Stránka 1 z 2

Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Uto Jan 26, 2010 11:14 am
od majki
MAZDA6 FACELIFT BUDE ODHALENA V ŽENEVĚ

Praha, 26. ledna 2010 – Na letošním Mezinárodním autosalonu v Ženevě bude mít světovou premiéru faceliftovaná verze oblíbené Mazdy6. Tato nová, upravená verze ještě zlepšuje silné vlastnosti svého předchůdce – tedy například radost z jízdy nebo nízkou spotřebu; přičemž byl zároveň ještě zkvalitněn interiér vozu, snížil se vliv na životní prostředí a bezpečnost vozu.

Nový výzor celé rodiny Mazda zároveň s novými předními a zadními světlomety vytváří ještě více sportovnosti a čistší prémiovou identitu. Facelift vozu Mazda6 bude mít k dispozici šest pohonných jednotek, včetně nového benzinového motoru 2,0 DISI , který přináší se sníženou spotřebou zároveň nižší emise než původní dvoulitrový motor, který nahrazuje. Pětistupňová automatická převodovka byla upravena speciálně pro tento nový benzinový motor tak, aby dodávala optimální kombinaci výkonu a spotřeby. Upravené verze motorů Mazda MZR o objemu 1,8 a 2,5 litru doplňují nabídku benzinových agregátů. Na straně dieselů pak Mazda nabízí motor Mazda MZR-CD o objemu 2,2 litru – ve třech výkonových variantách; od 129 do 180 koní. Všechny varianty nabízejí sportovní pocit z jízdy, zlepšenou spotřebu a nižší emise CO2.

Mazda6 také nabízí některé nové bezpečnostní prvky – například nový systém natáčení předních světlometů nebo systém pro pomoc při rozjezdu do prudkých kopců. Toto vše dělá z faceliftované Mazdy6 jedno z nejbezpečnějších a nejzábavnějších aut v segmentu.

Mazda Motor Česká republika


Mazda6_5HB-sport_2010_action_01__jpg72.jpg
Mazda6 F/L 2010 HB

Mazda6_5HB-sport_2010_still_01__jpg72.jpg
Mazda6 F/L 2010 HB Sport

Mazda6_sport_2010_interior_01__jpg72.jpg
Mazda6 F/L 2010 Sport Interier

Mazda6_WGN-sport_2010_action_01__jpg72.jpg
Mazda6 F/L 2010 Wagon

Mazda6_WGN-sport_2010_still_01__jpg72.jpg
Mazda6 F/L 2010 Wagon

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Uto Jan 26, 2010 11:16 am
od majki
Myslim si, ze neztratila nic ze sve elegance a pusobi jeste luxusnejsim dojmem nez drive (predni maska).
Interier doznal minimalnich zmen.

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Štv Jan 28, 2010 5:30 pm
od Sedvo
Sice minimální změny, ale jestli se nepletu, tak informace o klimatizaci, rádiu a palubního PC by se měli zobrazovat v kapličce, tedy na displey mezi budíkama.

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Str Máj 05, 2010 4:31 pm
od majki
Podrobnosti :o) a ceske ceny:
http://news.auto.cz/cesky-trh/mazda6-6-2010.html

Vylepsili podvozek, zvetsili brzdy, zkratili pruziny, zmenili nastaveni tlumicu, pridali automaticke sepnuti nouzovych svetel pri prudkem brzdeni (doufam, ze to jde vypnout!!), asistenta pro rozjezd do kopce nebo bixenonove nataceci svetlomety. Studujte, diskutujte :o)

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Str Máj 05, 2010 5:42 pm
od TomAnt
Majki, preco by si to vypinal? Je to prvok bezpecnosti.

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Str Máj 05, 2010 6:23 pm
od majki
Dokazes si predstavit, ze si uzivas jadrnu jazdu po prazdnej okreske (co predstavuje raznu akceleraciju aj deceleraciju, rezanie zatacok atd.) a kazdu chvilu ti blikaju warningy ako splasene?

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Str Máj 05, 2010 8:01 pm
od scarfer99
asi si nanu zacnem setrit:) aj tie hmlovky sa mi viac pacia. Tie predosle mi tam pripadali ako z ineho auta:)

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Str Máj 05, 2010 9:35 pm
od TomAnt
Majki, urcite to bude nastavene na NUDZOVE brzdenie, t.j. plna brzda ked uz ti zapina aj ABS... tak predsa standardne nebrzdis...

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Str Máj 05, 2010 11:38 pm
od majki
Aby si sa necudoval, u Focusu II RS je to nastavene na agresivne brzdenie, cize dany vodic pak na tej okreske, kde si uziva jazdu, vazne vyzera ako magor, pretoze blika kazdu chvilu ako kolotocar...

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Štv Máj 06, 2010 10:08 am
od TomAnt
Focus je Focus a Mazda je Mazda :) Uvidime...

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Sob Júl 10, 2010 9:43 pm
od majki
Vcera jsem videl konecne F/L M6 Wagon na vlastni oko, v GTA verzi, barva bronzova Midnight mica a klobouk dolu. Prijde mi, ze predni svetlomety krapet zuzili, ona sporna lista v predni mrizce vypada skvele, autu dava premiovejsi look. Interier taky doznal mnoha zlepseni, zejmena materialy a stredovy panel, vsechno vypada hodnotneji, opet se nabizi slovicko premioveji. Uz se tesim na jizdni seznamovani :-) , vcera jsem radil s M3 1.6 MZR TX hatch. Snad pristi vikend uz konecne sepisu zazitky se zminenou M3 1.6 a jeste M3 2.0 DISI sedan.

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Sob Júl 10, 2010 11:11 pm
od TomAnt
Ale s cenou nespravili nic asi... ziaden facelift smerom dole...

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Sob Júl 10, 2010 11:22 pm
od majki
Konkretne toto GTAcko bolo za cca 800.000,- CZK. Ked si zoberies, ze je to plna palba...
Samozrejme nie je mozne srovnavat napriklad s <|> Laguna, ze...

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Ned Júl 11, 2010 9:42 am
od TomAnt
Nie, ja v poslednom case porovnavam s Toyotou, to je celkom adekvatne porovnanie...
Preto svokrovci vcera kupili Toyotu Yaris, ktora bola v porovnani s plus-minus identicky vybavenou Mazdou 2 o 18% !!! lacnejsia...
Nehovorim uz o tom ze do Mazdy 2 nedas 6 stupnovu prevodovku a start-stop system... napriklad...

Taaakze, nechce sa mi ist klikat zas porovnatelneho Avensisa, ale predpokladam ze by to dopadlo dost podobne, grrrrr.

Re: Mazda6 F/L 2010

PoslaťNapísal: Ned Júl 11, 2010 9:47 am
od majki
Nastastie Avensis sa vo vsetkych testoch pred M6 sklana a hovori jej sluzobnicek, draha kolegynka s Hiroshimy :spik2

Ze u M2 zaspali s urcitymi vecami, to priznavam a sere mna to tiez (vid start-stop system, nechapem, ze ho maju odladeny len pre 2.0 DISI motor; BC az od druhe najvyssej vybavy atd. )