George píše:Japonec až na začátek
Tak tak a nikdo s tim nic neudela!
Anonymous píše:motor v saabe tvojho tatka bol motor saab. tie motory boli skvele.
Inac oni vedia vyrabat spickove motory, len uz to nerobia. v tych casoch, ked tvoj tato jazdil na 99-tke, tak tiez saab/scania vyrabala najlepsie naftaky do tahacov, v tom case bola rarita, ze by tahac vydrzal 1.300.000 km. A to 113-ky scanie bezne absolvovali. vtedy to este bola jedna firma, a vyrabala aj stihacky. takze o technike vedeli svoje.
teraz tam davaju opel motory. tak preto. a bohuzial nielen motory...
prachy, pristup koncernu k zancke, a usporne opatrenia niekde sa musia prejavit.
Anonymous píše:motor v saabe tvojho tatka bol motor saab. tie motory boli skvele.
Inac oni vedia vyrabat spickove motory, len uz to nerobia. v tych casoch, ked tvoj tato jazdil na 99-tke, tak tiez saab/scania vyrabala najlepsie naftaky do tahacov, v tom case bola rarita, ze by tahac vydrzal 1.300.000 km. A to 113-ky scanie bezne absolvovali. vtedy to este bola jedna firma, a vyrabala aj stihacky. takze o technike vedeli svoje.
teraz tam davaju opel motory. tak preto. a bohuzial nielen motory...
prachy, pristup koncernu k zancke, a usporne opatrenia niekde sa musia prejavit.
Anonymous píše:A to 113-ky scanie bezne absolvovali. vtedy to este bola jedna firma, a vyrabala aj stihacky. takze o technike vedeli svoje.
teraz tam davaju opel motory. tak preto. a bohuzial nielen motory...
prachy, pristup koncernu k zancke, a usporne opatrenia niekde sa musia prejavit.
Kris píše:A co ten Signum? To neni dobre?
TomAnt píše:Xeeeedos, Xeeeedos, Xeeedos...
Doktor píše:Tahace Scania maju stale tu najlepsiu povest, motory tam urcite nie su Opel .
Anonymous píše:PS: asi viete aj o SVC motore, ktory vyvinul saab, ktory ma objem 1,6 l, vykon 225 PS a 304 Nm. Litrovy objem: 150 k a o 30% mensiu spotrebu ako 3,2 V6. Aj to je saab.
Anonymous píše:Vazeny pan Doktor, viete, ja som taky dement, ze som si myslel, ze scanie maju oplacke motory. No a odkial by ich mali? No predsa z tahacov opel.... boze...
Asi ste boli jediny, ktory to tak pochopil. A teraz sa mi uz ani nechce dokazovat vztah opel-saab, GM-fiat, a ze napr. saab 900 bol postaveny na podvozku Calibry s 2,5 V6 opel motorom a podobne veci. Je mi to jedno.
PS: asi viete aj o SVC motore, ktory vyvinul saab, ktory ma objem 1,6 l, vykon 225 PS a 304 Nm. Litrovy objem: 150 k a o 30% mensiu spotrebu ako 3,2 V6. Aj to je saab.
Anonymous píše:A teraz sa mi uz ani nechce dokazovat vztah opel-saab, GM-fiat, a ze napr. saab 900 bol postaveny na podvozku Calibry s 2,5 V6 opel motorom a podobne veci. Je mi to jedno.
PS: asi viete aj o SVC motore, ktory vyvinul saab, ktory ma objem 1,6 l, vykon 225 PS a 304 Nm. Litrovy objem: 150 k a o 30% mensiu spotrebu ako 3,2 V6. Aj to je saab.
Doktor píše:Vazeny pan anonym, dement som ja, ste asi jediny, kto si to este nevsimol. To s tymi Scaniami mal byt vtip. Prosim primite moje ospravedlnenie.
P.S. O SVC prekvapivo viem, ale preco sa asi nevyraba? Okrem toho, ze uz sami sebe nevladnu, tak vyvstal problem v utesneni prekvapivo prave okolo natacacej hlavy.
Anonymous píše:PS: Opel Signum je auto, ktore zrejme nikdy nedostane zasluženú pozornosť. Podla mňa je to vynimočné auto (aj ked tuším aké budú reakcie). Odporučujem ju vyskušať. Nehovorím, že si dajte plagát nad postel, ale ak máte príležitosť, vyskúšajte. Len tolko.
Späť na Mazda u nás a vo svete
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť