Stránka 2 z 2

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Ned Nov 22, 2009 12:16 pm
od Sedvo
Teď jsem četl test v autobildu, tedy autotipu a M6 skončila jako poslední z 12 nebo kolika aut. Ale spíš tam byl problém, že použili originální pneu - Dunlop SP sport 2050 ve velikosti 225/45 R18 a také, že záď byla neklidná při vyhýbacím manévru a ESP zasahovalo relativně brzy.
Taky si stěžovali, že motor má výrazný turboefekt a auto s tím mělo problémy.

Takže bych řekl, že 120kW verze bude lepší, tak jak 136kW a je to hlavně kvůli průběhu krouťáku. Proto osobně bych volil 120kW!!! Bohužel v ČR se tento motor nenabízí ve verzi GTA, ale v D ano.

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Str Nov 25, 2009 4:34 pm
od Stax
Doktor píše:Toto je uplne mimo misu chlapci


ked to povies tak to tak musi byt :hmmhmm

aj ked mozno ani nie...

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Sob Dec 12, 2009 2:22 pm
od Doktor
A toto ma byt co za prispevok? Nechces ist do politiky? Lebo si nepovedal nic.

Inak vcera som sa povozil na CX-7 2.2 MZR-CD, a celkom sa mi to videlo. 127kW a 400Nm, celkom dobre to islo, ked uz sa to rozbehlo. 6-MT to bolo, padalo to tam jedna radost. Urobil som si taky mensi vylet s podielom vsetkeho, a do Bratislavy idealne auto, pritom slusny podvozok a tuhost, trosku malo komunikativne riadenie, ale to je v A6 este horsie. Hluk od podvozku minimalny, stvorvalcek po zahriati v poriadku taktiez. Trosku mensi kufor, neplnohodnotna rezerva a nepritomnost siete medzi zadnymi sedadlami a batoz. priestorom by asi boli moje vycitky. Zase ale paradny design jak in tak aj out.

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Pon Dec 14, 2009 2:32 pm
od Stax
Doktor píše:A toto ma byt co za prispevok? Nechces ist do politiky? Lebo si nepovedal nic.

Inak vcera som sa povozil na CX-7 2.2 MZR-CD, a celkom sa mi to videlo. 127kW a 400Nm, celkom dobre to islo, ked uz sa to rozbehlo. 6-MT to bolo, padalo to tam jedna radost.

A toto ma byt co za prispevok? Nechces ist do politiky? Lebo si nepovedal nic.

Inak posledne 3 mesiace sa vozim v M3 2.2 MZR-CD a celkom sa mi to vidi este stale. 136kW a 400Nm, celkom dobre to chodi. 6-MT to je, pada to tam jedna radost.

;) skus znovu ked zacnes pisat o mimomisnych prispevkoch...

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Pon Dec 14, 2009 5:10 pm
od Sedvo
To Stax: hele Doktora si, ale vůbec nepochopil. Chtěl jenom říct, že oproti starém 2.0 MZR-CD, který byl upgradem 2.0 DiTD, tak nový 2.2 není zase tak velký skok. Chápeš? Přečti si, proč napsal, že je to mimo mísu.
A osobně si myslím, to co napsal Doktor. 2.2 je dobrý motor, ale např. pro Mazdu 6 je ideální výkonová varianta 120 kW.

Mazda už má ohlášený nový motor, který bude vycházet z 2.2, takže asi současná verze je jenom takový přechod a toto vlákno založil hlavně kvůli tomu, jestli náhodou někdo nemá info o tomto nově dělaném motoru.

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Pon Dec 14, 2009 5:41 pm
od Stax
Sedvo píše:Chtěl jenom říct, že oproti starém 2.0 MZR-CD, který byl upgradem 2.0 DiTD, tak nový 2.2 není zase tak velký skok.

stojim si za tym co som napisal. oproti 2.0mzr-cd je ten skok velmi zaujimavy. co-to mam odjazdene na oboch...

co sa tyka mimomisnych prispevkov. ake prevratne informacie priniesol prispevok o CX-7 k ohlasenym novym motorom?

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Pon Dec 14, 2009 6:00 pm
od Sedvo
Skok to zajímavý je, ale jenom výkonový (nejsilnější verze), o něco lepší kultivovanost a určitě prospěla změna rozvodu motoru na řetěz, ale to je vše. Myslíš, že by to z 2.0 nebyly schopni dostat?

Ale změna z DiTD na MZR-CD, to byl rozhodně brutálnější skok.

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Uto Dec 15, 2009 3:33 am
od Shr3k
Sedvo píše:http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine

No to máme stejné info :ho:

Jsem rád, že čtete mnou vytvářený článek. :lol

Jinak jarní facelift šestky přinese mírně snížené výkony 2.2 MZR-CD kvůli emisím. High Power bude mít jen 180 PS.

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Uto Dec 15, 2009 2:04 pm
od majki
Shr3ku, to bude to Sky-D?

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Uto Dec 15, 2009 2:18 pm
od Sedvo
Myslím si, že to nebude SKY-D. Ten motor by měl být BI-Turbo. To co psal Shr3k, je jenom upravení řídící jednotky, aby motor plni EURO5!

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Str Dec 16, 2009 12:53 am
od Shr3k
majki píše:Shr3ku, to bude to Sky-D?

Sky-D bude až v roce 2011.

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Ned Dec 20, 2009 10:56 pm
od Doktor
Stax píše:stojim si za tym co som napisal. oproti 2.0mzr-cd je ten skok velmi zaujimavy. co-to mam odjazdene na oboch...
co sa tyka mimomisnych prispevkov. ake prevratne informacie priniesol prispevok o CX-7 k ohlasenym novym motorom?


Tak po poriadku, pan motorista. Si dnes vecer popijam vyborne vinko, tak mi ani nestoji za to sa nasrat.
Ad 2.0 vs. 2.2 MZR-CD: po vybornych skusenostiach s 2,0 136kW 5-MT pred faceliftom som bol mierne sklamany po F/L 105kW 6-MT - sestikvalt naozaj nebol treba, a filter pevnych castic motor dusil. Pretoze u nas doma ma Mazda pomerne dlhu tradiciu a DiTD absolutne co sa tyce dieselovej otazky nevyhovoval, tak 2,0 MZR-CD bol prijaty s velkym nadsenim, a po skusobnej jazde okamzite objednany. No a vzhladom na to, ze uz pomaly dosluhuje, a auta vybavena 2.2 MZR-CD sa javili ako logicky nastupca, tak boli podrobene celkom dokladnemu vyzkumu s dost rozpacitym vysledkom (keby si sa unuval citat cele vlakno, urcite by si nasiel moj prispevok popisujuci prave testovaciu jazdu s 2.2 185PS. Ten motor sam o sebe je velmi moderny - 10 otvorov vo vstrekovacoch, kompresny pomer 16,3:1 je celkom nizky, DOHC rozvody su pohanane retazou atd. No a nova Mazda 6 je bezpochyby auto minimalne nadpriemernych kvalit, na ktorom sa uz ale bohuzial prejavilo setrenie (mne najviac vadi o jeden klb menej v spodnej casti lichobeznikoveho zavesenia prednej napravy, co ma bohuzial za nasledok zhorseny kontakt pneumatiky s povrchom - nie je to ani lichobeznik, ani Mcpherson...), ale ako som v horeuvedenom prispevku napisal, novy motor a nove auto, nie su jeden pre druheho odladene (s napatim cakam, co prinesie F/L). Ja som absolvoval asi 60km jazdu s prevahou clenitych horskych ciest, a jazda teda vobec nebola prijemna... Moj dalsi nadvazujuci prispevok o CX-7 diesel bol o tom, ze v inom aute ten motor funguje OK - moze to byt dane vacsou hmotnostou CX-7, AWD, mensou spickou krutiaceho momentu, zato v sirsom rozsahu otacok atd.

Takze dufam, ze teraz uz je to vsetko jasne... Ad M3 2,2 - nie je to tazke na nos?

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Pon Dec 21, 2009 12:07 am
od Stax
vsetko je relativne co sa tyka tazkeho nosu ale skor by som povedal ze sa sprava velmi slusne aj ked je jasne ze to neni to co 1.6benzin...

na zdravie ;)

Re: 2.2 diesel upgrade

PoslaťNapísal: Uto Dec 22, 2009 1:07 am
od Shr3k
Doktor píše:Ja som absolvoval asi 60km jazdu s prevahou clenitych horskych ciest, a jazda teda vobec nebola prijemna... Moj dalsi nadvazujuci prispevok o CX-7 diesel bol o tom, ze v inom aute ten motor funguje OK - moze to byt dane vacsou hmotnostou CX-7, AWD, mensou spickou krutiaceho momentu, zato v sirsom rozsahu otacok atd.

Takze dufam, ze teraz uz je to vsetko jasne... Ad M3 2,2 - nie je to tazke na nos?

Mám na 185k 2.2 MZR-CD najeto 25000 km a naopak musím říct, že je s ním cestování hodně příjemné. A výhoda šestikvaltu u 145k 2.0 MZR-CD nejlépe vynikne na dálnici (opět, najel jsem s ním 50000 km), navíc ta nová převodovka (6kvalt) má mnohem lepší konstrukci, dvojité synchrony atp. Co se týče CX-7, tak špička momentu je u ní stejná, 400 Nm, motor nemá jen takové výkonové špičky kvůli systému redukce emisí. Přesto mi k CX-7 lépe sedí benzínová 2.3 LF-T - škoda jen že v Evropě bez automatu.

Kdybych měl říct, co by Mazda měla honem udělat, tak diesel twinturbo s výkonem kolem 150 kW a spojit ho s nějakým slušným automatem, aspoň 6kvaltem nebo dvouspojkovou převodovkou. Což doufám udělá. Doufám také, že se podaří dokončit vývoj 16X Wankelu s přímým vstřikem a že v nové RX-7 dojde opět na přeplňování, abych si jako druhé auto do rodiny nemusel kupovat nějakou BMW Z4 atp.