Mildy píše:Predcasom tu prebehla kratka debata o vrzgani pristrojovky. Mali sme tiez podobny problem na nasej CX-5ke, tak som sa objednal v servise a dal im to opravit. Co vsak dokazali spravit s auto, ma zarazilo. Nielenze problem vobec neodstranili, no teraz jednotlive plastove diely na viacerych miestach vobec nelicuju a z medzier dokonca pretrcaju kusky ciernej pasky, ktoru tam vlozili, aby zabranili vrzganiu. Pred touto "opravou" vrzganie prestalo, ked sa interier zahrial, teraz to vrzga stale, bez ohladu na teplotu interieru. Toho vsetkeho su schopni mechanici v servise Mazdy ALZ, s.r.o. Presov. Uz nemam odvahu im tam davat tuto zavadu odstanit opatovne, aby to nedopadlo este horsie. Toto je nasa druha Mazda a zrejme asi aj posledna... Ake mate vy ostatni skusenosti so servismi?
robert01 píše:Ja som to drkotanie prístrojovky pri chaldnejšom počasí dal vyspraviť minulého roku tiež v ALZ Prešov, nejako to zabralo, ale bol som tam tiež asi 2-3krát. No keď sa opäť ochaldilo tohto roku, tak drkotanie prístrojovky sa opäť objavilo a mám pocit, že ešte výraznejšie. Nemám nervy im to stále tam nosiť, aj tak si s tým veľmi nevedia rady tak som vzal kus čierneho molitanu, nastrihal na hrubšie klátiky a rad radom som ich napchal pomocou dlhého tenkého plechového pravítka medzi palubovku a čelné sklo v rozostupoch asi 10 cm. Pomohlo to! a je kľud, celá operácia trvala asi 10 minút a ani to nieje vidieť. Celý problém bude asi v tom, že japonci použili plasty, ktoré pri nižších teplotách (pozoroval som to už pri +8C) stvrdnú na kameň a tým začne drkotanie práve o čelné sklo.
viki07 píše:Je to vyrobna vada rocnika 2012, japonci zabudli vypodlozit penou/podlozkou tri svorky pod hornym krytom palubovky. Dal som si tu namahu a nasiel oficalny technicky letak od Mazdy o tomto probleme tu je link:
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CDcQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.rx8club.com%2Fattachments%2Fgeneral-automotive-49%2F193549d1362870692-s-k-y-bulletins-tapping-noise-where-edge-dashboard-meets-windshield.pdf&ei=H1aQVISRMsnmUpH9goAN&usg=AFQjCNGqGnnyLjPE2JNB9vf20hTOHurJgQ&bvm=bv.82001339,d.d24&cad=rja
lakilaki píše:viki07 píše:Je to vyrobna vada rocnika 2012, japonci zabudli vypodlozit penou/podlozkou tri svorky pod hornym krytom palubovky. Dal som si tu namahu a nasiel oficalny technicky letak od Mazdy o tomto probleme tu je link:
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CDcQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.rx8club.com%2Fattachments%2Fgeneral-automotive-49%2F193549d1362870692-s-k-y-bulletins-tapping-noise-where-edge-dashboard-meets-windshield.pdf&ei=H1aQVISRMsnmUpH9goAN&usg=AFQjCNGqGnnyLjPE2JNB9vf20hTOHurJgQ&bvm=bv.82001339,d.d24&cad=rja
Ak dobre citam, ta uprava proti drnkotaniu sa vykonava po demontazi celneho skla ?
Noo, ja by som tiez radsej pouzil postup ako robert01
CX5 je este auto z JP.
Co nas este caka v mazdach z Mexica
blacklemon4 píše:Teraz som sa dostal k fotkám faceliftu a úprimne ...z dizajnérskeho hľadiska som rad ze mam "stary" model.
Aby som nehanil tak najprv pozitíva z môjho pohľadu:
+ esteticky vyriešené denné svietenie
+ decentné chrómové doplnky v interiéry
+ biele podsvietenie ovládania klimatizácie
+ detailnejší ukazovateľ stavu paliva
a negatíva:
- horizontálne pruhy na maske chladiča a pri hmlovkách ( jdu blejt velebnosti )
- premrhaná šanca a výraznejšiu úpravu prístrojovky ala M3
- displej navi ostal maličký (aspoň mne pripadá stále utopený a podľa veľkosti štrbiny na CD je tak isto veľký ako v starej )
- elektronická parkovacia brzda
Tesla píše:blacklemon4 píše:Teraz som sa dostal k fotkám faceliftu a úprimne ...z dizajnérskeho hľadiska som rad ze mam "stary" model.
Aby som nehanil tak najprv pozitíva z môjho pohľadu:
+ esteticky vyriešené denné svietenie
+ decentné chrómové doplnky v interiéry
+ biele podsvietenie ovládania klimatizácie
+ detailnejší ukazovateľ stavu paliva
a negatíva:
- horizontálne pruhy na maske chladiča a pri hmlovkách ( jdu blejt velebnosti )
- premrhaná šanca a výraznejšiu úpravu prístrojovky ala M3
- displej navi ostal maličký (aspoň mne pripadá stále utopený a podľa veľkosti štrbiny na CD je tak isto veľký ako v starej )
- elektronická parkovacia brzda
K tým plusom by som dodal:
-kvalitnejší plast a materiál v interiéri - odstránenie známeho vŕzgania pri klesnutí teploty pod +10
-zníženie hlučnosti pri jazde po diaľnici a vonkajšieho hluku až o 10 percent
-predné adaptabilné LED svetlomety s ALH so 4 blokmi samostatne regulovanými LED na každý
svetlomet s prisvietením a auto-niveláciou predstavené v októbri na CEATEC Japan
-kvalitnejšie odpruženie pre dynamickejšiu jazdu a stabilitu vozidla
-vylepšený Skyactiv pre benzínové motory, zníženie spotreby v meste pre AWD, údajne až o 2l uvidíme
-komplet LED osvetlenie interiéru
-vylepšenie systémov (LDWS, RVM, HBC, AFS, SCBS) na "i-ACTIV SENSE" s BSM a LAS
-adaptabilný tempomat MRCC s radarom s dobrzďovaním a rozsvietením brzdových svetiel
-predĺžený-City Emergency Brake Assist Plus so zaznamenaním prekážky a automatickým pribrzďovaním
-sledovanie pozornosti vodiča DAA s aktívnym zasahovaním do riadenia vozidla a sledovanie stavu vodiča (únava) s doporučením oddychu pri zaznamenaní zmeny správania sa vodiča
-upozornenie vodiča pri cúvaní RCTA na približovanie sa iného vozidla, chodca alebo cyklistu
-jednoduchšie ovládanie klimatizácie s dvomi ovládačmi
-systém rekuperácie brzdnej energie "i-ELOOP"
-inteligentný brzdový asistent SBS
-skvalitnenie HMI ovládača a odstránenie problému s TOM TOM, väčší dotykový Display MZD s projekciou HUD
bez nutnosti používať HMI
-dažďový senzor druhej generácie
-širšia paleta farieb exteriér + interiér aj klavírny lak na obložení a konečne leštený hliník
-širšia paleta elektrónov
-celkové prepracovanie KODO ako pri CX3
a čo je bomba cena sa zvýši iba o 980€ oproti pôvodnej a výroba pre Európu ostane v Japonsku
dabel píše:To je bomba? Ze trosku zmodernizuju auto, aby drzalo krok s konkurenciou, odstrania najpalcivejsie chyby, pridaju par marketigovych formuliek... a zvysia cenu o liter??
implant píše:Zaujímavé že tie nenormálne ceny nemeckých aut nikomu nevadia len s tými japonskými je problém,pričom u nemcov treba si priplatit skoro za všetko
Späť na Mazda u nás a vo svete
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť