Doktor píše:Viděl jsem grafy téhle motorizace z válcové zkušebny, a je to pláč nad výdělkem, strašně špatně - více časopis Auto Diesel 1/2009. Top motorizace se zkrátka nepovedla, protože je to vysoký špičkový výkon za cenu ztráty pružnosti ve smyslu náběhu síly, má to malinko charakter 2,0 PD motoru od VW. Když Mazdu 6 ropu, tak mid power, když 4-válec diesel, tak BMW 123d nebo MB C 250CDI.
A není možné, že to byl zrovna blbý kus, co testovali?
Protože když jsem to projížděl, tak náběh krouťáku byl příjemně lineární v podstatě od volnoběhu, kdykoli přišlápneš, tak to jede, je tichý a nevibruje. Točil jsem to maximálně do 3000 rpm, víc to je zbytečné i točit.
Jinak ten motor v MB,taky nějak nevychvalovali v novém modelu E, že je lepší ta slabší verze a taky tam mají 2 turba, takže zase konstrukční složitost.
V současnosti nejlepší diesely má BMW!