Stránka 1 z 1

Mazda vyviji jednotnou modularni platformu pro M3/M5/M6/CX-7

PoslaťNapísal: Uto Aug 31, 2010 11:01 am
od majki
http://www.autoweb.cz/mazda-nahlizi-do-budoucnosti/
To zni velmi zajimave, dokonce pracuji na uprave pro M2. Navic tato platforma je o 30% tuzsi nez u stavajici M6 a zaroven je lehci... Snad toto usetreni se odrazi zaroven na cenach...

Re: Mazda vyviji jednotnou modularni platformu pro M3/M5/M6/

PoslaťNapísal: Uto Aug 31, 2010 9:49 pm
od laki
Nova modularna platforma ma byt uz pri novej M6.
Je to dosledok oddelenia sa od Ford, od ktoreho sa nakupovali velkoseriove, lacne diely.
Bolo to podla mna, ale na ukor kvality spracovania aut.
Snad nova platforma prinesie aj novu, vyssiu kvalitu mazda aut.
Takze lacnejsie mazdy asi nebudu, ale kvalitnejsie asi ano.
Ja len dufam, ze sa Mazda vrati s kvalitou pred obdobie fuzie s FORDom.

Re: Mazda vyviji jednotnou modularni platformu pro M3/M5/M6/

PoslaťNapísal: Uto Aug 31, 2010 9:52 pm
od majki
Tak neviem ako si vysvetlit tvoju poznamku o kvalite ve srovnanim s tym, ze Mazda6 sa umiestnila v teste na 100tkm na 1. mieste, Mazda5 na 2. mieste, nedavno M2 a M3 obsadily prve a druhe miesta vo statistikach spolahlivosti atd... :tma

Re: Mazda vyviji jednotnou modularni platformu pro M3/M5/M6/

PoslaťNapísal: Uto Aug 31, 2010 10:08 pm
od laki
Nepatri to sice sem, ale slusne je odpovedat.
Pred rokom 2000 som mal kupene 3ks mazdy, po roku 2000 2ks mazdy.
Pri tych prvych troch mazdach som obrazne povedane ani nevedel, ze mam motor v aute a kazda mala odjazdene nad 200.000 km-ov. Nevedel som co to je drncanie, vrzganie, klepanie, spotreba oleja, hrdzave plechy atd.
Kupou M3-ky sa situacia zmenila a M2 sa mi zda, ze bude pokracovat v slapajach M3 vid Tvoje skusenosti s M2.

Re: Mazda vyviji jednotnou modularni platformu pro M3/M5/M6/

PoslaťNapísal: Uto Aug 31, 2010 10:18 pm
od majki
Skusenosti jednoho cloveka s jednou konkretnou M2 (ja) este neznamenaju, ako su na tom ostatni. Je treba sa tiez zamysliet nad tym, ze Mazda dlhodobo (az na posledny rok) zvysuje celosvetovo predaje a pred krizou v mnoha zemich to slo aj cez 100% narust.
Jasne, ze k urcitemu poklesu kvality dochadza, je to dane tlakom na cim dal nizsiu cenu (zrovna o vikende som nasiel ceniky 626GF, kde su ceny srovnatelne s dnesnou Mazdou6, ked sla pred tromi rokmi do predaja - tzn. zakladna verzia za 619tkc - , ale pred 10 rokami boli k pomeru tejto ceny ine platy nez dnes!!!) aut celosvetovo. Ked to ale porovnam napriklad s Fordami, co mame v robote (Fiesty, Focusy a Mondea), tak to Mazda je vedla nich naprosto bezporuchova znacka. To, co sa deje dnes a denne s autami v nasom vozovom parku (a to ich mame cca. 100kusov)...nedokazem si predstavit, ze toto by robily aj Mazdy. Samozrejme, smola na spatny kus sa moze objavit (v pripade Mazdy su to otravne problemy, vid ja...v pripade Forda to mozu byt funkcne problemy - motor, brzdy, spojka atd., vid nas vozovy park), pak sa samozrejme ozve spis ten, co ma problem, nez ten, co chce svoje auto pochvalit.

Re: Mazda vyviji jednotnou modularni platformu pro M3/M5/M6/

PoslaťNapísal: Str Sep 01, 2010 1:42 pm
od Rainbow
laki píše:Pred rokom 2000 som mal kupene 3ks mazdy, po roku 2000 2ks mazdy.
Pri tych prvych troch mazdach som obrazne povedane ani nevedel, ze mam motor v aute a kazda mala odjazdene nad 200.000 km-ov. Nevedel som co to je drncanie, vrzganie, klepanie, spotreba oleja, hrdzave plechy atd.

Neviem, ake zazracne Mazdy si to mal pred rokom 2000... Zadne lemy su hrdzave na kazdej. A drncania tam mam aspon 4 druhy.

Re: Mazda vyviji jednotnou modularni platformu pro M3/M5/M6/

PoslaťNapísal: Str Sep 01, 2010 1:48 pm
od laki
121/323F/626/
Ta Tvoja 323 (?) uz asi drnci kvoli starobe.
Patri sa ju poslat asi na zasluzeny dochodok :ho: