Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Spolehlivost vozů na prvním místě .... to je Mazda.

Mazda správy zo Slovenska, Čiech a celého sveta.

Poslaťod Atenza » Pon Jan 10, 2005 4:01 pm

George píše:Japonec až na začátek :o)

Tak tak a nikdo s tim nic neudela! :ho:
Obrázok užívateľa
Atenza
Komunikátor
 
Príspevky: 631
Registrovaný: Uto Nov 02, 2004 1:53 pm
Bydlisko: Nove Mesto pod Smrkem/Dingolfing

Poslaťod dabel » Pon Jan 10, 2005 5:01 pm

Anonymous píše:motor v saabe tvojho tatka bol motor saab. tie motory boli skvele.
Inac oni vedia vyrabat spickove motory, len uz to nerobia. v tych casoch, ked tvoj tato jazdil na 99-tke, tak tiez saab/scania vyrabala najlepsie naftaky do tahacov, v tom case bola rarita, ze by tahac vydrzal 1.300.000 km. A to 113-ky scanie bezne absolvovali. vtedy to este bola jedna firma, a vyrabala aj stihacky. takze o technike vedeli svoje.
teraz tam davaju opel motory. tak preto. a bohuzial nielen motory...
prachy, pristup koncernu k zancke, a usporne opatrenia niekde sa musia prejavit.

Anonym: Presne, ako pises :( Kedysi (este cca. pred 5 rokmi) som so znackou Saab velmi sympatizoval a tajne tuzil po Saabe 9000CSE s 2.3t 200k motorom. Ten kamarat tam ma motor Isuzu 3.0TiD. Jazdi to pekne, ale zvladne to najlepsie do servisu a naspat - neprejde mesiac, aby sa to nevysypalo. O.i. menene turbo (porucha o druhej v noci na dialnici, oprava za cca. stvrt melona - auto bolo nastastie este v zaruke). Ked sa pytal mechanikov - medzicasom sa s nimi uz dobre pozna, kde to ma este slabiny, odpovedali mu "cely motor je jedna velka slabina".
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Honza » Pon Jan 10, 2005 5:30 pm

Anonymous píše:motor v saabe tvojho tatka bol motor saab. tie motory boli skvele.
Inac oni vedia vyrabat spickove motory, len uz to nerobia. v tych casoch, ked tvoj tato jazdil na 99-tke, tak tiez saab/scania vyrabala najlepsie naftaky do tahacov, v tom case bola rarita, ze by tahac vydrzal 1.300.000 km. A to 113-ky scanie bezne absolvovali. vtedy to este bola jedna firma, a vyrabala aj stihacky. takze o technike vedeli svoje.
teraz tam davaju opel motory. tak preto. a bohuzial nielen motory...
prachy, pristup koncernu k zancke, a usporne opatrenia niekde sa musia prejavit.


Ovšem Opel samotnej je na 16 místě,Saab na 33..Takže jenom v součástkách od Opla to asi nebude že.. :spik2
626 krasavice jak sviňa

Pokaždé když onanujete Bůh zabije koťátko!
Obrázok užívateľa
Honza
Forum Guru
 
Príspevky: 1799
Registrovaný: Str Máj 14, 2003 9:37 am

Poslaťod Doktor » Pon Jan 10, 2005 6:55 pm

Anonymous píše:A to 113-ky scanie bezne absolvovali. vtedy to este bola jedna firma, a vyrabala aj stihacky. takze o technike vedeli svoje.
teraz tam davaju opel motory. tak preto. a bohuzial nielen motory...
prachy, pristup koncernu k zancke, a usporne opatrenia niekde sa musia prejavit.


Tahace Scania maju stale tu najlepsiu povest, motory tam urcite nie su Opel :lol . A takisto sa firma stale podiela na vyrobe SAAB JAS-39 Grippen, a budete prekvapeni, prave jeho motoru!! SAAB bohuzial ide do kytek. Opel poriadne auto nikdy nevyrabal, a vyzera to, ze uz ani nebude.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod Kris » Pon Jan 10, 2005 6:59 pm

A co ten Signum? To neni dobre?
Každý sa sťažuje na málo peňazí, ale nikto sa nesťažuje na nedostatok rozumu :)
Obrázok užívateľa
Kris
VIP 2008
 
Príspevky: 6765
Registrovaný: Pon Aug 16, 2004 9:41 am
Znalosť automobilov: 3. Mam už čosi odjazdené, začínam sa rozhliadať po olejoch, filtroch a spotrebnom materiáli.

Poslaťod Doktor » Pon Jan 10, 2005 7:11 pm

Kris píše:A co ten Signum? To neni dobre?


Opel? Spadlo ti nieco na hlavu? Len sa ty drz svojho Xedosa, Opel ide do kytek. Vectra haluz design. Signum nikto moc nechce, nadeje sa upieraju na Astru, ale tej to zatial velmi nejde, uvidime.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod TomAnt » Pon Jan 10, 2005 7:19 pm

Xeeeedos, Xeeeedos, Xeeedos...
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod majki » Pon Jan 10, 2005 8:31 pm

TomAnt píše:Xeeeedos, Xeeeedos, Xeeedos...

Xedoooooos rulezzzzzz :ho:
Fabbrica Italiana Automobili Torino
Obrázok užívateľa
majki
Administrator VIP 2009
Administrator VIP 2009
 
Príspevky: 11830
Registrovaný: Str Apr 28, 2004 9:28 pm
Bydlisko: metropolitan
Znalosť automobilov: 6. Bežne si robím drobné opravy a úpravy na aute, automechanika potrebujem výnimočne.

Poslaťod Bootleg » Pon Jan 10, 2005 9:08 pm

Eunos Cosmo rulezzz! :wink
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Hosť » Uto Jan 11, 2005 12:12 am

Doktor píše:Tahace Scania maju stale tu najlepsiu povest, motory tam urcite nie su Opel :lol .


Vazeny pan Doktor, viete, ja som taky dement, ze som si myslel, ze scanie maju oplacke motory. No a odkial by ich mali? No predsa z tahacov opel.... boze...
Asi ste boli jediny, ktory to tak pochopil. A teraz sa mi uz ani nechce dokazovat vztah opel-saab, GM-fiat, a ze napr. saab 900 bol postaveny na podvozku Calibry s 2,5 V6 opel motorom a podobne veci. Je mi to jedno.
PS: asi viete aj o SVC motore, ktory vyvinul saab, ktory ma objem 1,6 l, vykon 225 PS a 304 Nm. Litrovy objem: 150 k a o 30% mensiu spotrebu ako 3,2 V6. Aj to je saab.
Hosť
 

Poslaťod Bootleg » Uto Jan 11, 2005 1:55 am

Anonymous píše:PS: asi viete aj o SVC motore, ktory vyvinul saab, ktory ma objem 1,6 l, vykon 225 PS a 304 Nm. Litrovy objem: 150 k a o 30% mensiu spotrebu ako 3,2 V6. Aj to je saab.


SVC je super!! 4° náklon hlavy, meniaci sa kompresný pomer, to je to, že?
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Doktor » Uto Jan 11, 2005 9:06 am

Anonymous píše:Vazeny pan Doktor, viete, ja som taky dement, ze som si myslel, ze scanie maju oplacke motory. No a odkial by ich mali? No predsa z tahacov opel.... boze...
Asi ste boli jediny, ktory to tak pochopil. A teraz sa mi uz ani nechce dokazovat vztah opel-saab, GM-fiat, a ze napr. saab 900 bol postaveny na podvozku Calibry s 2,5 V6 opel motorom a podobne veci. Je mi to jedno.
PS: asi viete aj o SVC motore, ktory vyvinul saab, ktory ma objem 1,6 l, vykon 225 PS a 304 Nm. Litrovy objem: 150 k a o 30% mensiu spotrebu ako 3,2 V6. Aj to je saab.


Vazenz pan anonym, dement som ja, ste asi jediny, kto si to este nevsimol. :o) To s tymi Scaniami mal byt vtip. Prosim primite moje ospravedlnenie. :poklona

P.S. O SVC prekvapivo viem, ale preco sa asi nevyraba? Okrem toho, ze uz sami sebe nevladnu, tak vyvstal problem v utesneni prekvapivo prave okolo natacacej hlavy.
Naposledy upravil Doktor dňa Uto Jan 11, 2005 5:19 pm, celkovo upravené 2
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod dabel » Uto Jan 11, 2005 11:42 am

Anonymous píše:A teraz sa mi uz ani nechce dokazovat vztah opel-saab, GM-fiat, a ze napr. saab 900 bol postaveny na podvozku Calibry s 2,5 V6 opel motorom a podobne veci. Je mi to jedno.
PS: asi viete aj o SVC motore, ktory vyvinul saab, ktory ma objem 1,6 l, vykon 225 PS a 304 Nm. Litrovy objem: 150 k a o 30% mensiu spotrebu ako 3,2 V6. Aj to je saab.

Posledny poradny Saab bol 900, co sa robil do roku 91. Ta 9000 (pribuzna s Fiatom Croma/Lanciou Thema/Alfou 164) sa este dala, boli tam este stale vlastne turbo motory. Ostatne (novsie) uz nestoja za nic. Ten kamaratov Saab rocnik 2001 ma 75 tisic kilometrov, vnutri to vrzga viac ako v mojej Mazdule po 183 tisic, kastla sa kruti. Motor horor, stale problemy (teda uz mesiac nie, po tom, co mu vymenili vahu vzduchu a s turbom, co ma 20tkm). Inak by to bolo vynikajuce auto - je tiche, pohodlne, velmi rychle (350Nm), velmi vela miesta, kopa vselijakych "hovadiniek" na sprijemnenie dlhej cesty (napr. vyduchy klimy do sedadla) a stale taky "Saab feeling". A je to usporne, da sa s tym jazdit po meste za 9 a mimo mesta za 7 litrov - mavam ho pozicany, ked necham Mazdu Zuzke doma a on po Mnichove jazdi Audi kabrioletom.

Opel ma vazne problemy a bohuzial stahuje Saab so sebou pod vodu. Ten SVC ukazuje obrovske know-how, co ma Saab v oblasti benzinovych turbomotorov (ved ich uz aj 25 rokov seriovo robia...), pokial ale viem, tak je uz skonstruovany hodne dlho (snad uz aj 10 rokov?), ale "koncernova politika" ho nikdy do seriovej vyroby nepusti. Skoda.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Hosť » Uto Jan 11, 2005 7:02 pm

Doktor píše:Vazeny pan anonym, dement som ja, ste asi jediny, kto si to este nevsimol. :o) To s tymi Scaniami mal byt vtip. Prosim primite moje ospravedlnenie. :poklona

P.S. O SVC prekvapivo viem, ale preco sa asi nevyraba? Okrem toho, ze uz sami sebe nevladnu, tak vyvstal problem v utesneni prekvapivo prave okolo natacacej hlavy.


Tak sorry pan Doktor, niekedy mám dosť výbušný temperament.
Saab SVC - no ano, možno má ten napad už 10rokov, ved tretia generacia (5V , 1,6) bola vystavená v 2000 v ženeve.
Co sa tyka problemu utesnenia hlavy, no, myslim ze pravdu o tom vie iba par ludi vo vyvoji a vo vedení. Nie je snaha presadiť taketo projekty. A možno že problém v švédskom ponímaní je na inej urovni, než napr. v nemeckom, talianskom, atd. Mozno by to nemci za problém nepovažovali.
Ale nepovažujem sa za človeka, ktory by mal dôveryhodný zdroj o SVC motore, tak tu nechcem robiť prednášku. Ale ináč ako projekt to je super vysledok.

PS: Opel Signum je auto, ktore zrejme nikdy nedostane zasluženú pozornosť. Podla mňa je to vynimočné auto (aj ked tuším aké budú reakcie). Odporučujem ju vyskušať. Nehovorím, že si dajte plagát nad postel, ale ak máte príležitosť, vyskúšajte. Len tolko.
Hosť
 

Poslaťod Doktor » Uto Jan 11, 2005 7:15 pm

Anonymous píše:PS: Opel Signum je auto, ktore zrejme nikdy nedostane zasluženú pozornosť. Podla mňa je to vynimočné auto (aj ked tuším aké budú reakcie). Odporučujem ju vyskušať. Nehovorím, že si dajte plagát nad postel, ale ak máte príležitosť, vyskúšajte. Len tolko.


Moj kamarat ho ma, neni zle, ale ja by som radsej hatchback od BMW3 (nie Compact, tj. 4 dvere). Auta Opel su podla mna sroty. A mozete ma kamenovat, neodvolam.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mazda u nás a vo svete

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron