Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Mazda 6 2,2 MZR-CD

Mazda správy zo Slovenska, Čiech a celého sveta.

Re: Mazda 6 2,2 MZR-CD

Poslaťod Sedvo » Str Máj 13, 2009 9:45 am

Doktor píše:Viděl jsem grafy téhle motorizace z válcové zkušebny, a je to pláč nad výdělkem, strašně špatně - více časopis Auto Diesel 1/2009. Top motorizace se zkrátka nepovedla, protože je to vysoký špičkový výkon za cenu ztráty pružnosti ve smyslu náběhu síly, má to malinko charakter 2,0 PD motoru od VW. Když Mazdu 6 ropu, tak mid power, když 4-válec diesel, tak BMW 123d nebo MB C 250CDI.


A není možné, že to byl zrovna blbý kus, co testovali?
Protože když jsem to projížděl, tak náběh krouťáku byl příjemně lineární v podstatě od volnoběhu, kdykoli přišlápneš, tak to jede, je tichý a nevibruje. Točil jsem to maximálně do 3000 rpm, víc to je zbytečné i točit.

Jinak ten motor v MB,taky nějak nevychvalovali v novém modelu E, že je lepší ta slabší verze a taky tam mají 2 turba, takže zase konstrukční složitost.

V současnosti nejlepší diesely má BMW!
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod majki » Str Máj 13, 2009 12:35 pm

Sedvo píše:V současnosti nejlepší diesely má BMW!

Nejlepe ve spojeni se sesti valci :!!:
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Sedvo » Str Máj 13, 2009 1:29 pm

Ani není potřeba, prostě v současnosti má BMW 4-válcové motory, které mají výborný výkon a parádní spotřebu.

Ale asi máš pravdu v tom, že 6 válců je 6 válců.
Mazda 6 2.0 MZR - CD GTA Obrázok
Obrázok užívateľa
Sedvo
NadMazďák
 
Príspevky: 3333
Registrovaný: Sob Mar 04, 2006 7:25 pm
Bydlisko: Klobouky u Brna
Znalosť automobilov: 5. Trúfam si na elementárny servis, ako je výmena vadnej žiarovky, výmena brzdných kotúčov a pod.

Poslaťod majki » Str Máj 13, 2009 1:40 pm

:) ja mam holt BMW vzdy spojeno se spickovym sestivalcem, mno :o)
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod 323.Hans.626 » Štv Máj 14, 2009 7:53 am

majki píše::) ja mam holt BMW vzdy spojeno se spickovym sestivalcem, mno :o)

no to já taky.. ehm to sme dva :ho:
MAZDAKLAM JE SEKTA a já rozhodně žádnou sektu NEPODPORUJI :nene
Obrázok užívateľa
323.Hans.626
VIP 2008
 
Príspevky: 2898
Registrovaný: Štv Dec 15, 2005 9:52 am
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Poslaťod majki » Pon Jún 15, 2009 12:38 pm

Snad bude stacit citace prvnich vet...
Občas je prý dobré říkat i takové věci, o nichž nikdo nepochybuje. Tento dvojtest bude právě takovým povídáním. Vyzkoušeli jsme dva silnější turbodiesely v Mazdě6, ale mnoho nového jsme nezjistili. Šestka totiž stále tvoří špičku v neprémiové střední třídě. Teď je jen o něco ostřejší.

http://magazin.auto.cz/testy/mazda6-2-2 ... steni.html
Celek svou vyvážeností tvoří právem aktuální špičku v neprémiové střední třídě.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Predchádzajúci

Späť na Mazda u nás a vo svete

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť