Doktor píše:Anonymous píše:PS: Opel Signum je auto, ktore zrejme nikdy nedostane zasluženú pozornosť. Podla mňa je to vynimočné auto (aj ked tuším aké budú reakcie). Odporučujem ju vyskušať. Nehovorím, že si dajte plagát nad postel, ale ak máte príležitosť, vyskúšajte. Len tolko.
Moj kamarat ho ma, neni zle, ale ja by som radsej hatchback od BMW3 (nie Compact, tj. 4 dvere). Auta Opel su podla mna sroty. A mozete ma kamenovat, neodvolam.
Anonymous píše:PS: Opel Signum je auto, ktore zrejme nikdy nedostane zasluženú pozornosť. Podla mňa je to vynimočné auto (aj ked tuším aké budú reakcie). Odporučujem ju vyskušať. Nehovorím, že si dajte plagát nad postel, ale ak máte príležitosť, vyskúšajte. Len tolko.
majki píše:Anonymous píše:PS: Opel Signum je auto, ktore zrejme nikdy nedostane zasluženú pozornosť. Podla mňa je to vynimočné auto (aj ked tuším aké budú reakcie). Odporučujem ju vyskušať. Nehovorím, že si dajte plagát nad postel, ale ak máte príležitosť, vyskúšajte. Len tolko.
I presto, ze jsme meli od novoty Vectru rv. 1997 az do brzkeho nedavna a byly s ni problemy docela casto, tak musim souhlasit, ze Signum je auto, kteremu uznani chybi. Je v historii Opelu opravdu vyjimkou, svetlou vyjimkou na sedem pozadi. Ma ho od kamose otec, to auto je presny opak nasi byvale Vectry... Mazdaci, ukamenujte me .
Steve píše:Hehe, Manta...to mi pripomína tuningový zraz v Košiciach, kedy skoro rozpadnutá Manta položila do smútku novú Hodnu S2000 na 400 metrov v šprinte.. hehehehe
dabel píše:Jo jo, Manta, to je klasika Pacila sa mi hlavne ako "sedan" - jak maly chlapec som ju miloval. Inak o Mantafahreroch je tu relativne dost vtipkov
dabel píše:Steve píše:Hehe, Manta...to mi pripomína tuningový zraz v Košiciach, kedy skoro rozpadnutá Manta položila do smútku novú Hodnu S2000 na 400 metrov v šprinte.. hehehehe
No jo, akcny model "Manta 400" mal okrem bohateho ospojlerovania aj tusim sestival, s tym to mohlo slapat. Nejakych 800 kilov zivej (ci mrtvej?) vahy...
Harry FE3 píše:dabel píše:Steve píše:Hehe, Manta...to mi pripomína tuningový zraz v Košiciach, kedy skoro rozpadnutá Manta položila do smútku novú Hodnu S2000 na 400 metrov v šprinte.. hehehehe
No jo, akcny model "Manta 400" mal okrem bohateho ospojlerovania aj tusim sestival, s tym to mohlo slapat. Nejakych 800 kilov zivej (ci mrtvej?) vahy...
Jo,myslím,že se tam dával 2,5 V6 stejnej jak do calibry,ale nejsem si jistej,akorat jsem to v Mantě videl na jednom sprintu v Brne,.
Späť na Mazda u nás a vo svete
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť