
Príspevky: 46
Registrovaný: Ned Júl 22, 2012 10:18 pm
Bydlisko: Slovensko
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Lubos1 » Ned Nov 10, 2013 9:25 pm

Hluk od kolies mi nevadi, v tomto Mazda urobila oproti minulemu modelu pokrok a je to lepsie. Podobne je na tom odhlucnenie motora. Naopak, aerohluk je omnoho silnejsi ako v GH.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod MacoBa » Ned Nov 10, 2013 9:42 pm

ten aerohluk moze byt rovnaky ako u GH, len je teraz mozno viac vnimany, kedze ostatne zdroje hluku su viac potlacene. Mne plave hluk od kol prisiel trosku vyssi ako by som cakal. Som zvedavy, ako sa prejavia zimaky
inak som mal moznost ist so 175k dieslom a motor mi prisiel ako hlucny. Teda bud slabo odhlucneny, alebo hlucny prejav motoru. Oba benziny mi prisli ako tiche :hmmhmm
Mazda 6 GJ 2.0 145k, MT, WGN
Obrázok užívateľa
MacoBa
Opytovateľ
 
Príspevky: 46
Registrovaný: Ned Júl 22, 2012 10:18 pm
Bydlisko: Slovensko
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Lubos1 » Pon Nov 11, 2013 9:35 am

Ak ti nieco svisti pri uchu, tak by si to vnimal aj keby boli ostatne zdroje hlukov na rovnakej urovni. Diesel je urcite tichsi ako v GH (aj tichsi aj lepsie odhlucneny), ale je to stale diesel a pocut to. Na dialnici je to ale naopak. O motore nevies kvoli nizkym otackam. Benzin naopak celkom dost pocut. Ja pocujem motor v podstate iba v meste.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod implant » Str Nov 13, 2013 9:32 am

Lubos1 píše:Ak ti nieco svisti pri uchu, tak by si to vnimal aj keby boli ostatne zdroje hlukov na rovnakej urovni. Diesel je urcite tichsi ako v GH (aj tichsi aj lepsie odhlucneny), ale je to stale diesel a pocut to. Na dialnici je to ale naopak. O motore nevies kvoli nizkym otackam. Benzin naopak celkom dost pocut. Ja pocujem motor v podstate iba v meste.

Mal som M6 150 koni diesel ma cely víkend ale ten aerohluk som si nevsimol a pritom som jazdil aj na dialnici mozno preto ze mam Mazdu CX 5 a uz som si zvykol.
implant
Opytovateľ
 
Príspevky: 47
Registrovaný: Štv Mar 08, 2012 6:26 pm

Poslaťod Tommy76 » Sob Nov 23, 2013 5:24 pm

Tiez som si ten hluk nejako moc nevsimol, ani na dialnici pri 150 km/h. Co som si ale vsimol, bol ten strasny naraz kamena a prasknute celne sklo. Som "very happy"... :ko
Tommy, Mazda 5, 2.0 MZR-CD GTA, Mazda 6, 2.2 Revolution
Obrázok užívateľa
Tommy76
Opytovateľ
 
Príspevky: 38
Registrovaný: Uto Jún 23, 2009 10:34 pm
Bydlisko: Nové Zámky
Znalosť automobilov: 2. Viem, kde sa dolieva voda do ostrekovača a že treba chodiť na pravidelné servisné prehliadky.

Poslaťod majki » Uto Jan 21, 2014 9:07 am

Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod majki » Pia Jan 24, 2014 11:32 am

Prijde mi to trochu az onanisticke, ve stylu Sveta Motoru a VW Group...ale co uz :lol , Mazda si to snad muze jednou za x let dovolit

http://auto.idnes.cz/test-auta-roku-maz ... _testy_fdv
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Lubos1 » Uto Feb 25, 2014 4:36 pm

Dnes mi volali z Autopalace, je nejaka zvolavacka. Nieco s vyhodnocovanim vyfukovych plynov (nie DPF). Jedna sa o vymenu nejakeho snimaca.
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Lubos1 » Štv Mar 06, 2014 9:34 am

Dnes som si pri jazde vsimol, ze mi pri brzdeni trasie volantom. Len pri brzdeni, nie pri beznej jazde, takze kolesa su ok. To by sice naznacovalo krive brzdove kotuce alebo nieco podobne, ale nezda sa mi to. Mam najazdene iba 17 000 km a to je priskoro. Niekde som zachytil, ze 6GJ ma problemy so zadnymi brzdami, ale detaily si nepamatam.
Vie niekto viac? :o)
Mazda 6 GJ kombi Revolution Top 2.5 141kW (čakateľ)
Mazda CX-3 Revolution 2.0 88kW
ex Mazda 6 GJ sedan Revolution 2.0 121kW
ex Mazda 6 GJ kombi Attraction 2.2 110kW
ex Mazda 6 GH liftback 2.2 120kW
ex Mazda 6 GG liftback 2.0 89kW
Obrázok užívateľa
Lubos1
Forum Guru
 
Príspevky: 1104
Registrovaný: Pon Sep 20, 2004 10:29 am
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod lakilaki » Štv Mar 06, 2014 10:05 am

Lubos1 píše:Dnes som si pri jazde vsimol, ze mi pri brzdeni trasie volantom. Len pri brzdeni, nie pri beznej jazde, takze kolesa su ok. To by sice naznacovalo krive brzdove kotuce alebo nieco podobne, ale nezda sa mi to. Mam najazdene iba 17 000 km a to je priskoro. Niekde som zachytil, ze 6GJ ma problemy so zadnymi brzdami, ale detaily si nepamatam.
Vie niekto viac? :o)

Podla mna pricinou budu na 99 % brzdove kotuce. Len ci to uznaju v mazde, ako zarucna vada :hmmhmm
Necudoval by som sa, keby znizovaniu hmotnosti á la skyactiv, podlahli aj brzdove kotuce ich stencenim :(

Mne sa uz stalo, ze original mazda kotuce po vymene sa zvlnili uz po 12.000 km-och.
(prve tovarenske kotuce vydrzali 100.000 km-ov)
Stanovisko mazda servisu ? Zvlnenie som sposobil ja, nespravnym pouzivanim auta, dali mi to aj pisomne. :crazy
lakilaki
Komunikátor
 
Príspevky: 848
Registrovaný: Uto Jan 17, 2012 8:56 pm
Bydlisko: EU

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mazda u nás a vo svete

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť